Skrevet av Emne: Gjelder utseene mye ?  (Lest 46271 ganger)

Utlogget Marmarius

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 108
  • Honnør: 57
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 108

Sv: Gjelder utseene mye ?
« #30 : 08. april 2011, 14:38 »
storparten gidder ikke å bli kjent med en/ei som ikke har et interesse-vekkende utseende, slik  er det og slik vil det være. Synd å si det.  Jeg er av den ærlige typen å kan si at når jeg snur meg og ser etter den jenta som nettopp passerte er det ikke for at jeg tror hun har en bra personlighet..




Vi er som hormonstyrte roboter som dilter etter det som pirrer mest, og jeg kan fastslå meg en gang at det er ikke sikkerheten i framtiden med den personen vi er ute etter.. kvinner som menn.


Har du mange stygge jentevenner? Smiley
Det han være meg det er noe alvorlig galt med, men jeg får aldri samme kontakten med "stygge" jenter som med "pene" jenter.

Jeg har prøvd min del!
Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!  Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=92612.0

Utlogget Heiamats

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 64
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 64

Sv: Gjelder utseene mye ?
« #31 : 08. april 2011, 14:54 »
Jeg mener og ha lest et eller annet sted at jenter (for såvidt alle mennesker) bruker 25-30 sekunder på og avgjøre om personen fremfro dem vil være en potensiell sengepartner eller ikke.
Dog om det faktisk skjer er noe annet.

I den sammenheng kan et godt utseende hjelpe deg med få i gang samtalen, men det vil ikke automatisk "få dealen i boks".

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Gjelder utseene mye ?
« #32 : 08. april 2011, 19:36 »
Utseende har alt å si. De som påstår noe annet, er stygge.
Det lyser bitterhet og selvforakt av dette innlegget.  Stakkars Fleksnes.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget CG

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 29
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 29

Sv: Gjelder utseene mye ?
« #33 : 08. april 2011, 19:52 »
@ ett hakk over her

First impressions is a bitch.

Tror nok det er mange tanker rundt hvordan hokjønner kategoriserer oss menn og enkelte fanatikere lager jo teorier opp og teorier ned om det (pua). Uansett, det gjelder jo for menn også, derimot noe vagere. Jeg er for eksempel kresen - mye på grunn av angst fra en sydentur og mye på grunn av generell stolthet - så å dyppe an i enkelte jenter er helt utelukket fra første sekund jeg ser de (..jepp, edru. Har opplevd å være utilregnelig en sjelden gang eller to).

Men ja, utseende teller latterlig mye. Ikke alt, men mye. Det er vondt å si det, men jeg har ofte tatt meg selv i å være arrogant mot mindre pene mennesker. Tror alle har det. Utseende er jo døråpneren inn mot andre mennesker. I alle fall andre mennesker som ikke kjenner deg fra før. De har ingenting å basere deg på, så bam - utseende. Førsteinntrykk. Å komme seg trygt igjennom førsteinntrykket er enklere om du er pen, men så er det å åpne kjeften då.

Uansett, det er mye du kan gjøre for å forbedre utseende ditt uten å sprenge lommeboken. Enkleste veien er å knalle vekk cash i større eller mindre grad. Den vanskelige veien er selvtillitten, som kan komme med bl.a. trening. Også gjør trening deg opplagt, og sammen med et sundt kosthold også noe bedre i fasongen. Dette hjelper videre på førsteinntrykket. Evig, stor sirkel med andre ord.

Uansett, enda en mer vond (kan man si det?) ting å si er at som regel vil et par være i noen lunde samme kategori. Det er sjelden du ser et dass av et mannfolk/kvinnfolk sammen med ei/en heit en. Oftere er pene mennesker sammen, og mindre pene mennesker sammen. Slik er naturen, deal with it.







neeeimen.
Jeg har jo for p***** svart i denne tråden før. Møkk, drit, h* - byebye du sjønne 10 minutter...

Utlogget Unleashed

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 277
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 277

Sv: Gjelder utseene mye ?
« #34 : 08. april 2011, 19:53 »
Det gjelder å ta vare på det utseende du har!!

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Gjelder utseene mye ?
« #35 : 11. april 2011, 10:04 »
Tusen takk for at du rettet meg. Det er alltid hyggelig å lære noe nytt hver dag. Ser at det gikk litt for fort for meg da jeg klarte å bruke vær.... Jeg har ikke noe problem med å bli rettet på,man skal jo lære mye i løpet av livet. Men jeg kan jo desverre ikke forvente at alle skal være like positive som meg, noe som er dumt da det tross alt er det å tenke positivt som hjelper til at vi blir sterkere og kan utvikle oss.

Her skriver du "dessverre" feil.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Gjelder utseene mye ?
« #36 : 11. april 2011, 10:17 »
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Citius-altus-fortius

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 120
  • Honnør: 75
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 120

  • øh..
Sv: Gjelder utseene mye ?
« #37 : 11. april 2011, 10:38 »
Har du mange stygge jentevenner? Smiley
nei, har du? og hvor i alle dager dro det spørsmålet fra det jeg skrev?

Uansett, utseene er det første man legger merke til, og det er individuelt hva folk finner som "pen", men uten at folk syns vedkommende har et utseene som vekker deres interesse så vil de fleste velge å la det ligge.

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Gjelder utseene mye ?
« #38 : 11. april 2011, 12:22 »
Det lyser bitterhet og selvforakt av dette innlegget.  Stakkars Fleksnes.

Jeg har i alle tider fått de jeg ville. Stakkars Rulatoren. Når han endelig er gammel nok så han har råd til en Gambisk hore, så nekter de.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget longboard

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 45
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 45

Sv: Gjelder utseene mye ?
« #39 : 11. april 2011, 15:42 »
Her skriver du "dessverre" feil.

Akkurat dette er en prinsippsak fra min side, og jeg var klar over feilen da jeg utførte den. Men ellers takk for at du nesten lærte meg noe nytt.
Har du klart å lære deg forskjellen på hun og henne enda?
"det"
Jeg tenkte det var unødvendig å nevne den da de fleste skjønner at det er et feiltrykk.
Alder: 17
Høyde: 1.81 M
Vekt: 70 kg

Beste løft
Knebøy 80*8
Markløft 120*3
Benk 85

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Gjelder utseene mye ?
« #40 : 11. april 2011, 15:46 »
Akkurat dette er en prinsippsak fra min side, og jeg var klar over feilen da jeg utførte den. Men ellers takk for at du nesten lærte meg noe nytt.
Har du klart å lære deg forskjellen på hun og henne enda? Jeg tenkte det var unødvendig å nevne den da de fleste skjønner at det er et feiltrykk.

Jeg kan forskjellen, men noen ganger skriver man feil. Du trenger ikke sitte å flisespikke på sånt småtteri på ett forum, og gjør du det, bør du ikke skrive feil selv på samme linja.

Du kan ha så mye prinsipper du bare vil, feil er feil.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget longboard

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 45
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 45

Sv: Gjelder utseene mye ?
« #41 : 11. april 2011, 15:52 »
Jeg kan forskjellen, men noen ganger skriver man feil. Du trenger ikke sitte å flisespikke på sånt småtteri på ett forum, og gjør du det, bør du ikke skrive feil selv på samme linja.

Du kan ha så mye prinsipper du bare vil, feil er feil.

Jeg skjønner at man kan gjøre feil i blant. Men jeg måtte bare si noe da jeg er omringet av mennesker som gjør den samme feilen om og om igjen.
Alder: 17
Høyde: 1.81 M
Vekt: 70 kg

Beste løft
Knebøy 80*8
Markløft 120*3
Benk 85

Utlogget Luv

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 97
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 97

Sv: Gjelder utseene mye ?
« #42 : 11. april 2011, 16:17 »
Ingen utseende = Null mus på deg.

Må tidlig krøkes!
"Shit don't make no sense"
-JegTrenerNaken

Utlogget Marmarius

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 108
  • Honnør: 57
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 108

Sv: Gjelder utseene mye ?
« #43 : 11. april 2011, 18:36 »
nei, har du? og hvor i alle dager dro det spørsmålet fra det jeg skrev?

Uansett, utseene er det første man legger merke til, og det er individuelt hva folk finner som "pen", men uten at folk syns vedkommende har et utseene som vekker deres interesse så vil de fleste velge å la det ligge.


Mitt poeng er at "stygge" jenter er ofte teit for og si det enkelt, kalde upersonlige og eier ikke sans for humor.
Pene jenter er ofte mer selvsikre og du kan spøke med dem og bli kjent.
Det er ikke alltid kun fordi en jente er pen alle guttene er ute etter henne!
Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!  Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=92612.0

Utlogget Power8lethic

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 139
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 139

Sv: Gjelder utseene mye ?
« #44 : 11. april 2011, 18:57 »
Jeg skjønner at man kan gjøre feil i blant. Men jeg måtte bare si noe da jeg er omringet av mennesker som gjør den samme feilen om og om igjen.
You,sir, are an idiot
24 år
97 kg
1.92 m

BF : 14 %

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!