Skrevet av Emne: Gèl, voks og annen drit i håret.  (Lest 21517 ganger)

Utlogget Hr.Smith

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 330
  • Honnør: 108
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 330

Gèl, voks og annen drit i håret.
« : 25. mars 2011, 21:43 »
Har lenge gått og lurt på hvorfor vi gutter (minus meg) går rundt med håret fullt av klissete drit.

*Det er et jævla klin..sitter du på en stol med hodestøtte, hviler hodet på et bussvindu eller bare kommer borte i noe, er det seigt og ufint.
 
*Det ser veldig unaturlig ut.

*Hvis du møter en jente på byen eller på en fest og blir kosete med den personen, er noe av det beste de vet å dra fingrene igjennom håret ditt...tror du de liker å bli klissete og jævlig på fingrene?
Du er et menneske, ikke en alien.

*Hodebunnen tørker ut, og du flasser mye mer av det.

Synes det var morsomt da jeg fikk en kommentar slengt til meg at jeg var jentete, i garderoben på jobben da jeg brukte vegghårføneren etter jeg var ferdig med å dusje, samtidig som vedkommende går bort og dytter en neve slim i henda og griser til håret.

Er det virkelig verdt det? Er det noe jeg går glipp av her? Kanskje noen jenter kan gi oss noen meninger på emnet, synes dere det ser pent ut på gutter?
Fullt mulig jeg er veldig ute av mote her...

Redigert: Ser ut som jeg lagde dette emnet i feil forumseksjon, var meninga å lage den under helse, kropp etc.
Life is what happens while you are busy making other plans.

Lose your mind and come to your senses.

Utlogget clenclen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 96
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 96

Sv: Gèl, voks og annen drit i håret.
« #1 : 25. mars 2011, 21:54 »
du må jo ikke ta så mye

Utlogget HardCoreBakken

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 190
  • Honnør: 169
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 190

Sv: Gèl, voks og annen drit i håret.
« #2 : 25. mars 2011, 22:12 »
Tenkt akuratt det samme selv. Men hvis jeg ikke kliner i litt voks, vil håret mitt glinse og ligge på en litt tard måte. Velger da å forme de døde cellene med litt renati, så får jentene heller kose med jr enn håret.
18 somre gammel
178 lav
68 lett ----> Litt tyngre nå

Utlogget Preben35

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 455
  • Honnør: 74
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 455

Sv: Gèl, voks og annen drit i håret.
« #3 : 25. mars 2011, 22:21 »
Hår(på hodet) er for jenter Erter

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: Gèl, voks og annen drit i håret.
« #4 : 25. mars 2011, 22:23 »
Du har to valg:

1. Skinne deg
2. Bruke voks

Å gå rundt med playmo er ikke bra.
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget kn1fe

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 41
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 41

Sv: Gèl, voks og annen drit i håret.
« #5 : 25. mars 2011, 22:25 »
Jeg tenker såpass at jeg diller med håret til det detter av, så får jeg heller være skalla å drite i å klisse det til om et par år Wink

Synes faktisk håret ser MYE bedre ut me voks i, det er eneste grunnen jeg trenger Smiley Hvis hun absolutt trenger å "pjuske" meg i håret når vi kommer hjem fra byen, kan vi jo bare ta en fellesdusj først...

Utlogget sstians

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 103
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 103

  • Svak, småblid og dopingfri!
Sv: Gèl, voks og annen drit i håret.
« #6 : 25. mars 2011, 22:28 »
En boks, 75 gram varer for meg i rundt et halvt år. Må ikke se ut som om man har dyppet hendene i fett eller 60-tallets hårkrem for å få det til å se så fett og oljete som mulig. Bruker for øvrig Fudge hair shaper. Koster mellom 150-200 kr et sted, men er virkelig verdt pengene. Ikke noe negativt å si om den. Hodebunnen flasser ikke. Håret ser naturlig ut, om du ikke bruker for mye selvfølgelig. Den stivner ikke, men går i ett med håret. Du kan ordne det som du vil etter du har hatt det oppi, til og med etter noen timer. Er ikke klissete. Veldig lett å vaske ut av håret. Trenger ikke såpe, er bare å skylle. Dyrere enn renati, men mye bedre på alle måter, med mindre du prøver å ha samme look som ei solsikke Wink

Menn som velger kort hort ser jeg på som femi, fordi de virker som om de er ekstremt opptatte av hårets utseende og helse. Er bare kult å ha litt lengre hår, som meg. Må være litt viking!
Styrkeløft.

190 - 122,5 - 207,5 (stevnepers med utstyr)
19 - 140 - 250 (raw stevnepers)
3x150 - 120 - 2x192,5 (raw treningspers)

Treningslogg i bildelogg

YouTube-kanal!

Utlogget ada

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 41
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 41

Sv: Gèl, voks og annen drit i håret.
« #7 : 28. mars 2011, 17:43 »
Jeg misliker det. Jeg vil helst unngå å få sånt på henda når jeg tar han i håret. Jeg bruker det heller ikke selv fordi det kliner jo til luer og putetrekk. La heller håret gro sånn at det legger seg rett ned eller ha en annen frisyre som håret ligger fint nok av seg selv,tenker jeg. Jeg synes ikke gutter som ikke har mistet hår bør ta av alt håret. Synd å gjøre det før det trengs,synes jeg. Grått hår er ikke noe å skjule. Det er pent.
Men de unge synes ikke det er god tone å jamre seg, og ser seg derfor nødt til å søke luft for sin ulykke i ufornuftige handlinger.

Utlogget Adrian.k

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 159
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 159

Sv: Gèl, voks og annen drit i håret.
« #8 : 28. mars 2011, 20:21 »
Å ha kort hår, evt skilla er femi ?
Da har jeg hørt det og.
21 år
95 kg
177 høy


Benk 120
Knebøy: 165
Markløft: 180 kg
Militærpress: 60 kg

Utlogget Hardrock_ram

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 463
  • Honnør: 114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 463

  • verdens beste ting er kake
Sv: Gèl, voks og annen drit i håret.
« #9 : 28. mars 2011, 20:46 »
Det som er litt morsomt er at så godt som alle som svarer her tydeligvis bruker voks og klineri i håret. hadde du spurt dem om hva de synes om sminke, så hadde de svart at det er feminint, homo og hele pakka. De vil ikke innse at de har gått mesteparten av veien dit selv.

Så derfor slenger jeg ut en brannfakkel (men som jeg like fullt mener): Å kline inn håret med voks og klineri er uhygenisk, femi, homo og fjortiss! DAMER er opptatt av ting som gjør en mann til en MANN, som psykisk og fysisk styrke og generelt mannlige trekk i utseendet. Ikke om du har klint inn håret med klissete parfyme.

Utlogget Adrian.k

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 159
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 159

Sv: Gèl, voks og annen drit i håret.
« #10 : 28. mars 2011, 21:08 »
Det som er litt morsomt er at så godt som alle som svarer her tydeligvis bruker voks og klineri i håret. hadde du spurt dem om hva de synes om sminke, så hadde de svart at det er feminint, homo og hele pakka. De vil ikke innse at de har gått mesteparten av veien dit selv.

Så derfor slenger jeg ut en brannfakkel (men som jeg like fullt mener): Å kline inn håret med voks og klineri er uhygenisk, femi, homo og fjortiss! DAMER er opptatt av ting som gjør en mann til en MANN, som psykisk og fysisk styrke og generelt mannlige trekk i utseendet. Ikke om du har klint inn håret med klissete parfyme.

Honnør.
21 år
95 kg
177 høy


Benk 120
Knebøy: 165
Markløft: 180 kg
Militærpress: 60 kg

Utlogget B.Solstad

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 325
  • Honnør: 44
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 325

  • Power! -Jeremy Clarkson
Sv: Gèl, voks og annen drit i håret.
« #11 : 28. mars 2011, 21:16 »
Så derfor slenger jeg ut en brannfakkel (men som jeg like fullt mener): Å kline inn håret med voks og klineri er uhygenisk, femi, homo og fjortiss! DAMER er opptatt av ting som gjør en mann til en MANN, som psykisk og fysisk styrke og generelt mannlige trekk i utseendet. Ikke om du har klint inn håret med klissete parfyme.

Bra du informerer uvitende mennesker om hva kvinner liker! For du er vel en ekspert på kvinner, som kan uttale deg med alle under en kam?

Jeg for min del har ikke noe imot en moderat mengde i håret, for å ha en frisyre og ikke bare hår.
A man who never makes mistakes, rearly makes anything

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: Gèl, voks og annen drit i håret.
« #12 : 28. mars 2011, 21:18 »
Bra du informerer uvitende mennesker om hva kvinner liker! For du er vel en ekspert på kvinner, som kan uttale deg med alle under en kam?

Jeg for min del har ikke noe imot en moderat mengde i håret, for å ha en frisyre og ikke bare hår.

Honnør.
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget Espenc

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 837
  • Honnør: 278
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 837

  • It's All About The Aesthetics!
Sv: Gèl, voks og annen drit i håret.
« #13 : 28. mars 2011, 21:21 »
Hårvoks kan brukest til festligheter. Ikke faen om jeg står opp 5mins før om morningen for å fikse meg på håret.. Må jo dusje håret når man skal legge seg har man hatt to tonn slim i det...
Alder: 1989
Vekt: 95kg~
Høyde: 1.83

Benk: 1x120kg
Bøy: 1*172.5kg 19.02.13
Frontbøy 1x130kg 05.03.13
Mark: 1*200kg 03.04.12
Militæpress: 1*80kg 16.02.13
Clean & Jerk: 1.90kg 26.02.12

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=76095.0 Treningslogg
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=81042.0#msg1154832 Bildelogg.

Utlogget .......1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 701
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 701

Sv: Gèl, voks og annen drit i håret.
« #14 : 28. mars 2011, 21:26 »
Ikke noe galt med litt gèl i håret. Og når man først er i gang, er det bare å kline til med litt lip-gloss, diamant-ørering og Gucci-solbriller. Da blir man kanskje like kul som disse gutta her...


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!