Skrevet av Emne: Gèl, voks og annen drit i håret.  (Lest 21445 ganger)

Utlogget B.Solstad

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 325
  • Honnør: 44
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 325

  • Power! -Jeremy Clarkson
Sv: Gèl, voks og annen drit i håret.
« #15 : 28. mars 2011, 21:30 »
Alt handler om balanse. Det å gjøre hår om til frisyre, gjør ikke at det flyr en øredobb inn i øret ditt, en hvit gyselig dress på din kropp og alt for mye sol i ditt ansikt. Syns dette blir gjort om til et større problem enn det er. Er enig i at det er mennesker (hovedsaklig ungdoms gutter) som bruker for mye voks, men det inngår nok i læringsprosessen. Hvor mange jenter bruker ikke for mye sminke i starten? Alt skal læres, også balansen.
A man who never makes mistakes, rearly makes anything

Utlogget The Weise-Guy

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 886
  • Honnør: 375
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 886

  • Nidarø Styrkeløftklubb
Sv: Gèl, voks og annen drit i håret.
« #16 : 28. mars 2011, 21:33 »
Jeg foretrekker Conan sveisen.

Altså, la det bare gro, og klipp hull til ansiktet.

Praktisk, mannlig og moderne(Om man lever i den hyboriske tidsalder)

Utlogget kaffekoppen

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 19
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 19

Sv: Gèl, voks og annen drit i håret.
« #17 : 29. mars 2012, 16:05 »
Ikke noe galt med litt gèl i håret. Og når man først er i gang, er det bare å kline til med litt lip-gloss, diamant-ørering og Gucci-solbriller. Da blir man kanskje like kul som disse gutta her...



lol

liker å ha litt i håret, slik at det nesten ikke kjennes men jeg kan lage en sprø sveis.
Jeg har veldig flatt hår, synes morgenfrisyrestilen min passer meg bedre. Tongue

Utlogget AlHusky

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 662
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 662

Sv: Gèl, voks og annen drit i håret.
« #18 : 29. mars 2012, 16:10 »
Pleier å skinne meg eller ha det såpass kort at det nesten ikke skal noe til jeg. Når jeg først skal bruke noe foretrekker jeg gele som ikke blir så grisete som bare vaskes lett ut.
180 høy, 90kg tung.

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=112862.msg1728751#msg1728751
Bildelogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=115754.msg1743770;topicseen#new

MP: 60kg
ML: 190kg
BP: 100kg
KB: 140kg

-Amerikansk Fotball
-Ishockey
-Boksing (Og tidligere Muay Thai og BJJ)

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: Gèl, voks og annen drit i håret.
« #19 : 29. mars 2012, 16:11 »
Problemet mitt når jeg lar håret vokse ut er at det krøller seg..Noe som gjør at jeg må bruke større mengder kraftig hårvoks...og da må ingen røre håret etter på og det må ikke regne Tongue
Så gjorde det enkelt..tok klippemaskina på 6mm og VJoooM bort.

Utlogget Styrketrenern

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 482
  • Honnør: 138
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 482

Sv: Gèl, voks og annen drit i håret.
« #20 : 29. mars 2012, 16:22 »
Ikke noe galt med litt gèl i håret. Og når man først er i gang, er det bare å kline til med litt lip-gloss, diamant-ørering og Gucci-solbriller. Da blir man kanskje like kul som disse gutta her...


Helgekriger liker å håne andre, for å ikke nevne zyzz og hans tillhengere. En god representant for janteloven.  Han er nok glad for å bo i Norge hvor han kan finne mange likesinnede.
"my buddy benched 395 in high school, half the kids said genetics the other half said steroids,? no one said hard work and dedication..."


Utlogget TURTLE~

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 433
  • Honnør: 64
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 433

Sv: Gèl, voks og annen drit i håret.
« #21 : 29. mars 2012, 16:38 »
Det som er litt morsomt er at så godt som alle som svarer her tydeligvis bruker voks og klineri i håret. hadde du spurt dem om hva de synes om sminke, så hadde de svart at det er feminint, homo og hele pakka. De vil ikke innse at de har gått mesteparten av veien dit selv.

Så derfor slenger jeg ut en brannfakkel (men som jeg like fullt mener): Å kline inn håret med voks og klineri er uhygenisk, femi, homo og fjortiss! DAMER er opptatt av ting som gjør en mann til en MANN, som psykisk og fysisk styrke og generelt mannlige trekk i utseendet. Ikke om du har klint inn håret med klissete parfyme.


Utlogget .......1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 701
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 701

Sv: Gèl, voks og annen drit i håret.
« #22 : 29. mars 2012, 17:04 »
Helgekriger liker å håne andre, for å ikke nevne zyzz og hans tillhengere. En god representant for janteloven.  Han er nok glad for å bo i Norge hvor han kan finne mange likesinnede.


Utlogget criger

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 293
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 293

Sv: Gèl, voks og annen drit i håret.
« #23 : 29. mars 2012, 17:08 »
Det som er litt morsomt er at så godt som alle som svarer her tydeligvis bruker voks og klineri i håret. hadde du spurt dem om hva de synes om sminke, så hadde de svart at det er feminint, homo og hele pakka. De vil ikke innse at de har gått mesteparten av veien dit selv.

Så derfor slenger jeg ut en brannfakkel (men som jeg like fullt mener): Å kline inn håret med voks og klineri er uhygenisk, femi, homo og fjortiss! DAMER er opptatt av ting som gjør en mann til en MANN, som psykisk og fysisk styrke og generelt mannlige trekk i utseendet. Ikke om du har klint inn håret med klissete parfyme.
Nei det som faktisk er morsomt her da, er at gutter/menn som "vet" nøyaktig hva damene liker, er de som ikke har erfaring med de! De som derimot har erfaring med damer, kan trygt innrømme at de ikke vet hva damene liker lengre!
Med andre ord, ikke bruk tiden på å prøve å finne ut hva jentene liker, for det får du ikke til uansett. Bruk heller tiden på å finne ut hva DU liker.
Hilsen voksbruker Cheesy

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Gèl, voks og annen drit i håret.
« #24 : 29. mars 2012, 17:11 »
Det som er litt morsomt da, er at dette var i fjor i går.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Henrik Aukland

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 205
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 205

  • #Winning
Sv: Gèl, voks og annen drit i håret.
« #25 : 01. april 2012, 20:17 »
Finnes ikke noe som heter hva "damer liker", finnes, så mange forskjellige damer som liker forskjellige ting. Mange som liker masse forskjellig. Bruk voks hvis det passer deg bedre. EOD

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!