Skrevet av Emne: My way or the? Bilder overalt!  (Lest 65565 ganger)

Utlogget Ulrik91

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 842
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 842

  • Where there’s a will, there’s a way.
Sv: My way or the? Bilder overalt!
« #90 : 16. november 2011, 23:51 »
Du ser sinnsykt bra ut! Markert og fin. Bra jobba!!
Født i 1991, 190cm høy og veier 90kg(+-5). 115kg benk.

Største prestasjon til nå:
- 11. plass Drammens påskemaraton: 3.36

Trener mot å bli den beste jeg kan bli i alt.

Loggen:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=114104.msg1805251;topicseen#new

Utlogget Ojive

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 542
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 542

Sv: My way or the? Bilder overalt!
« #91 : 17. november 2011, 15:02 »
brospeak: "Nice chest, brah"

Seriøst: Fantastisk form og fantastisk innsats. Det bildet der er faktisk målet mitt, slik skal jeg se ut når "jeg er ferdig".

Har du brukt noe CLA eller fatburners underveis for å få ned fettprosent? Hva gjorde du med fettprosenten din egentlig (bortsett fra lean diett seff)? Nysgjerrig.

Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=114437

Tilskudd:
Dalblad's Whey Class+
BCAA Hardcore
Star Nutrition Gainer.
Star Nutrition Anabolic ZMA
ON's Casein

Utlogget lisa1992

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 154
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 154

Sv: My way or the? Bilder overalt!
« #92 : 17. november 2011, 23:19 »
Formen din ser jo bare supert ut ! Helsikken for noen legger du har mann...
Men hva er det med alle folk og ta vekk hodet sitt på bilder ? Er bare tull Wink
Instagram : lisa_vanes
Høyde: 168
Vekt: 66
Stiller i bodyfitness som debutant i sandefjord i år.


Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=114732.msg1725711;topicseen#new

Utlogget Sparkling

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 70
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 70

Sv: My way or the? Bilder overalt!
« #93 : 18. november 2011, 13:11 »
Du ser sinnsykt bra ut! Markert og fin. Bra jobba!!
Takk!  Smiley Smiley

brospeak: "Nice chest, brah"

Seriøst: Fantastisk form og fantastisk innsats. Det bildet der er faktisk målet mitt, slik skal jeg se ut når "jeg er ferdig".

Har du brukt noe CLA eller fatburners underveis for å få ned fettprosent? Hva gjorde du med fettprosenten din egentlig (bortsett fra lean diett seff)? Nysgjerrig.



Hei!
Kjempehyggelig med kommentarer! Framgangen dei siste 7-8 månedane har vært utrulig bra. Starta i februar "leangains" og drive fortsatt på. Da som har hjelpt for min del er å "rydde" opp i kostholdet, mykje kjøtt (protein) og grønnsaker og mindre mengder av potet, pasta og ris. Cla eller andre "fatburners" bruker eg ikkje. Cla har som eg har forstått ein minimal effekt, så kanskje du skal bruke pengane på proteinpulver i staden?
At du har eit mål er kjempebra, da gjelde å aldri sleppa taket og mista tru på at du greie målet ditt.

Som veldig mange andre seie så er "kontinutet" nøkkelen! Handle om prioriteringa, som alt anna i livet. Du KAN bli da du ønske å bli! "Nothing worth having comes easy" stå på, og om du treng hjelp til kva som helst så berre send meg ein PM  Smiley

Formen din ser jo bare supert ut ! Helsikken for noen legger du har mann...
Men hva er det med alle folk og ta vekk hodet sitt på bilder ? Er bare tull Wink
Takk så mykje Lisa! Folk som fjerner hodet sitt på bildet forstår ikkje eg meg heller på  Grin Smiley

Utlogget lisa1992

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 154
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 154

Sv: My way or the? Bilder overalt!
« #94 : 18. november 2011, 20:28 »
Takk!  Smiley Smiley

Hei!
Kjempehyggelig med kommentarer! Framgangen dei siste 7-8 månedane har vært utrulig bra. Starta i februar "leangains" og drive fortsatt på. Da som har hjelpt for min del er å "rydde" opp i kostholdet, mykje kjøtt (protein) og grønnsaker og mindre mengder av potet, pasta og ris. Cla eller andre "fatburners" bruker eg ikkje. Cla har som eg har forstått ein minimal effekt, så kanskje du skal bruke pengane på proteinpulver i staden?
At du har eit mål er kjempebra, da gjelde å aldri sleppa taket og mista tru på at du greie målet ditt.

Som veldig mange andre seie så er "kontinutet" nøkkelen! Handle om prioriteringa, som alt anna i livet. Du KAN bli da du ønske å bli! "Nothing worth having comes easy" stå på, og om du treng hjelp til kva som helst så berre send meg ein PM  Smiley
Takk så mykje Lisa! Folk som fjerner hodet sitt på bildet forstår ikkje eg meg heller på  Grin Smiley

Men fortsatt gjør du det Cheesy haha
Instagram : lisa_vanes
Høyde: 168
Vekt: 66
Stiller i bodyfitness som debutant i sandefjord i år.


Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=114732.msg1725711;topicseen#new

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!