Skrevet av Emne: 270kg x3reps lett i benkpress  (Lest 52385 ganger)

Utlogget Andre

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 672
  • Honnør: 300
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 672

Sv: 270kg x3reps lett i benkpress
« #45 : 30. mars 2011, 23:48 »
Og ja jeg vet at de jeg tenker på kunne greid 300 hvis de gjorde like dumme ting som han doperen i denne tråden gjør!

Troll (eller retard).

Neida, men hvordan vet du det?

Utlogget MAGOUOU

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 191
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 191

  • ARRRRRR
Sv: 270kg x3reps lett i benkpress
« #46 : 31. mars 2011, 00:01 »
rofl du fortsetter å skrive at jeg sier jeg kjenner Grin Du er en skadet mann! Jeg kan tro hva jeg vil, nettopp det jeg gjør DOPER så kan du tenke å mene det du vil. Forøvrig så har du bilde av en doper som avatarbildet ditt Wink Din løk!

Alle som har Arnold som avatar er løker da?

Jeg syns uansett det løftet er sykt og har du ikke noen sikre kilder på at han er dopa, så går det ann å holde kjeft:)
Alder: 1989
Vekt: +-110 kg
Høyde: 189cm

RAW:
- Smalbenk: 180kg med stopp
- Benk: 170kgx2 med stopp
- Bøy:   200kg
- Mark:  260kg

Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Sv: 270kg x3reps lett i benkpress
« #47 : 31. mars 2011, 00:03 »
Julenissen er dopa.

Utlogget Dingus

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 172
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 172

Sv: 270kg x3reps lett i benkpress
« #48 : 31. mars 2011, 00:04 »
Alle som har Arnold som avatar er løker da?

Jeg syns uansett det løftet er sykt og har du ikke noen sikre kilder på at han er dopa, så går det ann å holde kjeft:)

å du har ikke noen sikre kilder på at han ikke er DOPET Mr Bruce willis Wink
Trener litt

Utlogget Carl P.

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 659
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 659

  • Nidarø SK.
Sv: 270kg x3reps lett i benkpress
« #49 : 31. mars 2011, 00:10 »
Julenissen er dopa.

Lett.. Julenissen er jo bygd som en tungvekter av en styrkeløfter!! Tongue Tenk om nissen stiller i benkskjorte i år og julesleden hans er en ombygd romaskin som Tufte bare kan drømme om å få dratt i gang... 
"For å styrke hjernen, må man først styrke musklene". - Montaigne

kontinuitet---kontinuitet---kontinuitet!

Stevneperser RAW

Bøy: 232,5kg
BP:  182,5kg
ML:   285kg

Totalt 700kg...

logg med video+bilder:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=106040.msg1602780;topicseen#new

Utlogget Ironmad

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 946
  • Honnør: 142
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 946

Sv: 270kg x3reps lett i benkpress
« #50 : 31. mars 2011, 00:16 »
Dere er Fa#n meg dumme alle sammen 

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: 270kg x3reps lett i benkpress
« #51 : 31. mars 2011, 00:37 »
Hva så om han er bolet? SYKT imponerende uansett! Smiley
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget Mummelmann

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 576
  • Honnør: 437
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 576

Sv: 270kg x3reps lett i benkpress
« #52 : 31. mars 2011, 01:31 »
Herregud for et nivå det er på en del debatter her inne. DINODICK; lær deg grunnleggende etikette så kanskje folk gidder å høre på poengene dine. Du framstår bare som en trollete ungdom med sans for å erge opp folk og bruke udokumenterbare påstander.

De videoene du postet; den første klarer ikke vekten til lockout og må ha hjelp av spottere, altså et bomløft (siden du feilaktig påpeker at løfteren i OP ikke har ordentlig utrettning, hvilket han har) og løfter ikke med stopp. Video nummer to; hva får deg til å tro at denne junior (!) løfteren er rein og klarer tre hundre raw men han i OP som tydelig er både tyngre og eldre ikke har sjans på samme premisser? Tredje video er også uten stopp og nok en gang spør jeg; er denne fyren rein? Kanskje du "ser" genene til folk? Er du Supermann og kan se menneskekroppen på cellenivå?
Vis meg at alle tre karene du postet er reine og at han i OP's video er dopet, når man sammeligner de viser det bare at han i OP kan være fullt ut i stand til å flytte disse vektene reint (dette er dog din påstand, din mening er at videoen i OP er av en doper og at alle de andre er reine til tross for at de løfter temmelig tilnærmende vekter). Her sitter du litt fast.

PS: Nei, jeg doper meg ikke, jeg er småtjukk og prøver å bli sterk uten varer. Dette betyr ikke at jeg bryr meg om andre velger en annen måte (såfremt det ikke benyttes i idrett hvor det er ulovlig). Det har ingen som helst innvirkning på meg eller relevans i forhold til min trening.
Er for øvrig enig når noen sier at det er naivt å anta at alle som ikke er tatt for dopingbruk er garantert rene, slike ting har nok en del mer nyanser enn som så.

Utlogget Dingus

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 172
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 172

Sv: 270kg x3reps lett i benkpress
« #53 : 31. mars 2011, 11:10 »
Herregud for et nivå det er på en del debatter her inne. DINODICK; lær deg grunnleggende etikette så kanskje folk gidder å høre på poengene dine. Du framstår bare som en trollete ungdom med sans for å erge opp folk og bruke udokumenterbare påstander.

De videoene du postet; den første klarer ikke vekten til lockout og må ha hjelp av spottere, altså et bomløft (siden du feilaktig påpeker at løfteren i OP ikke har ordentlig utrettning, hvilket han har) og løfter ikke med stopp. Video nummer to; hva får deg til å tro at denne junior (!) løfteren er rein og klarer tre hundre raw men han i OP som tydelig er både tyngre og eldre ikke har sjans på samme premisser? Tredje video er også uten stopp og nok en gang spør jeg; er denne fyren rein? Kanskje du "ser" genene til folk? Er du Supermann og kan se menneskekroppen på cellenivå?
Vis meg at alle tre karene du postet er reine og at han i OP's video er dopet, når man sammeligner de viser det bare at han i OP kan være fullt ut i stand til å flytte disse vektene reint (dette er dog din påstand, din mening er at videoen i OP er av en doper og at alle de andre er reine til tross for at de løfter temmelig tilnærmende vekter). Her sitter du litt fast.

PS: Nei, jeg doper meg ikke, jeg er småtjukk og prøver å bli sterk uten varer. Dette betyr ikke at jeg bryr meg om andre velger en annen måte (såfremt det ikke benyttes i idrett hvor det er ulovlig). Det har ingen som helst innvirkning på meg eller relevans i forhold til min trening.
Er for øvrig enig når noen sier at det er naivt å anta at alle som ikke er tatt for dopingbruk er garantert rene, slike ting har nok en del mer nyanser enn som så.
Skrev aldri at de andre var ren. Men han sa kan du finne noen andre som er like sterk. Det gjorde jeg! Ja jeg er supermann og kan se menneskene på cellenivå Grin
Trener litt

Utlogget Krabbatten

Sv: 270kg x3reps lett i benkpress
« #54 : 31. mars 2011, 16:30 »
rofl du fortsetter å skrive at jeg sier jeg kjenner Grin Du er en skadet mann! Jeg kan tro hva jeg vil, nettopp det jeg gjør DOPER så kan du tenke å mene det du vil. Forøvrig så har du bilde av en doper som avatarbildet ditt Wink Din løk!
Bill Kazmaier? Fullstendig ren Wink

Skrev aldri at de andre var ren. Men han sa kan du finne noen andre som er like sterk. Det gjorde jeg!
Det gjorde du da ikke? 272 x 3 lette reps er et mye bedre løft enn 300 som såvidt går en gang. Du har tydligvis ikke lest hva jeg skrev i mine tidligere innlegg. Differansen på 28kg utgjør ikke mye prosentmessig når det er snakk om så høy vektbelastning.

Du er et meget godt eksempel på hvorfor 16årsgrensen bør opprettholdes. Det er meget synd for andre mindreårige her på forumet. Vennligst oppfør deg din lille fisunge, du har ikke noe du skulle ha sagt! Wink
Man kan trene bra og likevel ha dårlig fremgang. Da er det matmengden som er for lav, for maten er ikke like viktig, men enda viktigere enn treningen! Smiley

Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Sv: 270kg x3reps lett i benkpress
« #55 : 31. mars 2011, 16:35 »
Om man skal være matematisk så tror jeg faktisk en trippel på 270 er dårligere enn 300.

Utlogget DannY GuettA

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 426
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 426

  • Raw power & Natural Strength
Sv: 270kg x3reps lett i benkpress
« #56 : 31. mars 2011, 16:44 »
Om man skal være matematisk så tror jeg faktisk en trippel på 270 er dårligere enn 300.

hm trur ikke jeg.. trur det er ganske likt.

forhold mellom reps og 1 rep max blir anderledes jo høyere man kommer vett.
Stats:                      
Høyde - 176cm         
Vekt - 180 pounds of muscle, steel and sex appael! ^^
Alder - 26.08.89

Beste løft: (film - "Danielsel" youtube)
Benkpress: 145kg (@ 82kg, 19år -skade) (137,5@17år)
Styrkevending: 125kg
Frontbøy: 150kg
Markløft: 200kg
Push press: 106kg*2 (fra bakken og opp)

TRENINGSLOGG: Litt av alt.
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=89118.0

Utlogget Krabbatten

Sv: 270kg x3reps lett i benkpress
« #57 : 31. mars 2011, 16:45 »
Om man skal være matematisk så tror jeg faktisk en trippel på 270 er dårligere enn 300.
*272kg Wink

Formelen er som følger:

272 x 3 x 0,03333 + 272 = 299,2

Jo lenger fra 10 repetisjoner man kommer, jo dårligere stemmer svaret. Som regel stemmer det med å legge på en 1kg for hver repetisjon fra 10, men la oss si en halv kg pr som blir som følger:

10 - 3 = 7

7 x 0,5 = 3,5

299,2 + 3,5 = 302,7kg


Jeg vil også gjøre deg oppmerksom på at løftet på 272 x 3 går svært lett i forhold til maksløftene på 300kg som såvidt går opp. Tipper nok at han har en maks på 310kg.
Man kan trene bra og likevel ha dårlig fremgang. Da er det matmengden som er for lav, for maten er ikke like viktig, men enda viktigere enn treningen! Smiley

Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Sv: 270kg x3reps lett i benkpress
« #58 : 31. mars 2011, 22:20 »
*272kg Wink

Formelen er som følger:

272 x 3 x 0,03333 + 272 = 299,2

Jo lenger fra 10 repetisjoner man kommer, jo dårligere stemmer svaret. Som regel stemmer det med å legge på en 1kg for hver repetisjon fra 10, men la oss si en halv kg pr som blir som følger:

10 - 3 = 7

7 x 0,5 = 3,5

299,2 + 3,5 = 302,7kg


Jeg vil også gjøre deg oppmerksom på at løftet på 272 x 3 går svært lett i forhold til maksløftene på 300kg som såvidt går opp. Tipper nok at han har en maks på 310kg.

Jo lengre over 10 du kommer kanskje, men jo nærmere 1 du kommer jo mer nøyaktig. Så du tar feil igjen. Smiley

Utlogget Dingus

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 172
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 172

Sv: 270kg x3reps lett i benkpress
« #59 : 31. mars 2011, 22:26 »
*272kg Wink

Formelen er som følger:

272 x 3 x 0,03333 + 272 = 299,2

Jo lenger fra 10 repetisjoner man kommer, jo dårligere stemmer svaret. Som regel stemmer det med å legge på en 1kg for hver repetisjon fra 10, men la oss si en halv kg pr som blir som følger:

10 - 3 = 7

7 x 0,5 = 3,5

299,2 + 3,5 = 302,7kg


Jeg vil også gjøre deg oppmerksom på at løftet på 272 x 3 går svært lett i forhold til maksløftene på 300kg som såvidt går opp. Tipper nok at han har en maks på 310kg.
Jo lengre over 10 du kommer kanskje, men jo nærmere 1 du kommer jo mer nøyaktig. Så du tar feil igjen. Smiley
Odd tror han er en luring, liker at han tar mer og mer feil Grin Han har enda ikke klart å se at den ene jeg la ut tar 300.5kg i benken. Ikke bare 300! Grin
Trener litt

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!