Skrevet av Emne: 270kg x3reps lett i benkpress  (Lest 52285 ganger)

Utlogget OleMartin..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 781
  • Honnør: 401
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 781

Sv: 270kg x3reps lett i benkpress
« #30 : 30. mars 2011, 17:30 »
Uansett åssen en vrier å vender på det så er 272 kg 3 reps sykt bra.. og er vel ikke mange på verdens basis som har det..


det finnes sikkert mange rundtomkring som har bra tall og vise til uten dop og noen av disse har sikkert prøvd dop etterhvert for å finne ut hvor sterke de kan bli med og såvidt jeg veit så er det ikke mange som løfter dette her, så trur vi konkluderer med at det er jævlig bra.. Wink

Utlogget Tynnjfeit

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 24
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 24

Sv: 270kg x3reps lett i benkpress
« #31 : 30. mars 2011, 17:32 »
Virker også som om folk her inne tror at det er kun å innta hormoner, så er man på scenen i Ohio eller i verdenseliten. Det kreves EKSTREMT mye mer trening til enn som så. Se på gutta i Olympia, eller strongmaneliten. Nevn en idrettsutdøver innenfor noen annen sport som trener like hardt, tungt og har en livsstil lagt opp så slavisk etter idretten?

Det er rimelig urettferdig av dere å frata noen prestasjoner fordi de trener på en annen måte enn dere.

Utlogget andersgronn

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 255
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 255

  • GISP!!!!
Sv: 270kg x3reps lett i benkpress
« #32 : 30. mars 2011, 17:45 »
Virker også som om folk her inne tror at det er kun å innta hormoner, så er man på scenen i Ohio eller i verdenseliten. Det kreves EKSTREMT mye mer trening til enn som så. Se på gutta i Olympia, eller strongmaneliten. Nevn en idrettsutdøver innenfor noen annen sport som trener like hardt, tungt og har en livsstil lagt opp så slavisk etter idretten?

Det er rimelig urettferdig av dere å frata noen prestasjoner fordi de trener på en annen måte enn dere.


hmm.'

alle tour de france syklistene. alle langdistanseløpere i verdenstoppen. svømmere på høyt nivå. osv osv.. kan sikkert nevne flere navn enn det finnes folk som har hørt om strongman Smiley

at de proppe i seg masse rart som garantert ikke er bra for kroppen i det lange løp er en annen sak..

When you deadlift more than you frenchpress, its time to start doing som kickbacks!!!!!!

Utlogget Andre

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 672
  • Honnør: 300
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 672

Sv: 270kg x3reps lett i benkpress
« #33 : 30. mars 2011, 17:49 »
hmm.'

alle tour de france syklistene. alle langdistanseløpere i verdenstoppen. svømmere på høyt nivå. osv osv.. kan sikkert nevne flere navn enn det finnes folk som har hørt om strongman Smiley

Jeg tror ikke det er mange (noen) som passer mer på kostholdet sitt enn de beste kroppsbyggerne. Petter Northug sier jo han nå og da spiser Grandiosa til middag.

Utlogget bjørn`

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 11 408
  • Honnør: 562
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11 408

Sv: 270kg x3reps lett i benkpress
« #34 : 30. mars 2011, 17:51 »
Jeg tror ikke det er mange (noen) som passer mer på kostholdet sitt enn de beste kroppsbyggerne. Petter Northug sier jo han nå og da spiser Grandiosa til middag.

Kroppsbyggerne må det, skal de ned i så ekstrem lav fettprosent, men en langrennsløper som trener 1000 timer i året, tar ikke skade av en grandiosa i ny og ne Smiley
Smiley

Utlogget Marmarius

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 108
  • Honnør: 57
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 108

Sv: 270kg x3reps lett i benkpress
« #35 : 30. mars 2011, 17:51 »
Virker også som om folk her inne tror at det er kun å innta hormoner, så er man på scenen i Ohio eller i verdenseliten. Det kreves EKSTREMT mye mer trening til enn som så. Se på gutta i Olympia, eller strongmaneliten. Nevn en idrettsutdøver innenfor noen annen sport som trener like hardt, tungt og har en livsstil lagt opp så slavisk etter idretten?

Det er rimelig urettferdig av dere å frata noen prestasjoner fordi de trener på en annen måte enn dere.

Jeg hører folk si dette.
Men jeg liker og trene og spise sunt, de fleste her inne kjenner seg vell igjen i den?
Det og kunne leve av det høres ikke så grusomt ut, iforhold til og ha en vanlig kjedelig jobb.
Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!  Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=92612.0

Utlogget andersgronn

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 255
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 255

  • GISP!!!!
Sv: 270kg x3reps lett i benkpress
« #36 : 30. mars 2011, 17:58 »
Jeg tror ikke det er mange (noen) som passer mer på kostholdet sitt enn de beste kroppsbyggerne. Petter Northug sier jo han nå og da spiser Grandiosa til middag.

det å passe på kostholdet sitt handler jo ikke kunn om å få en lav fettprosent, men i de fleste idretter å ha nok energi til å gjennomføre øktene sine...

tror nå det er en god del bygger som nå og da har spist en grandiosa til middag de å ;-)

 
When you deadlift more than you frenchpress, its time to start doing som kickbacks!!!!!!

Utlogget StenDA

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 230
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 230

Sv: 270kg x3reps lett i benkpress
« #37 : 30. mars 2011, 19:13 »
Hva med å dra hodet ut av den lille bobla deres, og slutte å tro at alle som blir testet er rene.

Ja, stemmer. Bare se her: http://www.facebook.com/BlueMountainState?sk=app_2392950137#!/video/video.php?v=10150302329285319&oid=285916280491

Utlogget burny_

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 249
  • Honnør: 178
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 249

Sv: 270kg x3reps lett i benkpress
« #38 : 30. mars 2011, 20:26 »
Finnes en tråd om han her fra før, der det er link til blant annet treningsloggen hans Smiley Råsterk kar!

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=101532.0


OG DET FINNES ALLEREDE 115463232447888909 ANTIDOPING OG/ELLER FORDOM TRÅDER PÅ FORUMET!!!!

Utlogget Dingus

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 172
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 172

Sv: 270kg x3reps lett i benkpress
« #39 : 30. mars 2011, 21:23 »

Men jeg er klar over at det finnes mange typer doping og mange måter å bruke dem på. Men det gjør det uansett ikke til en enkel sak å benke 272kg for 3 reps - som herr "DINODICK" skulle ha det til. Han påstår til og med at han kjenner mange som kunne lett ha klart det med litt doping Shocked
Ved bobybuilding er det mange andre faktorer som spiller inn.
Tipper han hadde klart maks 3 uten sprett. Wink
 Wink



Skrev aldri at man kun kan dope å bli sånn! Skrev HAN ER EN DOPER ! noe han er!
Trener litt

Utlogget Krabbatten

Sv: 270kg x3reps lett i benkpress
« #40 : 30. mars 2011, 21:55 »
Skrev aldri at man kun kan dope å bli sånn! Skrev HAN ER EN DOPER ! noe han er!
Du skrev at du kjenner folk som kunne benket den vekten lett med litt steorider:

Nei ikke så veldig. Vet om folk som kunne lett benket dette med stopp hvis de hadde brukt steroider også.
For det første er ikke de skivene kalibrert, det er ikke en skikkelig stang. Så vektene er helt sikkert ikke nøyaktige! Han har ikke full utstrekning på reppene.
Bruker man dop mister man respekt etter min mening. Det er et hjelpemiddel som hjelper ekstremt mye, ellers hadde ikke folk brukt det! Å man støtter narkotika industrien når man skaffer slike ting! Så veldig imponert er jeg ikke!
I tillegg insnurerer du at han har faket med vektskivene.  woot
Man kan trene bra og likevel ha dårlig fremgang. Da er det matmengden som er for lav, for maten er ikke like viktig, men enda viktigere enn treningen! Smiley

Utlogget Dingus

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 172
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 172

Sv: 270kg x3reps lett i benkpress
« #41 : 30. mars 2011, 21:59 »
Du skrev at du kjenner folk som kunne benket den vekten lett med litt steorider:
I tillegg insnurerer du at han har faket med vektskivene.  woot
Du må virkelig lære deg å lese. Aldri skrevet noe om at jeg kjenner folk som kunne gjort det ! Skrev jeg vet om folk som kunne gjort det her i norge!

å at skivene ikke er kalibrert. Det er de helt sikkert ikke Wink Så der står jeg på mitt!
Trener litt

Utlogget Krabbatten

Sv: 270kg x3reps lett i benkpress
« #42 : 30. mars 2011, 22:09 »
Du må virkelig lære deg å lese. Aldri skrevet noe om at jeg kjenner folk som kunne gjort det ! Skrev jeg vet om folk som kunne gjort det her i norge!
Du vet ikke om folk som "lett" kunne benket den vekten, du TROR du vet at du kjenner folk som "lett" kunne benket den vekten Wink

å at skivene ikke er kalibrert. Det er de helt sikkert ikke Wink Så der står jeg på mitt!
Du må jo tro hva du vil Wink
Man kan trene bra og likevel ha dårlig fremgang. Da er det matmengden som er for lav, for maten er ikke like viktig, men enda viktigere enn treningen! Smiley

Utlogget Dingus

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 172
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 172

Sv: 270kg x3reps lett i benkpress
« #43 : 30. mars 2011, 22:11 »
Du vet ikke om folk som "lett" kunne benket den vekten, du TROR du vet at du kjenner folk som "lett" kunne benket den vekten Wink
Du må jo tro hva du vil Wink
rofl du fortsetter å skrive at jeg sier jeg kjenner Grin Du er en skadet mann! Jeg kan tro hva jeg vil, nettopp det jeg gjør DOPER så kan du tenke å mene det du vil. Forøvrig så har du bilde av en doper som avatarbildet ditt Wink Din løk!
Trener litt

Utlogget Dingus

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 172
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 172

Sv: 270kg x3reps lett i benkpress
« #44 : 30. mars 2011, 22:12 »
Og ja jeg vet at de jeg tenker på kunne greid 300 hvis de gjorde like dumme ting som han doperen i denne tråden gjør!
Trener litt

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!