Skrevet av Emne: Treningsblogg for bjorlien, mitt forslag til treningslogg side 2.  (Lest 6887 ganger)

Utlogget bjorlien

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 23
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 23

Her er ett lite tips til å holde god oversikt over treninga deres, dette er hvordan jeg gjør det:



Jeg tar ut 1 kopi for hver uke, så hvis jeg kjører programet i totalt 8 uker tar jeg ut 8 kopier, jeg klipper ut hver dag slik det ikke blir så stort papir og ha med seg på trening hver gang. Etterpå fester jeg alle "mandagsprogrammene" til hverandre med en binders, når jeg er på trening skriver jeg inn antall rep. samt kg på apparatet/øvelsen, når jeg er ferdig med styrke økta tar jeg av bindersen og legger dagens notat bakerst i rekken, da er jeg klar for nye notat neste mandag, så har jeg forgje ukes treningslogg med meg hele tiden bakerst i bunken, slik jeg kan sikre meg om at jeg alltid øker/holder meg på samme vekter.. Når 8 uker er gjennomført har jeg ikke flere blanke programer, da kan jeg sette meg ned og analysere treningen min denne perioden.. ANBEFALES..

Kom gjerne med forslag til forbedringer, selv om dette så langt har fungert optimalt for meg.

Utlogget bjorlien

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 23
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 23

Godt tips til kjapt og enkelt mellommåltid, smaker vanilje yoghurt.


Utlogget bjorlien

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 23
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 23

Hei igjen,

Kan dele min godt opparbeidet treningsliste som er sterkt anbefalt under styrketrening, og løping:) Jeg pleier å si at playlista har en styrkegaranti som gjør at du yter 10% ekstra, hoho Grin

Musikksjanger: 90% rock/heavy, 5% techno, 5% annet:)

http://open.spotify.com/user/bjorlien/playlist/7M6I7wc1Xq8xZxwmC0nMuX

Utlogget bjorlien

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 23
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 23

Nytt treningsprogram oppstart igår 09.05.2011.

Mandag: intervalltrening (gerilja kardio) løping ute, korsrygg og mage på treningsstudio.
Tirsdag: Xfit og eller fotballkamp
Onsdag: fri
Torsdag: Styrke bryst, skuldrer, triceps og mage. Tunge vekter 6x4 samt fotballtrening
Fredag: Styrke rygg, biceps, bein og mage. Tunge vekter 6x4
Lørdag: fri
Søndag: intervalltrening (gerilja kardio eller 4x4)

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!