Skrevet av Emne: Tom Glessing mot NSM -80 kg  (Lest 94055 ganger)

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Tom- Mål nådd. 200 kg knebøy @ 73 kg kroppsvekt
« #465 : 13. mars 2013, 08:09 »
Positiv kommentar: flott dybde på bøyen. Min innebyggete skepsis ble motbevist  Cheesy

Negativ kommentar: skaff deg to sidespottere, slik at det ikke ser ut som om damen bak gir deg en "it's all you" spotting, ok?  Grin

Gratulerer med pers!
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Tom G

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 423
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 423

Sv: Tom- Mål nådd. 200 kg knebøy @ 73 kg kroppsvekt
« #466 : 13. mars 2013, 22:39 »
Positiv kommentar: flott dybde på bøyen. Min innebyggete skepsis ble motbevist  Cheesy

Negativ kommentar: skaff deg to sidespottere, slik at det ikke ser ut som om damen bak gir deg en "it's all you" spotting, ok?  Grin

Gratulerer med pers!

Takk:)

Grunnen til at jeg velger å ha en bak er at når jeg kjørte reps på 185 uka før så tryna jeg inn i racket på siste reppen da jeg alltid skal prøve en esktra.. og ville absolutt ikke at det skulle skje igjen.. og stoler heller ikke på de folka som suser rundt på gymmet der heller om noe skulle gå galt! Ser også på filmen at armen hennes ikke er nær Smiley
Styrkemål:

Markløft: 300 kg. Knebøy: 250 kg. Benkpress: 200 kg. Dekkflipp: 500 kg. Stein: 200 kg.

Mål for kroppsvekt: 85 kg

LOGG : http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=119454.msg1784290;topicseen#new

Utlogget Tom G

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 423
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 423

Sv: Tom Glessing mot NSM -80 kg
« #467 : 12. juni 2013, 23:11 »
Starter ny treningslogg nå da jeg har bestemt meg for å stille i Norges sterkeste mann 7 september i -80 klassen som endelig har kommet nå!

Vekta mi har gått en del opp i det siste da jeg endelig har fått matlyst igjen og iver til å trene TUNGT!
Ligger på ca 75.8 kg kroppsvekt på morgenen nå... skal prøve å komme meg opp til 80 til konken!

Øvelsene passer meg perfekt, så gleder meg veldig!

Stokk - 100 kg for reps
Farmers walk - 115 kg per hånd
Yoke - 300 kg
Dekk - 300 kg +++

Finale etter cut:

Atlas steinserie - 100-120-140-150-160
Markløft - 200 kg for reps

Kjører HARDT fra nå, trening hver dag, så lenge kroppen responderer i riktig vei! Blir mye logging nå.
Styrkemål:

Markløft: 300 kg. Knebøy: 250 kg. Benkpress: 200 kg. Dekkflipp: 500 kg. Stein: 200 kg.

Mål for kroppsvekt: 85 kg

LOGG : http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=119454.msg1784290;topicseen#new

Utlogget Tonny

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 956
  • Honnør: 78
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 956

  • Fra 100 til 90 kg på 8 mnd :)
Sv: Tom Glessing mot NSM -80 kg
« #468 : 03. august 2013, 19:51 »
Starter ny treningslogg nå da jeg har bestemt meg for å stille i Norges sterkeste mann 7 september i -80 klassen som endelig har kommet nå!

Vekta mi har gått en del opp i det siste da jeg endelig har fått matlyst igjen og iver til å trene TUNGT!
Ligger på ca 75.8 kg kroppsvekt på morgenen nå... skal prøve å komme meg opp til 80 til konken!

Øvelsene passer meg perfekt, så gleder meg veldig!

Stokk - 100 kg for reps
Farmers walk - 115 kg per hånd
Yoke - 300 kg
Dekk - 300 kg +++

Finale etter cut:

Atlas steinserie - 100-120-140-150-160
Markløft - 200 kg for reps

Kjører HARDT fra nå, trening hver dag, så lenge kroppen responderer i riktig vei! Blir mye logging nå.
Blir mye logging nå Huh Hmmm... what
Motbakke og terrengløper med mål om 12 min på 3 km, 21 min på 5 km og 47 min på 10 km i 2014 Smiley

Utlogget Tom G

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 423
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 423

Sv: Tom Glessing mot NSM -80 kg
« #469 : 05. august 2013, 12:46 »
Blir mye logging nå Huh Hmmm... what

Haha....helt glemt Tongue vært i syden 2 uker nå så det ble nada trening der! Skal se å få logga fremover nå;)
Styrkemål:

Markløft: 300 kg. Knebøy: 250 kg. Benkpress: 200 kg. Dekkflipp: 500 kg. Stein: 200 kg.

Mål for kroppsvekt: 85 kg

LOGG : http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=119454.msg1784290;topicseen#new

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!