Skrevet av Emne: Hvordan får jeg det vekk?!  (Lest 15392 ganger)

Utlogget tusen

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 19
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 19

Sv: Hvordan får jeg det vekk?!
« #60 : 01. april 2011, 00:32 »
Og de siste 2 ukene har jeg levd på knekkebrød m kyllingfilet pålegg og havregryn. Har vært på treningsstudio et par ganger. Jeg har ikke merka mye forskjell angående fettforbrenning men jeg har fått større muskler bl.a mage, rygg og armer.

Angående 'lavkarbo' så har det gått greit. Å unngå søtsaker er ikke noe problem for meg. Så jeg prøver å spise så sunt som mulig hele tiden. Håper på å se forandringer blant fettforbrenning.

For og se det frem til konfirmasjonen min (1 mai) så har jeg tenkt å prøve meg på en shake som kan hjelpe meg å komme i gang med forbrenningen.  ( http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/whey-100 ).

Visst noen av dere har flere tips om fettforbrenning, så sier jeg ikke nei! Smiley Og takk for alle tips Smiley

Utlogget HardCoreBakken

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 190
  • Honnør: 169
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 190

Sv: Hvordan får jeg det vekk?!
« #61 : 01. april 2011, 00:42 »
Hva ligger vekta på til dags dato?. Trenger heller ikke stirre seg blind på den, da muskelmassen du legger på deg kan få deg til å tro at du ikke går så mye ned i vekt som du skulle ønske (ikke det at muskelmassen øker så voldtsomt, men for en nybegynner innenfor styrketrening som i tillegg har litt "ekstra", vil gaine power i godt tempo i startfasen. En må også ta i betraktning at mengden vann i kroppen uten problemer kan svinge med 1-2 liter uten problemer på få dager. Du har i tillegg flere kilo med masse i tykktarmen til enhver tid, så det er mye artig som kan få nåla på badevekta til å gå opp og ned.
18 somre gammel
178 lav
68 lett ----> Litt tyngre nå

Utlogget tusen

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 19
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 19

Sv: Hvordan får jeg det vekk?!
« #62 : 01. april 2011, 13:31 »
Hva ligger vekta på til dags dato?. Trenger heller ikke stirre seg blind på den, da muskelmassen du legger på deg kan få deg til å tro at du ikke går så mye ned i vekt som du skulle ønske (ikke det at muskelmassen øker så voldtsomt, men for en nybegynner innenfor styrketrening som i tillegg har litt "ekstra", vil gaine power i godt tempo i startfasen. En må også ta i betraktning at mengden vann i kroppen uten problemer kan svinge med 1-2 liter uten problemer på få dager. Du har i tillegg flere kilo med masse i tykktarmen til enhver tid, så det er mye artig som kan få nåla på badevekta til å gå opp og ned.
Den ligger på ca 69kg. Men tror du den shaken som jeg linka ''funker'' godt på fettforbrenning?

Utlogget lolvik

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 967
  • Honnør: 44
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 967

Sv: Hvordan får jeg det vekk?!
« #63 : 01. april 2011, 15:03 »
Nei.

En wheyshake vil ikke gjøre noe utslag på fettforbrenning.

Utlogget HardCoreBakken

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 190
  • Honnør: 169
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 190

Sv: Hvordan får jeg det vekk?!
« #64 : 01. april 2011, 16:10 »
Den ligger på ca 69kg. Men tror du den shaken som jeg linka ''funker'' godt på fettforbrenning?
Nei. Det jeg tror funker er et strict kosthold og god trening. Du kan tillate deg mer fett på kroppen med større muskelmasse uten å se chubby ut. Nå var det vell slik at du ville ned til ei viss vekt på ei ikke alt for lang tid, så du burde satse på en diett, og ikke tenke for mye på å øke i styrke. Nå er ikke jeg noen superspesialist på diettgreier, men i bunn og grunn må du forbrenne mer enn du spiser. Men ikke spis som en anoretiker. Bare såvidt under vedlikeholdsnivå.
18 somre gammel
178 lav
68 lett ----> Litt tyngre nå

Utlogget tusen

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 19
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 19

Sv: Hvordan får jeg det vekk?!
« #65 : 04. april 2011, 21:36 »
jeg skal leve på havregryn, frukt, knekkebrød med kyllingfilet og kjøttdeig.
skal straks begynne med fotball, samt egen styrke trening(hjemme/studio).
så får jeg håpe på resultater til sommern.

Utlogget lolvik

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 967
  • Honnør: 44
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 967

Sv: Hvordan får jeg det vekk?!
« #66 : 05. april 2011, 13:05 »
Lev nå hvertfall på karbonadedeig i stedet for kjøttdeig.

Utlogget natas

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 150
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 150

Sv: Hvordan får jeg det vekk?!
« #67 : 06. april 2011, 21:28 »
Nei.

En wheyshake vil ikke gjøre noe utslag på fettforbrenning.

Vet ikke om wheyshake har en direkt effekt på fett forbrenning.
Men mange studier fra usa viser at whey har veldig posetive effekt på vektreduksjon
Ta en liten titt på dette skrive. Denne karen vet virkelig hva han snakker om Smiley
http://www.brinkzone.com/articles/the-whey-to-weight-loss/
Go Hard!


Pain is  temporary glory is forever

Utlogget lolvik

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 967
  • Honnør: 44
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 967

Sv: Hvordan får jeg det vekk?!
« #68 : 06. april 2011, 22:29 »
Hjelper vel heller passivt.

Vil neppe ha noe større effekt på vektreduksjon å ta en whey shake enn en kyllingfilet, heller tvert i mot.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!