Skrevet av Emne: Sjenert når det gjelder mye ønye mennesker Aka Jenter  (Lest 10021 ganger)

Utlogget Arfas

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 105
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 105

Hei! Jeg er en gutt på 18 år. Jeg er en oppegåendep erson og er ikke en dårlig kjæreste. Sirka 3 månder siden det ble slutt med eksen. Er på "Leting" nå men har et problem! Er så sykt sjenert. Jeg vet ikke hvor det er oki og prate med jenter. Foreksempel er det oki og prate med ei jente som Sitter vedsina meg på bussen? Som jeg står vedsina på bussholder plassen? som jeg møter på kjøpesenteret?

Noen tips?
Beklager for skrive feil

Utlogget bjørn`

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 11 408
  • Honnør: 562
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11 408

Er like naturlig med smalltalk på bussen, på butikken, på treningssenteret osv, som det er på utesteder...så det er bare å ta sjansen Smiley
Smiley

Utlogget Torø

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 104
  • Honnør: 75
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 104

Det er alltids lov å snakke med jenter som sitter å venter på bussen etc, men hvis samtalen blir en monolog hvor hun ikke sier noe el. kun nikker med er hun nok ikke interessert i å prate. Kroppsspråket som ofte mye. Noen på bussen har lyst å prate, andre vil komme seg hjem mest mulig uforstyrret.

Går vel ikke ann å gi noe tips som gjør at du blir mindre sjenert, men prøv å smalltalke, ikke flørte. Det skal føles naturlig, både for deg og jenta. Hvis du prøver å flørte nervøst med ei jente på bussen som aldri har sett deg før, kan det blir merkelig. Hold deg unna klisjéer og prøv i tilfelle å vise at du er interessert med kroppsspråk, ikke ordene som kommer ut.

Captain obvious is obvious, I know, men jeg har sett mange som skal flørte med jenter som bruker ekle sjekketriks som kommer rett fra pissfulle, halvfeite gubber på nattklubbene.
Styrkeløfter (på hobbybasis)

Treningslogg      Styrkeløftstevner      Haugaland AK

Utlogget Arfas

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 105
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 105

Kan det ikke bli fort bare "Venner" da? Hvis jeg er interessert iog være mer en venn. Er det forsatt oki med bare smalltalk og prøve og få telefon numeret hennes/Facebook og eventulet spørre om og gå ut på en date senere?
Beklager for skrive feil

Utlogget Marmarius

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 108
  • Honnør: 57
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 108

Kan det ikke bli fort bare "Venner" da? Hvis jeg er interessert iog være mer en venn. Er det forsatt oki med bare smalltalk og prøve og få telefon numeret hennes/Facebook og eventulet spørre om og gå ut på en date senere?

Hva så om dere blir venner? Det er en god ting.

Han har sikkert en venninne eller 10 på lur til deg vist hun liker deg som en venn. Smiley
Vist hun ser på deg som noe annet derimot.
Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!  Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=92612.0

Utlogget plebinho

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 44
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 44

Er like naturlig med smalltalk på bussen, på butikken, på treningssenteret osv, som det er på utesteder...så det er bare å ta sjansen Smiley


Vel.. jeg skal ikke kritisere deg for mye her, men vil nok si at det er lettere med såkalt smalltalk i en "fylla-situasjon" enn på buss, butikk og på gymmen. Men om du tar initiativ til å prate med jenter (så naturlig som det går an of course) edru i slike settinger - ja, så har du kommet et stykke på vei!
Bodybuilder og kostholdsekspert boende i Oslo. Deltidsskribent for nettsiden Billigproteinpulver.com og jobber med kosthold og trening for et privat firma på dagtid. Bare spør hvis du lurer på noe. Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!