Skrevet av Emne: Bachelor i ernæring  (Lest 3621 ganger)

Utlogget Nanbrødeksperten

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 138
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 138

Bachelor i ernæring
« : 08. april 2011, 01:30 »
Jeg prøver å finne noen muligheter til å ta bachelor i ernæring over nett, altså, trenger ikke å være nettstudie, men at det ikke er krav til oppmøte utenom eksamen (og eventuelt et par andre dager iløpet av semesteret). Jeg skal være i full jobb imens jeg studerer, og vil grunnet dette ta minst mulig fridager, men er villig til å bruke mye tid utover dette.
Jeg trodde jeg hadde funnet noe som passet veldig bra, Atlantis Medisinske Høgskole (nettstudie med kun oppmøte på eksamen), men har nå funnet ut at de ikke blir godkjent av UiO f eks, så muligheten for å ta en eventuell master er heller dårlig. Jeg ser uansett på det som veldig negativt at det virker som at andre ikke går god for det pensumet de har der, så selv om jeg ikke kommer til å ta master så er dette en ripe i lakken. Vil ikke bruke 3 eller flere år og en del penger og risikere å ikke få jobb pga enkelte er usikre på kvaliteten på utdannelsen. Tenkte egentlig å ta ernæring ved APFT, men da jeg ikke får studiepoeng her så er det litt unødvendig siden jeg ønsker bachelor.

Noen forslag eller noen som eventuelt kan endre mitt syn på atlantis og dets begrensninger?

Setter stor pris på hjelp.

PSMF:

30.05.2011    101,6
06.06.2011      96,1
11.07.2011      89,5

Utlogget Nanbrødeksperten

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 138
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 138

Sv: Bachelor i ernæring
« #1 : 09. april 2011, 15:43 »
Ingen med erfaring fra atlantis eller noen som har andre forslag?
PSMF:

30.05.2011    101,6
06.06.2011      96,1
11.07.2011      89,5

Utlogget MarianneD

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 356
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 356

Sv: Bachelor i ernæring
« #2 : 07. mai 2011, 23:50 »