Skrevet av Emne: J's logg! :)  (Lest 3989 ganger)

Utlogget Wonde3rboy

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 32
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 32

Sv: J's logg! :)
« #15 : 07. mai 2011, 02:14 »
Dagens trening:
Fullkroppsprogram dag 2 uke 2 - 10 reps
kardio 150 kcal
ca 15 minutter effektiv utøying av føtter

Dagens mat:
måltid nr 1 før trening - 130 gram tunfisk, 90 gram grovbrød, litt majones og 2 dl melk
måltid nr 2 midt på dagen - 300 gram cottage cheese og 2 bokser skyr
måltid nr 3 på kvelden - 400 gram mager kjøttdeig, 70 gram grov pasta og litt pastasaus
(Ble også biiiittelitt sjokolade og potetgull på kvelden, men dette var minimalt)
zma, multivitamin & omega3 tatt før leggetid

Sum total - 270 gram proteiner, 67 gram fett & 154 gram karbo (2308 kcal total) ikke medregnet snaksen.

Vært rimelig slapp i hele dag fram til 6 tiden på kvelden, treninga var relativt energiløs den første halvtimen og det var ett ork. Føles som bloddsukkeret har vært konstant lavt. Det ble som sagt bedre på kvelden så jeg lurer på om det kan ha noe med det høge karboinntaket mitt å gjøre, eventuelt det at jeg gjør for mye kardio. Hadde rett og slett ikke ork til mer enn 150 kcal idag. Må forske videre:)

Utlogget Wonde3rboy

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 32
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 32

Sv: J's logg! :)
« #16 : 07. mai 2011, 17:07 »
Dagens trening: trappeinntervall med sekk, 4 sett (herregud så tungt!) på 6 etasjer, heisen ned og rett opp igjen.

Dagens mat:
30 gram proteiner, 200 gram kyllingkjøttdeig, litt pastasaus og 30 gram fullkornspasta

Sum total - 71 gram proteiner, 17 gram fett & 29 gram karbo (530 kcal)

Blir en liten fest ikvell, så må ta hensyn til det kalorimessig!

Ha en fin lørdagskveld allesammen Smiley

Utlogget Wonde3rboy

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 32
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 32

Sv: J's logg! :)
« #17 : 10. mai 2011, 19:44 »
Søndagens mat:
90 gram fullkornspasta, 900 gram kyllingkjøttdeig, pastasaus, en boks ben & jerry's (det var verdt det.. biggrin ) ca 150 gram pomfritt, ett stykke yoghurtkake (200 gram?) og en øl.. Kosesøndag med andre ord Smiley
Zma, multivitaminer & omega3 aswell

Sum total - 227 gram proteiner, 184 gram fett & 356 gram karbo (4022 kcal) sånn ca, er ikke heeelt 100% på noen av tallene.

Utlogget Wonde3rboy

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 32
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 32

Sv: J's logg! :)
« #18 : 10. mai 2011, 20:04 »
Mandagstreninga:
Fullkroppsprogram dag 3 uke 2 - 10 reps
kardio 100 kcal
litt lett tøying av føtter

Mandagsmaten:
500 gram kyllingkjøttdeig, 30 gram pasta, 30 gram proteiner og pastasaus
Samt det vanlige, zma, multivitaminer & omega3
En kompis hadde bursdag, så vi endte opp med å dra ut å spise sushi. Å telle kalorier når man spiser ute er ett helvette, men utifra den infoen jeg har fått på nett ser det ikke ut som det var mer enn typ 1500 kalorier i alle 30 bitene

Noe som da vil tilsvare ca 2500 kalorier, hvor det jeg vet som ett faktum er 151 gram proteiner, 41 gram fett & 43 gram karbo (1077 kcal) pluss 1500, ca 2500.

Dro å trente rett etter sushien, helt hinsides bra trening. Rart hvor forskjellig det er fra kaloriunderskudd til plutselig overskudd Smiley

Utlogget Wonde3rboy

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 32
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 32

Sv: J's logg! :)
« #19 : 10. mai 2011, 20:15 »
Eksamenstid, så det blir ikke så alt for mange ekstraturer på gymmet for å kjøre kardio de nærmeste ukene, menmen:/

Dagens mat:
Var invitert på middag til familien, så dette blir relativt vill gjetting fra min side. Men skal prøve meg

ca 350 gram vannmelon, 50 gram valnøtter, 50 gram cashewnøtter, 300 gram kyllingfilet uten skin, litt bygg-gryn (?) og en relativt kalorifattig saus.
til lunsj ble det en salat med reker og litt egg (typ 40 gram)
zma, multivitaminer & omega3

Sum total vil jeg tiiiiippe ligger på ca 2500 kcal, pluss minus. 100 gram proteiner, resten ifra fett og karbo.

Utlogget Wonde3rboy

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 32
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 32

Sv: J's logg! :)
« #20 : 13. mai 2011, 12:29 »
Onsdag:

Dagens trening:
Fullkroppsprogram dag 1 uke 3 - 10 reps
100 kcal kardio
litt lett tøying

Dagens mat:
2 bokser cottage cheese
56 gram protein
3 knekkebrød med ost & paprika
biiiiiiiittelitt fiskesuppe med mager fisk
zma, multivit & omega3 til kvelds

Sum total - 143 gram proteiner, 36 gram fett & 49 gram karbo (1100 kcal)

Bra trening!:)

Utlogget Wonde3rboy

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 32
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 32

Sv: J's logg! :)
« #21 : 13. mai 2011, 12:38 »
Torsdag:

Dagens mat:
2 bokser cottage cheese blandet med litt kokos yoghurt
3 knekkebrød med ost & paprika
1 boks ben & jerry's iiiiicecream (skylder på det fine været!)
700 gram kyllingkjøttdeig, 50 gram pasta & pastasaus
til kvelds kom en veninne innom med minicalzones, vet ikke hvor mye av hva de inneholder, men det var mest fint brød så jeg regner det som loff:)

Sum total - 288 gram proteiner, 157 gram fett & 426 gram karbo (4200 kcal) sånn ca-ish

Utlogget Wonde3rboy

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 32
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 32

Sv: J's logg! :)
« #22 : 21. mai 2011, 14:45 »
Halla loggen! vært en uke uten å notere ned nå da eksamenstida sakte men sikkert tar livet av meg, samtidig som det har vært en hel del festing rundt datoen 17 mai:)

Forrige fredags treninga:
Fullkroppsprogram dag 2 uke 3 - 10 reps
100 kcal kardio
5 minutter tøying

Treninga var rett og slett fæl, tyngste på flere uker. Jeg fatter ikke hvorfor da matinntaket fra dagen før burde vært mer enn tilstrekkelig, antar det bare ikke var min dag Smiley

Onsdagstreninga:
Ble bare en trening denne uka her av diffuse grunner (les høytid, eksamenstid, etc)
fullkroppsprogram dag 3 uke 3 - 10 reps
100 kcal kardio

Denne treninga var MYE lettere enn fredagstreninga selv om jeg løftet tyngre, alt stemte rett og slett!:)

Sånn utenom det orker jeg ikke skrive ned maten for uka som har gådt, rett og slett fordi jeg ikke aner hvor mye jeg har spist - men vil tippe det er ett greit overskudd. Har som sagt vært 3 fester iløpet av 1 uke, usammenhengende matinntak (som ikke har vært av sunneste sort heller), etc Smiley

Sånn utenom det er det lørdag! og jeg skal fortsette å "kose" meg ut eksamenstida før jeg peiler inn fokusen igjen på 100% fra og med neste helg! Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!