Skrevet av Emne: Why Bodybuilders are More Jacked Than Powerlifters  (Lest 9785 ganger)

Utlogget paramora

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 1 014
  • Honnør: 306
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 014

Why Bodybuilders are More Jacked Than Powerlifters
http://www.t-nation.com/free_online_article/most_recent/why_bodybuilders_are_more_jacked_than_powerlifters

Tenkte jeg skulle anbefale denne artikkelen her inne. Leste nettopp gjennom den, og sitter igjen med følelsen av at dette er den mest interessante artikkelen jeg har lest om kroppsbygging på utrolig lang tid. Ga meg svar på spørsmål jeg har sittet inne med i mange år, men som jeg aldri har funnet svar på, og alt er backet opp med rikelig av studier i tillegg. Samt at forfatteren er godt utdannet, har skrevet flere andre gode artikler tidligere og er faktisk i ekstremt god form selv. I motsetning til veldig mange andre som hamrer løs på internett og skal ha meninger om alt.

Liker også at denne artikkelen er så "på" det med at trening faktisk har ekstremt mye å si når det kommer til utseendet du blir sittende igjen med til slutt, og at det er FEIL at du "kan bare trene som du vil så lenge du spiser bra, for da får du den kroppen du ønsker deg uansett!". Dette har aldri gitt mening i mitt hode, men det er tross alt vanskelig å si i mot folk som jobber i bransjen, og som sier at det er slik (kunne nevnt navn, men velger å la være da jeg ikke har noe ønske om å henge ut noen).

For å sitere den siste setningen i artikkelen, som jeg direkte frydet meg over å lese:

"It seems quite clear that if your goal is to maximize muscular development it's important to never stray too far away from proven bodybuilding principles."

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!