Skrevet av Emne: Treningsmetoden PHAT  (Lest 12599 ganger)

Utlogget Solid Snake

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 031
  • Honnør: 56
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 031

Treningsmetoden PHAT
« : 14. april 2011, 01:05 »
http://fitnessbloggen.no/blogg/2011/4/13/phat-treningsmetoden-er-for-de-aller-mest-serise/

Leste litt om denne treningsmetoden, og den har MYE positiv feedback. Er det noen av dere her inne som har erfaring med denne treningsmetoden? Lurer på om den kan være noe  å slenge seg på etter hvert.
3000m: 14,13, 12, 11, 10 (pers: 11.49)

Militærpress?
Frontbøy(RAW)?
Markløft(RAW) ?
Benk(RAW): ?
Pullups:30 reps

185cm høy og kroppsvekt: 90kg. (Høyest registrerte vekt er 105kg, bulk.)

Alder: 18 år.

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100826.msg1590998;topicseen#new 
  
Bildeprofil.

Utlogget Batistuta

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 210
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 210

Sv: Treningsmetoden PHAT
« #1 : 14. april 2011, 01:13 »
Jeg synes det virker veldig bra, og jeg er ikke overraska over at folk har hevet seg på den treningsmetoden.
Grunnen er selvfølgelig at Beefcake lanserte at han trente sånn, og da blir det som det pleier å bli Smiley

Utlogget Solid Snake

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 031
  • Honnør: 56
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 031

Sv: Treningsmetoden PHAT
« #2 : 14. april 2011, 01:21 »
Jeg synes det virker veldig bra, og jeg er ikke overraska over at folk har hevet seg på den treningsmetoden.
Grunnen er selvfølgelig at Beefcake lanserte at han trente sånn, og da blir det som det pleier å bli Smiley

Tenkte at det var "årets mote" eller denne sommerens om du vil... Så det er beefcake som er pioneren her inne ja:)

Får lese meg litt opp på opplegget! Synes det virker mye mer gjennomtenkt enn alle de andre "moteprogrammene". Only thing er at man skal trene 5 dager uken..
3000m: 14,13, 12, 11, 10 (pers: 11.49)

Militærpress?
Frontbøy(RAW)?
Markløft(RAW) ?
Benk(RAW): ?
Pullups:30 reps

185cm høy og kroppsvekt: 90kg. (Høyest registrerte vekt er 105kg, bulk.)

Alder: 18 år.

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100826.msg1590998;topicseen#new 
  
Bildeprofil.

Utlogget Solid Snake

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 031
  • Honnør: 56
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 031

Sv: Treningsmetoden PHAT
« #3 : 14. april 2011, 01:49 »
http://www.simplyshredded.com/mega-feature-layne-norton-training-series-full-powerhypertrophy-routine-updated-2011.html

Legger ved denne. Den er fullspekket med info rundt PHAT-opplegget, men om noen av dere har noe bedre link det mer enn gjerne
3000m: 14,13, 12, 11, 10 (pers: 11.49)

Militærpress?
Frontbøy(RAW)?
Markløft(RAW) ?
Benk(RAW): ?
Pullups:30 reps

185cm høy og kroppsvekt: 90kg. (Høyest registrerte vekt er 105kg, bulk.)

Alder: 18 år.

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100826.msg1590998;topicseen#new 
  
Bildeprofil.

Utlogget Doit!Doit!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 319
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 319

  • Ain't Nothing To It But To Do It
Sv: Treningsmetoden PHAT
« #4 : 14. april 2011, 08:05 »
selv trent samme opplegg før men tilpasset det til 4 dager uken istedet for 5, kjøre tunge/få reps og lettere høyreps i samme uke i diverse splitter er vel ikke så nytt igrunn..

syntes det funket bra med sånn trening men krever endel av kroppen da, så restitusjon og optimale forhold burde være på plass hvis ikke blir man  overtrent fortere en man trodde var mulig Wink

The best activities for your health are pumping and humping

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=93150.msg1376066;topicseen#new

Utlogget GAMMERN

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 889
  • Honnør: 791
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 889

  • Gammel kødd
Sv: Treningsmetoden PHAT
« #5 : 14. april 2011, 16:05 »
Ingen bombe dette  Wink Enkle grep for de som trener gammeldagse byggersplitter er å halvere antall øvelser, doble frekvensen/mengde på baseøvelsene, legge inn planlagt progresjon i disse og senke snittintensiteten litt. Da skjer det underverker.
Perser: Stevne 305-205-290
           Trening 315-210-300

Gå til:  

Det er viktig med riktig påfyll av protein og energi. Se hva du bør spise til lunsj!
Kan du spise sent på kvelden og hvor mye?
Dette programmet er perfekt for hjemmetrening eller hvis du har dårlig tid.

Hvordan få mer ut av markløft?

Trening27.05.202040

Slik får du mer ut av markløft.
Dette er miniguiden på hvordan du skal holde deg slank.