Skrevet av Emne: Er det kvinnefrigjøring og likestilling å være tøsete?  (Lest 94519 ganger)

Utlogget Pripps

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 107
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 107

Ser at norske kvinnfolk topper statistikker over ONS, (ubeskyttet sex og utroskap).

Man blir kaldt både hyklerisk og konservativ når man sier at jenter bør te seg og vise en viss klasse. Bare fordi en del norske gutter (forsåvidt ikke bra i seg selv) har sex med mange ukjente betyr ikke at kvinnfolka trenger å følge etter. I mine øyne er det fortsatt en vesentlig forskjell mellom det å pule noen og det å bli pult av noen. Jeg ser ikke hva som er galt i å si dette. Jenter liker gjerne at gutta er gentlemen's også, men vi syter ikke over hvorfor de ikke er "gentlegirls" av den grunn..

Er det egentlig noen her som oppriktig talt ikke hadde vært plaget av at jenta du var sammen med hadde vært på samtlige av guttene du hadde møtt på en fest? Det kunne faktisk fint ha vært tilfellet..

Trenger ikke dra lengre enn til Danmark før man opplever enn annen kultur hvor man faktisk skal ha slitt litt for å få ei jente eller at jentene faktisk skiller mellom en uskyldig flørt og ONS. I Norge er det bare å knipse med fingrene så har du ei med sprekka vid og null respekt for seg selv.

Er det virkelig så rart at mannfolk drar til Thailand og finner seg dame?  what


Behind every happy man there is a woman who takes it in the ass

Utlogget quintriceps

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 181
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 181

Er helt enig med deg ass Cheesy Tenker nøyaktig det samme. Honnør!

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Herlig!
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Riggs

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 141
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 141

  • ynwa
Hva er så galt med å like sex? Mye diggere å pule ei jente som tør å slippe seg løs, enn å pounde et preppent lik som er redd for å vise at hun faktisk liker å bli tatt hardt bakfra, imens du spanker henne rød på rumpa!

Og selvrespekt har absolutt ingenting med sex og gjøre, det du snakker om er blind respekt for en sosial norm forårsaket av religion.

Synes det er kult når folk følger sine egne verdier og lyster, enn å høre på falske moraler om alt som er galt og skittent. Universet bryr seg ikke. Og jeg tror faktisk jenter vasker seg, de og  Wink
87kg
91-mod

Beste Løft:

Raw

Bøy: 165kg
Benk: 120kg
Markløft: 220kg
Militærpress: 5x 75kg
Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=93407.msg1384134

mad hoes, ask Beavis I get nuthin Butt-head

Utlogget CG

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 29
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 29

I mine øyne er det fortsatt en vesentlig forskjell mellom det å pule noen og det å bli pult av noen. Jeg ser ikke hva som er galt i å si dette.
Er ufattelig spent på å høre hva du ligger i dette lille budskapet ditt. Hvem er det som 'puler' og hvem 'blir pult'? Og vær så snill, ikke kom med kjønn nå.

Er det egentlig noen her som oppriktig talt ikke hadde vært plaget av at jenta du var sammen med hadde vært på samtlige av guttene du hadde møtt på en fest?
Selvfølgelig, alle ville blitt anstrengt. I mer eller mindre grad. Jeg tror jeg ville satt meg inn i første kategorien. Har sagt nei til sex med ei av de bedre jentene i omgangskretsen min ene og alene fordi jeg ikke ville være fjerde person i nevnte omgangskrets i henne.

Men nei, jeg synes ikke jenter generelt er tøser. Noen er, men de blir jeg ikke interessert i. Men, så lenge de er ukjente - evt ikke vært på kamerater - så er ONS selvfølgelig aktuelt. Oisann, så tøsete sagt....

Utlogget Marmarius

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 108
  • Honnør: 57
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 108

Hva er så galt med å like sex? Mye diggere å pule ei jente som tør å slippe seg løs, enn å pounde et preppent lik som er redd for å vise at hun faktisk liker å bli tatt hardt bakfra, imens du spanker henne rød på rumpa!


Det er de stillest som er de villeste.  Wink
Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!  Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=92612.0

Utlogget wretch86

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 68
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 68

Det er like ille med gutter som stikker tissen sin i alt som krabber og har hull, som ei jente som blir brukt av alt..
Live your own life, for you will die your own death

Utlogget Riggs

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 141
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 141

  • ynwa
Det er like ille med gutter som stikker tissen sin i alt som krabber og har hull, som ei jente som blir brukt av alt..

Kan du komme med et fornuftig argument for hvorfor noen av delene er ille?
87kg
91-mod

Beste Løft:

Raw

Bøy: 165kg
Benk: 120kg
Markløft: 220kg
Militærpress: 5x 75kg
Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=93407.msg1384134

mad hoes, ask Beavis I get nuthin Butt-head

Utlogget Reagan

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 618
  • Honnør: 74
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 618

Kombinasjon av vi menn til "alle" tider har hatt en "flere hakk i sengestolpen" -holdning (så vi har jo bragt dette på oss selv også - slik at om man tror at flere har "hatt" jenta så reflekterer det egen usikkerhet).

PLUSS at det å "stille seg til rådighet" dessverre ofte blir en slags misforstått valuta.

OG dette viser at vi er i oppoverbakke hva angår seksuell frigjøring og likestilling i det hele tatt enda, hver generasjon tar til seg stadig nye vrangforestillinger.

Bølgene her i vesten er at enten er sex forbundet med tabuer, "jomfruelighet" og slikt galskap, eller så mister det omtrent all mening og nærmer seg en tanketom "free for all"...
As the statistician said, "if current trends continue, in six months this kitten will grow to be as big as my house"

Utlogget wretch86

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 68
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 68

Kan du komme med et fornuftig argument for hvorfor noen av delene er ille?
For all del, folk må humpe rundt så mye de vil for min del...
Jeg driter i det. Men ikke klag over at jenter er løse, når gutter ofte ikke er spesielt mye bedre selv!

Men det er jo typisk, jenter "skal" ikke rote rundt. Mens gutter får status av det..  Wink
Live your own life, for you will die your own death

Utlogget Envy

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 35
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 35

  • Veien tilbake til målet
På sett og vis kan man vel si at det er likestilling å være tøsete. Menn har jo vært tøsete i uminnelige tider, så da er det vel likestilling når også kvinner kan tøse litt rundt uten å bli halshugget.

Den sosiale normen i samfunnet tilsier forøvrig at den likestillingen ikke er fullstendig, for det er jo ikke til å stikke under en stol at kvinner som tøser blir sett ned på, og menn som tøser får status.

Utlogget maningreen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 90
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 90

Om en jente/kvinne er singel, kan hun da hoppe på hvem hun vil, men utroskap er og vil aldri bli aksepert for min del.

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Nå er vel damene mye mer tøsete i USA enn de er i Norge(kanskje derfor det er så mange evangelister der), og mindre respekt for forholdet har de vel også.

Men jeg er enig i at noen damer er veldig tøsete, men det er et mindretall. Spørs sikkert hvilken omgangskrets du har.

At generelt kvinnelige tøser blir sett ned på og mannlige blir sett opp på tror jeg ikke er en sosial norm, men noe som er genetisk betinget hos mennesket. Dette kan man se andre steder i dyreriket også.

Noe av grunnen er vel at en kvinne ser på en mann med mange tidligere seksuelle partnere som en "bekreftet". Flere andre damer har sagt ja og da er han "ok". Om en mann ser en kvinne med få tidligere seksuelle partnere er det mer interessant, en utfordring, hun er spesiell osv. Om hun bare sier ja med en gang kan hun ikke ha bra gener etc.

EDIT: Dette skyldes vel at det er mannen som har "spørrerollen" og kvinnen som har "ja/nei"-rollen i de fleste tilfeller.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Styrketrenern

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 482
  • Honnør: 138
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 482

Honnør til trådstarter!

Også føler jeg jenter kler seg veldig "tynnkledd" med korte skjørt, utrignet kjole.. you name it. Ikke for å føle seg sexy, (som de bruker som unnskylding) som de gjorde før, men nå egentlig for å friste oss gutta. Så, jo kortere kjole de bruker, jo mere sexy føler de at de er...?

Jeg føler også det er blitt en trend blant jentene der de sitter i kantinen med venniner og sier "jeg tok med den kjekke gutten hjem i helga.."
De skryter over hvor mange de har tatt, og hvor dem har gjort dem osv. Og ler litt uskyldig over det.
"my buddy benched 395 in high school, half the kids said genetics the other half said steroids,? no one said hard work and dedication..."


Utlogget Maevar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 676
  • Honnør: 598
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 676

I mine øyne er det fortsatt en vesentlig forskjell mellom det å pule noen og det å bli pult av noen.


Hahaha!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!