Skrevet av Emne: Er det kvinnefrigjøring og likestilling å være tøsete?  (Lest 94508 ganger)

Utlogget DannY GuettA

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 426
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 426

  • Raw power & Natural Strength
*Ler høgt og lenge*
Vi kvinner er iallefall så frigjorte og likestilte at vi ikkje bryr oss om ka andre mener vi skal gjøre eller synes. "Rådende oppfatning"? Hahahaha!

"vi kvinner"

snakker du om "vi tøsete kvinner"


eller generelt? for det er faktisk en del damer som er ordentlige og ikke puler hvem som helst Grin
Stats:                      
Høyde - 176cm         
Vekt - 180 pounds of muscle, steel and sex appael! ^^
Alder - 26.08.89

Beste løft: (film - "Danielsel" youtube)
Benkpress: 145kg (@ 82kg, 19år -skade) (137,5@17år)
Styrkevending: 125kg
Frontbøy: 150kg
Markløft: 200kg
Push press: 106kg*2 (fra bakken og opp)

TRENINGSLOGG: Litt av alt.
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=89118.0

Utlogget FrøkenHP

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 765
  • Honnør: 63
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 765

"vi kvinner"

snakker du om "vi tøsete kvinner"


eller generelt? for det er faktisk en del damer som er ordentlige og ikke puler hvem som helst Grin
Kanskje det blir mer forståelig med "Vi selvstendige kvinner". Det blir sjølvsagt feil å snakke for absolutt alle.  Mange kan tro eg er tøsete, men TØYSETE er et mer riktig begrep på meg.  Tongue  Nå har ikkje eg et sexliv å diskutere i det hele tatt, så det ville vært urkomisk om eg ble stemplet som tøs.
Noen trener for å se ut som guder...
EG trener for å ikkje møte min gud for tidlig...

Utlogget Carnivore

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 323
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 167

*Ler høgt og lenge*
Vi kvinner er iallefall så frigjorte og likestilte at vi ikkje bryr oss om ka andre mener vi skal gjøre eller synes. "Rådende oppfatning"? Hahahaha!
DannY GuettA er inne på det. Kvinner med seksuell erfaring er ikke attraktive som kjæreste. Og ikke er det trygt ihht. sykdom heller. Klamydia er verdens hyppigste årsak til sterilitet.
At kvinnen er frigjort er et stort tap for menneskeheten. Både for henne selv, for mannen og for barna. Ingen ble egentlig lykkeligere etterpå. Mannen skal elske sin hustru og være villig til å ofre sitt liv for henne om nødvendig. Han skal være en ekte gentlemenn. Men på den annen side skal kvinnen underordne seg i alle ting. Dette er kvinnens måte å vise kjærlighet på - et "kjærlighetsspråk" mannen vil være avhengig av for å kunne elske tilbake. Mannen og kvinnen elsker (skal elske) på ulike måter, ganske enkelt fordi vi er ulikt satt sammen.

Utlogget FrøkenHP

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 765
  • Honnør: 63
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 765

DannY GuettA er inne på det. Kvinner med seksuell erfaring er ikke attraktive som kjæreste. Og ikke er det trygt ihht. sykdom heller. Klamydia er verdens hyppigste årsak til sterilitet.

Og hvor har du din kunnskap om sexualhygiene fra?  Horete menn er like smittsome og like lite attraktive. Spredning av sykdommer skjer uavhengig av kjønn. Tongue
Noen trener for å se ut som guder...
EG trener for å ikkje møte min gud for tidlig...

Utlogget DannY GuettA

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 426
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 426

  • Raw power & Natural Strength
Og hvor har du din kunnskap om sexualhygiene fra?  Horete menn er like smittsome og like lite attraktive. Spredning av sykdommer skjer uavhengig av kjønn. Tongue

sykdomer ja, men nei de er ikke like lite attraktive, det kan du ikke si.. når beviset er rundt oss hele tiden!! Tongue

horete damer har problemer med å få kjæreste, menn som har sex med masse damer har ikke no mer problemer med å få seg dame, heller tvert imot!  det går ikke ann å si noe imot det! :p


kan hende du ønsker at det skal være sånn, men nei er ikke sånn =)
Stats:                      
Høyde - 176cm         
Vekt - 180 pounds of muscle, steel and sex appael! ^^
Alder - 26.08.89

Beste løft: (film - "Danielsel" youtube)
Benkpress: 145kg (@ 82kg, 19år -skade) (137,5@17år)
Styrkevending: 125kg
Frontbøy: 150kg
Markløft: 200kg
Push press: 106kg*2 (fra bakken og opp)

TRENINGSLOGG: Litt av alt.
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=89118.0

Utlogget Carnivore

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 323
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 167

Og hvor har du din kunnskap om sexualhygiene fra?  Horete menn er like smittsome og like lite attraktive. Spredning av sykdommer skjer uavhengig av kjønn. Tongue
Kunnskap om kjønnssykdommer er enkelt å tilegne seg. Gjør noen søk på nettet. Dette er svært utbredt, nettopp fordi landet vårt mangler moral på området. Som sagt for n`te gang så oppstår ikke kjønnsykdom sålenge man ikke har en mann-mann-kobling. Dvs. at kjønssykdom oppstår enten ved homosex direkte, eller ved at to eller flere menn har vært på samme kvinne.
Mellom to kvinner oppstår ikke sykdom, men heller ikke mellom én mann og x antall kvinner - forutsatt at alle kvinnene er jomfruer.
Norge står i dag på randen til en kalmydia-"epidimi" fordi folk ikke vet eller ønsker te seg korrekt på disse områdene.

satell

  • Gjest
horete damer har problemer med å få kjæreste, menn som har sex med masse damer har ikke no mer problemer med å få seg dame, heller tvert imot!  det går ikke ann å si noe imot det! :p
Der tar du nok litt feil.. Jeg kjenner mange gutter som aldri får seg dame om de er ærlige om antall sexpartnere, og flertallet av mine venninnner kan ikke tenke seg å date/være i et forhold med en som er kjent som player, rundpuler osv.. Selvfølgelig er det mere akseptert at menn ligger rundt, men jeg sier neitakk- uansett om han er aldri så snill og kan behandle en jente bra..  Laus er laus - uansett kjønn Smiley

Utlogget Lillelotte

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 819
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 819

Jeg vil ivertfall ikke ha noe kjæreste som har pult rundt på ALT!

Dersom jeg hadde vært litt ludder selv ville jeg kanskje godtatt det men....  Nei takk!

Utlogget Suppemann

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 414
  • Honnør: 327
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 414

Dette har aldri vært den rådende oppfatningen (les innlegget til GunZa tidligere i tråden her, han har forstått poenget). Kvinner og menn er fundamentalt forskjellige fysisk og mentalt, og kan heller ikke settes under den samme seksual-/samlivspraksis.
Mens en kvinne som har vært sammen med flere menn betgens som hore (og bærer av sykdom), vil en mann med erfaring kunne gi en bekreftelse. Da snakker jeg ikke om simpel seksuell erfaring, men erfaring fra samliv og tilhørende omsorg for en kvinne. At mannen har (har hatt) en eller flere kvinner kan være en trygghet for den nye kvinnen sammenliknet med en "ungkar" som aldri har vist evne til å tilfredsstille det motsatte kjønn.
Det er her altså ikke snakk om menn som er ute etter en flørt eller som drives av mannsjåvinisme, men ansvarlige mannfolk som sikter seksuallivet inn mot et forpliktende forhold.
Menn som "tar lett på det" er selvsagt ikke noe å ha.
Poenget mitt er at forutsetningene rundt kjønnssykdommer gjenspeiler den tradisjonelle kristne seksualmoralen der kvinnen skal tilhøre den ene mannen hele livet. Mannen skal på samme vis forholde seg like trofast til sin kone, men kan på den annen side ta seg flere koner. Følges disse rådene oppstår ikke kjønnssykdom.

Vel, det er da neppe tradisjonell kristen tro at mannen skal pule "rundt" før ekteskapet hvis jeg forstår deg rett. Og hvis menn skal få pule før ekteskapet så må de jo pule kvinnfolk, som selvsagt fører til seksuell umoral hos kvinnene. Det må da være moralsk problematisk?

Likningen om at menn kan ha flere partnere, men kvinner ikke, går liksom ikke helt opp.

Og hvorfor er det greit at mannen tar seg flere koner og ikke omvendt? Og hva har egentlig flerkoneri å gjøre i et moderne vestlig samfunn? Bigami er jo uansett straffbart her til lands.


Utlogget DannY GuettA

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 426
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 426

  • Raw power & Natural Strength
Der tar du nok litt feil.. Jeg kjenner mange gutter som aldri får seg dame om de er ærlige om antall sexpartnere, og flertallet av mine venninnner kan ikke tenke seg å date/være i et forhold med en som er kjent som player, rundpuler osv.. Selvfølgelig er det mere akseptert at menn ligger rundt, men jeg sier neitakk- uansett om han er aldri så snill og kan behandle en jente bra..  Laus er laus - uansett kjønn Smiley

"selvfølgelig er det mere akseptert at menn ligger rundt" Og det er en grunn til det Wink


Laus er laus uansett kjønn til en viss grad, men det er værre for en dame å være det.. uten tvil. Det som var poenget mitt.. Noen her oppe som påstod at det ikke var forskjell.

Og hva som er regnet som "mye" i antall sex partnere er nok forskjellig også.

Gutter kan fort juge på seg å ha hatt sex med flere, det er for å virke mer erfaren og populær, mens jenter ofte juger seg NED på antall sex partnere.. Det må være enn grunn til det =) og det er det jo;p



Og nei vil ikke si jeg har feil, bare fordi du har noen venner som sier det og det. Så kan man se på eksempler verden rundt at jeg har riktig. Nå sier jeg ikke det helt svart på hvitt.. Sier bare at det har mye mindre å si for en gutt å ha hatt sex med mange, enn om en dame har det, og konsekvensene blir forskjellig. Ikke likt!
Stats:                      
Høyde - 176cm         
Vekt - 180 pounds of muscle, steel and sex appael! ^^
Alder - 26.08.89

Beste løft: (film - "Danielsel" youtube)
Benkpress: 145kg (@ 82kg, 19år -skade) (137,5@17år)
Styrkevending: 125kg
Frontbøy: 150kg
Markløft: 200kg
Push press: 106kg*2 (fra bakken og opp)

TRENINGSLOGG: Litt av alt.
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=89118.0

satell

  • Gjest
"selvfølgelig er det mere akseptert at menn ligger rundt" Og det er en grunn til det Wink


Laus er laus uansett kjønn til en viss grad, men det er værre for en dame å være det.. uten tvil. Det som var poenget mitt.. Noen her oppe som påstod at det ikke var forskjell.

Og hva som er regnet som "mye" i antall sex partnere er nok forskjellig også.

Gutter kan fort juge på seg å ha hatt sex med flere, det er for å virke mer erfaren og populær, mens jenter ofte juger seg NED på antall sex partnere.. Det må være enn grunn til det =) og det er det jo;p



Selvfølgelig er det det, men det betyr ikke at jeg personlig synes det er mere riktig at en mann har seg med tresifra enn om ei dame har det. Jenter's sexliv skal liksom ikke snakkes om, men gutta skal kunne skryte hemningsløst av alle de feier over..

Men hvorfor er det verre i dine øyne at ei jente er laus, kontra en gutt? Bare nysgjerrig. Smiley

Grunnen til at noen jenter lyver om antall sexpartnere er jo fordi de da blir sett negativt på..  "oii, har du knulla 30?? fy faen du er tøs"...
Det her er jo velkjent fra "gamle dager", men i 2011 burde det være litt mere forståelse for at jenter også vil ha sex- og ikke bare med en mann hele livet.. Sier ikke at man trenger å fly rundt og hoppe på alle man møter, men ja.. du skjønner helt sikkert hvor jeg vil hen Smiley

Utlogget PhilLynott

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 039
  • Honnør: 173
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 039

Leser du litt om kjønnssykdommer forstår du nok bedre. Menn blir smittet gjennom den vegen du nevner, jo. På den annen side er ikke kvinner (lesber) utsatt for dette.
Kjønnssykdom er heller ikke noe tema for en mann som har flere koner, forutsatt at alle konene var jomfruer.
Hva du liker/ikke liker spiller liten rolle her. Dette er naturen.I stedet for å hevde at det jeg skriver er piss er det bedre om du korrigerer og påpeker hva som ikke måtte stemme. Hvis det var nytt for deg at "jomfru" og "hore" er kvinne-begreper, så vet du bedre nå.
Når menn kalles det samme er dette resultat av en tåpelig likestillingspolitikk som ikke har rot i historien overhodet.
En mann kan kalles "horkar" om han ligger med ei gift kvinne, men ellers er uttrykket "hore" forbeholdt kvinnen.

Jeg kan ikke argumentere imot deg, fordi du er fundamentalt forskjellig fra meg. Jeg lever i et samfunn som er utviklet og moderne, hvor ei hore godt kan være mann og en mann kan godt være jomfru, hvor lettkledde kvinner er helt normalt og hvor menn som er rundt disse kvinnene klarer å la være "å se på dem i begjær" samt styre sine instinkter, hvor mann + mann ikke leder naturlig til kjønnssykdom som en straff fra naturen, og hvor menn tør å la kvinner være kvinner med sine egne meninger, verdier og standpunkt uten å forsøke å kue de og forme de til å være et objekt for mannen.

PS: "På den annen side er ikke kvinner (lesber) utsatt for dette." - feil
"I stedet for å hevde at det jeg skriver er piss er det bedre om du korrigerer og påpeker hva som ikke måtte stemme." - Ingenting stemmer. Ferdig!
"Når menn kalles det samme er dette resultat av en tåpelig likestillingspolitikk som ikke har rot i historien overhodet." - ....rot i historien?!?! Ordmeninger forandrer seg, nye ord innføres, språket vårt utvikles. Det kan hende "hore" var forbeholdt kvinner da Ivar Aasen gav ut "Det norske folkesprogs grammatik", men det holder ikke enda.

Du kan fortsette å poste motargument om du vil, men dette blir for dumt til en gang å diskutere. Du kan ha din mening, selv om den er så grusomt feil i mine øyne.
Til alle som leser ingreens innlegg, vær så snill å se på det som komedie og en slags latterlig farse, for jeg ble faktisk provosert av den, men innser nå at energien min kan brukes til å gjøre noe mer nyttig. Kanskje jeg kan lage kveldsmat...eller skal jeg sende ei av de 5 jomfrukonene mine til å gjøre det, ingreen? *oppgitt*
Thin Lizzy!
BP: 128
KB: 150
ML: 180

Utlogget Carnivore

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 323
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 167

Vel, det er da neppe tradisjonell kristen tro at mannen skal pule rundt før ekteskapet hvis jeg forstår deg rett. Og hvis menn skal få pule før ekteskapet så må de jo pule kvinnfolk, som selvsagt fører til seksuell umoral hos kvinnene. Det må da være moralsk problematisk?
Ingen skal utfolde seg seksuelt før ekteskapet, hvis du forsto meg slik. Dette gjelder både mannen og kvinnen, da seksuallivet hører hjemme i forpliktende rammer, dvs. ekteskapet.
Uansett består ikke verden av mennesker som aldri tråkker i salaten. Mange har nok tjuvstartet. I såfall vil det rette være å ta konsekvensen av sin seksuelle debut og gifte seg med vedkommende. På bibelsk tid kunne ikke en mann ligge med en kvinne og deretter bare "stikke av". Forpliktelsen (og de sterke båndene) oppstår når første samleie er en realitet.
Sitat
Og hvorfor er det greit at mannen tar seg flere koner og ikke omvendt? Og hva har egentlig flerkoneri å gjøre i et moderne vestlig samfunn? Bigami er jo uansett straffbart her til lands.
Hvorfor flerkoneri er akseptert, men ikke polyandri kan forklares på flere måter. Som jeg har vært inne på tidligere har sistnevnte sin begrensing i naturen ved at det fordrer sykdom for en kvinne å ha flere menn. Dette gjelder ikke for polygami.
Fra bibelsk hold er kvinnen et forbilde på menigheten, mens mannen er et forbilde på Kristus. Menigheten skal holde seg tro til sin Gud og Herre (kun denne ene), mens Kristus har under seg en menighet som består av mange individer. Han er imidlertid like tro mot dem alle.
I praksis er ikke flerkoneri noe jeg er spesielt tilhenger av, men jeg er ikke motstander av det heller. Det kreves desto mer av mannen å ta seg en hustru ekstra, og dermed er det ikke alle som er skikket. Å ta seg en medhustru skal ikke gå på bekostning av din førstes behov (ekteskapelig omgang, mat, klær, generell omsorg), så derfor vil det raskt begrense seg hvor mange koner en mann kan ha før det går utover kvaliteten på omsorgen for hver enkelt av dem.
Hva som gjelder i den norske lov kan ikke lengre brukes som en rettesnor, da lovverket rundt disse tingene er snudd på hodet - til det sykelige.

Utlogget DannY GuettA

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 426
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 426

  • Raw power & Natural Strength
Selvfølgelig er det det, men det betyr ikke at jeg personlig synes det er mere riktig at en mann har seg med tresifra enn om ei dame har det. Jenter's sexliv skal liksom ikke snakkes om, men gutta skal kunne skryte hemningsløst av alle de feier over..

Men hvorfor er det verre i dine øyne at ei jente er laus, kontra en gutt? Bare nysgjerrig. Smiley

Grunnen til at noen jenter lyver om antall sexpartnere er jo fordi de da blir sett negativt på..  "oii, har du knulla 30?? fy faen du er tøs"...
Det her er jo velkjent fra "gamle dager", men i 2011 burde det være litt mere forståelse for at jenter også vil ha sex- og ikke bare med en mann hele livet.. Sier ikke at man trenger å fly rundt og hoppe på alle man møter, men ja.. du skjønner helt sikkert hvor jeg vil hen Smiley

30, ja da er man faen meg en tøs Tongue

fordi har jeg en jente som har hatt seg meg alle og enhver så blir hun automatisk sett ned på, hun blir rett og slett mindre attraktiv fordi hu er så lett og få.

Kjipt å gå rundt å vite at nesten alle kompisene dine kunne fått knulla dama di hvis hu var singel.

jeg vil ha en dame som ikke alle kan få, og folk rundt skal ikke tru at de også lett kunne fått hu;)

Også kan det være større sannsynlighet at hun vil være utro siden hu har hoppa så mye rundt før. Og man føler seg ikke veldig "spesiell" hvis hun velger deg, da hun har valgt mange andre også.

Det er utallige negative ting ved det, men orker ikke å tenke på flere ting ;p





Og hvorfor i all verden burde man ha total aksept for at jenter skal få knulle så mye de vil i 2011? :p genene har ikke forandra seg, man tenker og føler ting som før. Som jeg har skrevet ovenfor.

Menn liker ikke tøsete kvinner pga noen av tingene jeg har sagt ovenfor. Noe kan sikkert snus omvendt også, men ikke like stor grad.


OG! viktig viktig.. Jenter har det MYE lettere å få seg sex enn en gutt, sånn gjennomsnittelig. Hvis du ser rundt på nettet hvor jenter blir boombandert med meldinger og forslag til sex.. det ser du ti ganger så skjeldent hos mennene.

Så hvis jenter skulle få utfolde seg så mye de ville, hadde de kunne få så mye de vil. Gutter må streve mer for å få det, derfor skryter de mer av det.. Det er en større utfordring enn for en dame..


DERIMOT, er det nok hvis ikke like lett / vanskelig for en jente å få seg kjæreste, og omvendt. Kanskje det er værre for en dame å finne en som ikke bare er ute etter sex med hun. Stort sett er jenta ute etter mer en sex.


Stats:                      
Høyde - 176cm         
Vekt - 180 pounds of muscle, steel and sex appael! ^^
Alder - 26.08.89

Beste løft: (film - "Danielsel" youtube)
Benkpress: 145kg (@ 82kg, 19år -skade) (137,5@17år)
Styrkevending: 125kg
Frontbøy: 150kg
Markløft: 200kg
Push press: 106kg*2 (fra bakken og opp)

TRENINGSLOGG: Litt av alt.
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=89118.0

Utlogget Preben35

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 455
  • Honnør: 74
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 455

Personlig har jeg aldri hatt noe ønske om å ha meg med flest mulig. Har ment og sagt akkurat det samme til mine kompiser som har gjort det, som til venninner.. I mine øyne er det akkurat det samme..

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!