Skrevet av Emne: Er det kvinnefrigjøring og likestilling å være tøsete?  (Lest 94527 ganger)

ultralars

  • Gjest
På sett og vis kan man vel si at det er likestilling å være tøsete. Menn har jo vært tøsete i uminnelige tider, så da er det vel likestilling når også kvinner kan tøse litt rundt uten å bli halshugget.

Den sosiale normen i samfunnet tilsier forøvrig at den likestillingen ikke er fullstendig, for det er jo ikke til å stikke under en stol at kvinner som tøser blir sett ned på, og menn som tøser får status.
at men som tøser får status er noe bull, det er mulig at retard vennene til person vil tro han er sykt kul for å ha " tøset ". men det mindretallet av folk som betyr noe her i verden kommer ikke til å se på dem i noe annet lys enn hvis de ikke hadde tøset.

Vil si det er verre at kvinner har lov til å gå rundt med tasers i veska og det skal være ganske lett å saksøke en mann for
" sexual harrasment "

Utlogget Preben35

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 455
  • Honnør: 74
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 455

Har man lov til å gå rundt med tazer??

satell

  • Gjest
30, ja da er man faen meg en tøs Tongue

fordi har jeg en jente som har hatt seg meg alle og enhver så blir hun automatisk sett ned på, hun blir rett og slett mindre attraktiv fordi hu er så lett og få.

Kjipt å gå rundt å vite at nesten alle kompisene dine kunne fått knulla dama di hvis hu var singel.

jeg vil ha en dame som ikke alle kan få, og folk rundt skal ikke tru at de også lett kunne fått hu;)

Også kan det være større sannsynlighet at hun vil være utro siden hu har hoppa så mye rundt før. Og man føler seg ikke veldig "spesiell" hvis hun velger deg, da hun har valgt mange andre også.

Det er utallige negative ting ved det, men orker ikke å tenke på flere ting ;p

hmm. okej.. så hvis jeg finner meg en fyr som har hoppa på alle i min vennekrets/flere jenter jeg vet om så skal ikke jeg kunne tenke det samme som deg da? uansett kjønn så vil man ikke ha sex med/være i et forhold med en person du veit mange har hatt seg med før.. En mann er ikke mere ren etter 30 sexpartnere enn hva en dame er.  

Men "lett å få" er også feil å si. Hva om hun har datet disse fyrene, vært forelsket men ting skar seg, eller de holdt kun ut i 2-3 måneder fordi de visste at DA var sjansen stor for å kunne pumpe på noen ganger og gå videre.  (det finnes jo de som holder på meg flere samtidig for å "sikre" sjansene for å få seg nyp.)  

Lett å være utro fordi man har hatt seg med mange stemmer nok ikke..  Finnes de som har vært gift i 30 år og plutselig er utro på en firmafest..   Just sayin'

Utlogget DannY GuettA

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 426
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 426

  • Raw power & Natural Strength
Personlig har jeg aldri hatt noe ønske om å ha meg med flest mulig. Har ment og sagt akkurat det samme til mine kompiser som har gjort det, som til venninner.. I mine øyne er det akkurat det samme..

well played, nå ble du sikkert populær blant jentene her Wink. i see what you are doing !  hehe... :p
Stats:                      
Høyde - 176cm         
Vekt - 180 pounds of muscle, steel and sex appael! ^^
Alder - 26.08.89

Beste løft: (film - "Danielsel" youtube)
Benkpress: 145kg (@ 82kg, 19år -skade) (137,5@17år)
Styrkevending: 125kg
Frontbøy: 150kg
Markløft: 200kg
Push press: 106kg*2 (fra bakken og opp)

TRENINGSLOGG: Litt av alt.
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=89118.0

ultralars

  • Gjest
Har man lov til å gå rundt med tazer??
i usa så har kvinner tydeligvis det, tror ikke det er i alle stater.

Utlogget DannY GuettA

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 426
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 426

  • Raw power & Natural Strength
hmm. okej.. så hvis jeg finner meg en fyr som har hoppa på alle i min vennekrets/flere jenter jeg vet om så skal ikke jeg kunne tenke det samme som deg da? uansett kjønn så vil man ikke ha sex med/være i et forhold med en person du veit mange har hatt seg med før.. En mann er ikke mere ren etter 30 sexpartnere enn hva en dame er.  

Men "lett å få" er også feil å si. Hva om hun har datet disse fyrene, vært forelsket men ting skar seg, eller de holdt kun ut i 2-3 måneder fordi de visste at DA var sjansen stor for å kunne pumpe på noen ganger og gå videre.  (det finnes jo de som holder på meg flere samtidig for å "sikre" sjansene for å få seg nyp.)  

Lett å være utro fordi man har hatt seg med mange stemmer nok ikke..  Finnes de som har vært gift i 30 år og plutselig er utro på en firmafest..   Just sayin'

Ja hu er fortsatt lett å få hvis hun har datet fyrene, eller så er hun dum som har falt for "forførelsen" dems.. du blir ikke forelska i 30 stykk etter hverandre.. hvis det er en jente som blir så fort forelska i folk holder jeg meg hvertfall unna!

hehe jo det virker mer logisk at en jente som har hatt masse sex partnere, har lettere for å være utro, fordi hun var lett på tråden fra før av ! ja selvfølgelig finnes det andre tilfeller! Tongue jeg snakker om større sjanse. Så skjønner ikke hvorfor du la til det.


Jeg redigerte å skreiv mer på forrige post, er nok mer svar der Wink
Stats:                      
Høyde - 176cm         
Vekt - 180 pounds of muscle, steel and sex appael! ^^
Alder - 26.08.89

Beste løft: (film - "Danielsel" youtube)
Benkpress: 145kg (@ 82kg, 19år -skade) (137,5@17år)
Styrkevending: 125kg
Frontbøy: 150kg
Markløft: 200kg
Push press: 106kg*2 (fra bakken og opp)

TRENINGSLOGG: Litt av alt.
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=89118.0

Utlogget Carnivore

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 323
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 167

Jeg kan ikke argumentere imot deg, fordi du er fundamentalt forskjellig fra meg.
Det er ikke sikkert du trenger heller, for det er tydelig for meg at meningene dine er "mainstream", og dem kjenner jeg godt til Smiley
Sitat
Jeg lever i et samfunn som er utviklet og moderne, hvor ei hore godt kan være mann og en mann kan godt være jomfru, hvor lettkledde kvinner er helt normalt og hvor menn som er rundt disse kvinnene klarer å la være "å se på dem i begjær" samt styre sine instinkter, hvor mann + mann ikke leder naturlig til kjønnssykdom som en straff fra naturen, og hvor menn tør å la kvinner være kvinner med sine egne meninger, verdier og standpunkt uten å forsøke å kue de og forme de til å være et objekt for mannen.
Det er nettopp det "utviklede og moderne" samfunnet som er problemet, da den er blottet for sunn seksualmoral. Skilsmisser, drap av (eks)kone, sjalusi og andre familietragedier er et betydelig problem som skyldes den moderne "frigjøring".
Hvor snakket jeg om å "kue" og "forme" kvinnen? Jeg snakket om at mannen skal elske kvinnen så høyt at han skal være villig til å ofre sitt liv for henne (dette som et forbilde på Kristus som ofret seg selv for menigheten).
Det er ikke mannen som skal forme kvinnen, men den er den sunne moralen som skal forme dem begge. Da får dem et godt samliv.
Sitat
PS: "På den annen side er ikke kvinner (lesber) utsatt for dette." - feil
"I stedet for å hevde at det jeg skriver er piss er det bedre om du korrigerer og påpeker hva som ikke måtte stemme." - Ingenting stemmer. Ferdig!
Gå i detalj og kom med eksempler som sier at jeg tar feil.
Sitat
Du kan fortsette å poste motargument om du vil, men dette blir for dumt til en gang å diskutere. Du kan ha din mening, selv om den er så grusomt feil i mine øyne.
Til alle som leser ingreens innlegg, vær så snill å se på det som komedie og en slags latterlig farse, for jeg ble faktisk provosert av den, men innser nå at energien min kan brukes til å gjøre noe mer nyttig. Kanskje jeg kan lage kveldsmat...eller skal jeg sende ei av de 5 jomfrukonene mine til å gjøre det, ingreen? *oppgitt*
Jeg foreslår heller at du gjør et unntak og selv lager kveldsmat til dine 5 jomfrukoner, for å vise at du verdsetter dem Smiley

Utlogget Carnivore

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 323
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 167

En mann er ikke mere ren etter 30 sexpartnere enn hva en dame er.  
En mann gjør seg ikke "uren" ved å ha flere kvinner, sålenge disse er jomfruer. Om han derimot tyr til gifte kvinner gjør han seg uren.
Tenk på brudeantrekket. Det er ikke tilfeldig at bruden kler seg i hvitt, da dette er et symbol på renhet. En brud skal være synonymt med jomfruelighet. Brudesløret tas vekk under vielsen som et symbol på at nå er hun "åpenbart" og mannens eiendom. Mannen gifter seg normalt ikke i hvitt. Hvorvidt han har en kone fra før er irrelevent i forhold til denne symbolikken. Han kan gå i sort, eller hva han måtte ønske.
Det syndes mye mot brudekjolen i dag. Mang en kvinne som gifter seg er slett ikke jomfruer og driver på den måten hykleri ved å velge hvit kjole.

Utlogget FrøkenHP

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 765
  • Honnør: 63
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 765

Noen trener for å se ut som guder...
EG trener for å ikkje møte min gud for tidlig...

Utlogget DannY GuettA

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 426
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 426

  • Raw power & Natural Strength
Stats:                      
Høyde - 176cm         
Vekt - 180 pounds of muscle, steel and sex appael! ^^
Alder - 26.08.89

Beste løft: (film - "Danielsel" youtube)
Benkpress: 145kg (@ 82kg, 19år -skade) (137,5@17år)
Styrkevending: 125kg
Frontbøy: 150kg
Markløft: 200kg
Push press: 106kg*2 (fra bakken og opp)

TRENINGSLOGG: Litt av alt.
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=89118.0

Utlogget Carnivore

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 323
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 167

Mange kan tro eg er tøsete, men TØYSETE er et mer riktig begrep på meg.  Tongue  Nå har ikkje eg et sexliv å diskutere i det hele tatt, så det ville vært urkomisk om eg ble stemplet som tøs.
Som aleinemor (...)

Snakker vi jomfrufødsel her? Vel, det har skjedd før Smiley

Utlogget FrøkenHP

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 765
  • Honnør: 63
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 765

Snakker vi jomfrufødsel her? Vel, det har skjedd før Smiley
Så med det samme en kvinne ikkje er jomfru lenger, så er hun en tøs? Tongue Virkelig? OMG! Du har en merkelig virkelighetsforståelse.  Latterlig!
Noen trener for å se ut som guder...
EG trener for å ikkje møte min gud for tidlig...

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Snakker vi jomfrufødsel her? Vel, det har skjedd før Smiley
Tipper det er snakk om katt/hamster/papegøye evt. adopsjon!! Hva aleinemor-sitatet angår.

Utlogget Carnivore

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 323
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 167

Så med det samme en kvinne ikkje er jomfru lenger, så er hun en tøs? Tongue Virkelig? OMG! Du har en merkelig virkelighetsforståelse.  Latterlig!
Ta det med ro. Kalte jeg deg tøs?
En kvinne som har holdt seg til den ene mannen er da ingen tøs. Selv om hun ikke er jomfru lengre.  Det er da ikke meningen at kvinner skal forbli jomfruer, men finne seg en mann og bli lykkelige - for dem som ønsker det. Dem som ikke ønsker å forplikte seg står da fritt til det.

Engang var dette barnelærdom.

Utlogget Auk89

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 068
  • Honnør: 348
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 068

  • If doing your best aint good enough, get better!!
Engang var dette barnelærdom.

Dengang er lenge siden, og velkommen til de nye tider hvor dette ikke lenger er kulturen Smiley
Proteinfabrikken.no

Norges 2. sterkeste mann -105kg 2013
7. plass VM -105kg 2013
1. plass Exhale strongmankonk +100kg 2014
1. plass Gjøvik strongmankonk 2014
1. plass Europas sterkeste mann u105kg 2014

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!