Skrevet av Emne: Er det kvinnefrigjøring og likestilling å være tøsete?  (Lest 94505 ganger)

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Det var en skam, Ingreen. Da ble jo det hele mye mindre vitterlig. Jeg trodde du oppriktig var så langt ute at tonen din kun var et produkt av sinnsforvirring. Litt mindre morsomt når du faktisk går inn for å skape temperatur, selv om forvirringen selvfølgelig ligger i bunn da og Smiley

Når man er uenig i ordet fakta, blir det vanskelig å diskutere. Blir litt som når man diskuterer med 5åringer. Ingen kilder å vise til, ingen dokumentasjon og alle svarene har de fordi det er sånn de oppfatter verden. Jeg håper vi ved et senere tilfelle skal diskutere treningsmetoder, kosthold eller lignende. Da skal jeg prøve å kjøre stilen din og "dokumentere" at kebab er sunt fordi jeg har en venn som ikke kan bli tykk av det og at man ikke trenger å trene og ha godt kosthold for å få fin kropp fordi jeg har en kompis som sier han ikke trener, men likefullt ser drøy ut i baris. Dessverre tror jeg fortsatt ikke du ser sammenhengen, men det vil du nok aldri gjøre Smiley

Jeg stoler overhodet ikke blindt på autoriteter, og jeg elsker de gangene jeg tar feil. Da kan jeg nemlig si at jeg vet mer idag enn jeg gjorde igår, og på den måten vet jeg at jeg har gjort fremskritt. Det er slik vitenskap og evidensbasert forskning fungerer. Man fremlegger teoriene sine, tester dem ut og blir smartere - enten fordi man har rett, eller fordi man ser at andre kan dokumentere at man tar feil. Man står med andre ord på skuldrene til de som har gått før, og kunnskapen blir bare større og større. Problemet er at du ikke dokumenterer. Du må gjerne kalle det dokumentasjon, men du bygger(selvvalgt eller ei) menneskesynet ditt på hva man trodde for 2000år siden. Hadde forskere gjort det samme, hadde vi fortsatt transportert oss rundt med hest og kjerre. Et samfunn skal være dynamisk og i konstant utvikling. Ellers blir man navlebeskuende og all utvikling stopper. Prøv å bruke 5minutter på å sammenligne det med trening. Du har sjelden fremgang om du stagnerer og fortsetter i samme spor. Prøv å dra paralellelen inn i livet:)

At moderne medisin ikke fungerer MÅ være en joke. Ja, det er behandlingskøer, men det er også fordi man kan behandle mange flere lidelser enn før, og vær klar over at man aldri har behandlet flere pasienter enn man gjør i dag. Dette er medisin tuftet på en evidensbasert virkelighetsoppfatning, og selv om medisinen ikke er perfekt så er prinsippet i mine øyne ufravikelig. Om bilen min går i stykker, lar jeg en mekaniker kikke på den. Nå som byen bygger ny bru syns jeg det er kjekt å vite at det er inginører som har konstruert den. På samme måte liker jeg at mennesker som kan kroppen, og faktisk har studert den, får lov å behandle meg når jeg er syk. Eller mener du at 9. klassinger på elevens valg skal reviderer statsbudsjettet? De har omtrent like mye innsikt som de alternative har i anatomi.

Å hevde at ateisme er en religion, blir som å si at det IKKE å samle på frimerker er en hobby.

Utlogget Burrhus

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 362
  • Honnør: 184
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 362

Ingreen er en kreasjonistisk, konspiratorisk melkehater uten ressoneringsevne ut over sin egen forskrudde virkelighetsoppfatning.

Tidligere nicks er PTandreas og mb7

Utlogget Carnivore

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 323
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 167

Når det kommer til utroskap og grenser er vi alle forskjellige trur nå jeg.. Jeg mener at alt fra et kyss til gjennomført samleie er utroskap, man gjør noe med noen, som er forbeholdt det man gjør i et forhold.
Men når det kommer til saken om hva man ville tilgi etter utroskap så er nok den større.

Flerkoneri? Noe tøv som seff er funnet opp av en man for at han "lovlig" skulle kunne ha seg med flere enn en dame.
På hvilken måte synes du flerkoneri er noe tøv?

Utlogget FitMom

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 037
  • Honnør: 157
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 037

På hvilken måte synes du flerkoneri er noe tøv?
På hvilken måte? På MIN måte!!

Hvis en mann  sier han vil være min skal han være det! Både når det gjelder, oppmerksomhet, økonomi og seksualitet..Dette er noe han og jeg skal dele..Da får han også det samme tilbake Smiley

(det er sef lov og ha venner av motsatt kjønn og spandere enn øl på byen)
 Men mener at går man til det punktet at man enten er enige om at man kun skal være 2, snakker da ikke om kjæreseter i en alder av 16..Men når man er så voksen at man faktisk ser på den man er sammen med som sin partner i livet så er det noen ting som er kun forbeholdt dem to.

Utlogget Carnivore

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 323
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 167

På hvilken måte? På MIN måte!!

Hvis en mann  sier han vil være min skal han være det! Både når det gjelder, oppmerksomhet, økonomi og seksualitet..Dette er noe han og jeg skal dele..Da får han også det samme tilbake Smiley
Hvis mannen din greier å gi deg den oppmerksomheten, økonomien og seksualiteten du gjør krav på - hva synes du da er problemet om mannen din involverer ei ny?
Alle de periodene kvinnen menstruerer, har utflod eller ute i ukevis pga. barsel er det jo lite seksualliv å snakke om. Er det da urimelig om mannen kan tilfredsstille en annen, sålenge han stiller opp for deg igjen under eggløsning?

Utlogget HHHH

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 684
  • Honnør: 359
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 684

  • tjukk
Hvis mannen din greier å gi deg den oppmerksomheten, økonomien og seksualiteten du gjør krav på - hva synes du da er problemet om mannen din involverer ei ny?
Alle de periodene kvinnen menstruerer, har utflod eller ute i ukevis pga. barsel er det jo lite seksualliv å snakke om. Er det da urimelig om mannen kan tilfredsstille en annen, sålenge han stiller opp for deg igjen under eggløsning?

Øøøøhh... Ja, det er vel urimelig? Alle har vel høyrehånda som kan stilles til disp i ny og ne?

Utlogget Lillelotte

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 819
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 819

Hvis mannen din greier å gi deg den oppmerksomheten, økonomien og seksualiteten du gjør krav på - hva synes du da er problemet om mannen din involverer ei ny?
Alle de periodene kvinnen menstruerer, har utflod eller ute i ukevis pga. barsel er det jo lite seksualliv å snakke om. Er det da urimelig om mannen kan tilfredsstille en annen, sålenge han stiller opp for deg igjen under eggløsning?

Har aldri forstått hvorfor man skal være sammen dersom man ikke klarer å holde seg på matta til en person...  Da er det ikke nok kjærlighet og passion i forholdet uansett, så da hadde jeg bare gitt faen

Utlogget FitMom

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 037
  • Honnør: 157
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 037

Hvis mannen din greier å gi deg den oppmerksomheten, økonomien og seksualiteten du gjør krav på - hva synes du da er problemet om mannen din involverer ei ny?
Alle de periodene kvinnen menstruerer, har utflod eller ute i ukevis pga. barsel er det jo lite seksualliv å snakke om. Er det da urimelig om mannen kan tilfredsstille en annen, sålenge han stiller opp for deg igjen under eggløsning?
En mann kan aldri tilfredstille mer enn en kvinne skal han følge de kravene, og motsatt.

Ja men kjære deg..alle menn har to friske armer og klarer og tilfredstille seg selv.. Så den uken en kvinne har menstrasjon så ordner han nok det. Og hvilken kvinne har så mye utflod at hun ikke kan ha sex?? Da har hun et problem som kan løses.
Og at kvinner skal ha noen uker hvile etter en fødsel går da opp i opp med at hun i løpet av de 9mnd hun går gravid ikke har menstrasjon?
Og ja det er urimelig at han skal hunke rundt og bare komme til den kvinnen som har eggløsning.

Mener du virkelig at kvinnen kun skal få sex når hun har eggløsning så det kan skje en forplantning? Mens mannen skal ha sex fordi han skal ha nytelsen, og for han skal sex være tilstede til en hver tid?

Og sex er vel ikke bare det at en penis er i vagina eller? Jeg tror i 2011 at mannen og kvinnen har litt mer knep og morro i sengen til at man kan tilfredstille hverandre selv om den ene skulle "være ute av drift"....

Utlogget DannY GuettA

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 426
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 426

  • Raw power & Natural Strength
snakker du om anal sex?  Grin
Stats:                      
Høyde - 176cm         
Vekt - 180 pounds of muscle, steel and sex appael! ^^
Alder - 26.08.89

Beste løft: (film - "Danielsel" youtube)
Benkpress: 145kg (@ 82kg, 19år -skade) (137,5@17år)
Styrkevending: 125kg
Frontbøy: 150kg
Markløft: 200kg
Push press: 106kg*2 (fra bakken og opp)

TRENINGSLOGG: Litt av alt.
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=89118.0

Utlogget FitMom

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 037
  • Honnør: 157
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 037

snakker du om anal sex?  Grin
Når det kommer til allternativ til "vanlig" sex så får du snakke for deg selv Grin he he

Utlogget Tonny

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 956
  • Honnør: 78
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 956

  • Fra 100 til 90 kg på 8 mnd :)
Når det kommer til allternativ til "vanlig" sex så får du snakke for deg selv Grin he he
Sex er sex  Wink
Motbakke og terrengløper med mål om 12 min på 3 km, 21 min på 5 km og 47 min på 10 km i 2014 Smiley

Utlogget Tonny

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 956
  • Honnør: 78
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 956

  • Fra 100 til 90 kg på 8 mnd :)
Kjedelig å bare ha vanlig sex da, hvis man er skikkelig glad i hverandre så går det ann å tøye strikken litt lengre syns jeg.. Spennende å prøve litt andre ting også..hehe  Grin
Motbakke og terrengløper med mål om 12 min på 3 km, 21 min på 5 km og 47 min på 10 km i 2014 Smiley

Utlogget Rampus

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 56
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 56

En mann kan aldri tilfredstille mer enn en kvinne skal han følge de kravene, og motsatt.

Ja men kjære deg..alle menn har to friske armer og klarer og tilfredstille seg selv.. Så den uken en kvinne har menstrasjon så ordner han nok det. Og hvilken kvinne har så mye utflod at hun ikke kan ha sex?? Da har hun et problem som kan løses.
Og at kvinner skal ha noen uker hvile etter en fødsel går da opp i opp med at hun i løpet av de 9mnd hun går gravid ikke har menstrasjon?
Og ja det er urimelig at han skal hunke rundt og bare komme til den kvinnen som har eggløsning.

Mener du virkelig at kvinnen kun skal få sex når hun har eggløsning så det kan skje en forplantning? Mens mannen skal ha sex fordi han skal ha nytelsen, og for han skal sex være tilstede til en hver tid?

Og sex er vel ikke bare det at en penis er i vagina eller? Jeg tror i 2011 at mannen og kvinnen har litt mer knep og morro i sengen til at man kan tilfredstille hverandre selv om den ene skulle "være ute av drift"....



Jeg tror han må være sexfiksert, siden han ikke klarer seg noen dager uten sex når  dama har mensen;)  Men  nå for tiden bruker jo jenter prevansjon som gjør at de nesten ikke har mens eller at den så og si opphører så det burde jo ikke vær noe problem..
Og utflod er jo noe som alltid er der i større eller mindre grad, er det et problem så finnes det remedier for det også på apotek.
Men kanskje vi jenter burde ha flere menn da! jomfrumenn slik at vi ikke blir smittet av sykdommer... vi må jo ha en ekstra mann når den andre er ute på jobbreiser;)
Tror du ingreen at vi jenter ikke har noe sexualitet eller føler noe eller ikke trenger sex? Hvis du må ha noe når vi har mensen så trenger vell vi noe når mannen ikke kan!!!
Ellers å finnes det hjelpemidler for både menn og kvinner på utvalgte butikker;)

Utlogget Carnivore

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 323
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 167



Jeg tror han må være sexfiksert, siden han ikke klarer seg noen dager uten sex når  dama har mensen;)  Men  nå for tiden bruker jo jenter prevansjon som gjør at de nesten ikke har mens eller at den så og si opphører så det burde jo ikke vær noe problem..
Og utflod er jo noe som alltid er der i større eller mindre grad, er det et problem så finnes det remedier for det også på apotek.
Men kanskje vi jenter burde ha flere menn da! jomfrumenn slik at vi ikke blir smittet av sykdommer... vi må jo ha en ekstra mann når den andre er ute på jobbreiser;)
Tror du ingreen at vi jenter ikke har noe sexualitet eller føler noe eller ikke trenger sex? Hvis du må ha noe når vi har mensen så trenger vell vi noe når mannen ikke kan!!!
Ellers å finnes det hjelpemidler for både menn og kvinner på utvalgte butikker;)
Hei igjen Rampus.

Flermanneri ja. Vet du hva. Hvis dette er noe du er villig til å prøve, så foreslår jeg at du tar kontakt med Mercenary i denne tråden. Han er interessert i å få dette med kjønnssykdommer klargjort. La han analysere hva som blir gjort og konsekvensene av det. Da kunne det motbydelige forsøket i hvert fall vært godt for noe, nemlig at folk forstår at umoral og kjønnssykdom er to sider av samme sak.

Utlogget Rampus

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 56
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 56

Hei igjen Rampejenta.

Flermanneri ja. Vet du hva. Hvis dette er noe du er villig til å prøve, så foreslår jeg at du tar kontakt med Mercenary i denne tråden. Han er interessert i å få dette med kjønnssykdommer klargjort. La han analysere hva som blir gjort og konsekvensene av det. Da kunne det motbydelige forsøket i hvert fall vært godt for noe, nemlig at folk forstår at umoral og kjønnssykdom er to sider av samme sak.

Jeg sa at vi jenter også måtte ha manne jomfuer for å inngå sykdommer, menn smitter også, ikke bare jenter. Og så må man jo ha en sykdom for å kunne smitte, disse sykdommene hopper ikke på deg  sånn uten videre forde man har hatt sex med mer en en person...
F. eks  Hiv .. de første som det ble oppdaget på var aper, og mennesker ble  smittet av det gjennom det ved bitt... Og så viste det seg senere at de som ble smittet der kunne smitte videre gjenom blod og sex(sperm). 
Så alle sykdommer er   i utgangspunktet ikke menneske skapt forde de har sex med flere, men det smitter letter når man har flerte sexpartnere.  Sykdommer har finnes i tusner av år,og har utviklet seg som alt annet.
Både menn og kvinner kan være bærere av sykdommer.
Og jeg liker faktisk å være monogam, men du snakker som at menn trenger flere koner og vi  skal da bare vente på den ene mens han gjør seg ferdig med de andre... Kvalmt
Og vi kvinner her til lands får gjenomsnitt 1 1/2 barn så vi  er gaske mye tilgjengelig og mannen burde da klare seg med den ene;)

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!