Skrevet av Emne: Er det kvinnefrigjøring og likestilling å være tøsete?  (Lest 94530 ganger)

Utlogget FrøkenHP

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 765
  • Honnør: 63
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 765

Hei igjen Rampus.

Flermanneri ja. Vet du hva. Hvis dette er noe du er villig til å prøve, så foreslår jeg at du tar kontakt med Mercenary i denne tråden. Han er interessert i å få dette med kjønnssykdommer klargjort. La han analysere hva som blir gjort og konsekvensene av det. Da kunne det motbydelige forsøket i hvert fall vært godt for noe, nemlig at folk forstår at umoral og kjønnssykdom er to sider av samme sak.
Men siden du støtter at menn er umoralske men ikkje kvinner, så blir jo det dobbelmoral, det da. Tongue
Noen trener for å se ut som guder...
EG trener for å ikkje møte min gud for tidlig...

Utlogget Carnivore

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 323
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 167

Jeg sa at vi jenter også måtte ha manne jomfuer for å inngå sykdommer, menn smitter også, ikke bare jenter. Og så må man jo ha en sykdom for å kunne smitte, disse sykdommene hopper ikke på deg  sånn uten videre forde man har hatt sex med mer en en person...
F. eks  Hiv .. de første som det ble oppdaget på var aper, og mennesker ble  smittet av det gjennom det ved bitt... Og så viste det seg senere at de som ble smittet der kunne smitte videre gjenom blod og sex(sperm). 
Så alle sykdommer er   i utgangspunktet ikke menneske skapt forde de har sex med flere, men det smitter letter når man har flerte sexpartnere.  Sykdommer har finnes i tusner av år,og har utviklet seg som alt annet.
Både menn og kvinner kan være bærere av sykdommer.
Og jeg liker faktisk å være monogam, men du snakker som at menn trenger flere koner og vi  skal da bare vente på den ene mens han gjør seg ferdig med de andre... Kvalmt
Og vi kvinner her til lands får gjenomsnitt 1 1/2 barn så vi  er gaske mye tilgjengelig og mannen burde da klare seg med den ene;)
OK, fra litt spøk til alvor igjen. Nå er vi tilbake der vi begynte, men vi har ikke klart å tilnæreme hverandre. Vi er fremdeles fundamentalt uenige.
Mannlige jomfruer er et lånt begrep - eksisterer egentlig ikke.
Sitat
disse sykdommene hopper ikke på deg  sånn uten videre forde man har hatt sex med mer en en person...
Hvordan er det da sykdommen oppstår? Du og andre meningsmotstandere av meg her inne virker ikke til å ha svar på dette. Dere gjør dette med kjønssykdommer til en gåte, når det slett ikke er det.
Om en mann er "jomfru" spiller ingen rolle sålenge han deler dama si med en annen mann. Da blir det sykdom. Men ikke motsatt vei!
Forøvrig må jeg presisere at jeg tenker primært på klamydia i denne debatten. Det er denne sykdommen som har tatt av her i landet og som er mest aktuell. HIV er et annet tema jeg lar ligge, da ting tyder på at viruset ikke er naturlig, men menneskeskapt. HIV var ikke kjent før viruset kom brått på 80-tallet.

Jeg har ikke sagt at menn trenger, har rett på eller bør skaffe seg flere enn én kone. Jeg mener at ekteskap er til for de mannfolka som er skikket til å elske en kvinne i hele tatt. Greier mannen å elske to, er det ingen grunn til å stoppe ved denne ene.
Det er ikke umoralsk av en mann å ta seg flere koner, men det er grov umoral av en kvinne å ta seg flere menn.

Utlogget FitMom

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 037
  • Honnør: 157
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 037



Jeg tror han må være sexfiksert, siden han ikke klarer seg noen dager uten sex når  dama har mensen;)  Men  nå for tiden bruker jo jenter prevansjon som gjør at de nesten ikke har mens eller at den så og si opphører så det burde jo ikke vær noe problem..
Og utflod er jo noe som alltid er der i større eller mindre grad, er det et problem så finnes det remedier for det også på apotek.
Men kanskje vi jenter burde ha flere menn da! jomfrumenn slik at vi ikke blir smittet av sykdommer... vi må jo ha en ekstra mann når den andre er ute på jobbreiser;)
Tror du ingreen at vi jenter ikke har noe sexualitet eller føler noe eller ikke trenger sex? Hvis du må ha noe når vi har mensen så trenger vell vi noe når mannen ikke kan!!!
Ellers å finnes det hjelpemidler for både menn og kvinner på utvalgte butikker;)
He he...Ja fler manneri hadde jo vært noe..men trur jeg takker nei til den også Wink

Problemet til kvinner som "Ingreen" snakker om er at de går med på dette fordi det er under tvang..Det er ikke kvinnene selv som velger sine menn.. Og skulle noen prakke på meg en mann jeg ikke kunne falle for på egen hånd så hadde nok jeg også skyldt på urimlig lang menstrasjon, masse utflod og ekstrem lang barseltid Grin

Men du svarte ikke meg "Ingreen"..blar du febrilskt i biblen mens du fatter dine egne tolkninger som du har gjort hele veien eller??

Utlogget Rampus

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 56
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 56

OK, fra litt spøk til alvor igjen. Nå er vi tilbake der vi begynte, men vi har ikke klart å tilnæreme hverandre. Vi er fremdeles fundamentalt uenige.
Mannlige jomfruer er et lånt begrep - eksisterer egentlig ikke.Hvordan er det da sykdommen oppstår? Du og andre meningsmotstandere av meg her inne virker ikke til å ha svar på dette. Dere gjør dette med kjønssykdommer til en gåte, når det slett ikke er det.
Om en mann er "jomfru" spiller ingen rolle sålenge han deler dama si med en annen mann. Da blir det sykdom. Men ikke motsatt vei!
Forøvrig må jeg presisere at jeg tenker primært på klamydia i denne debatten. Det er denne sykdommen som har tatt av her i landet og som er mest aktuell. HIV er et annet tema jeg lar ligge, da ting tyder på at viruset ikke er naturlig, men menneskeskapt. HIV var ikke kjent før viruset kom brått på 80-tallet.

Jeg har ikke sagt at menn trenger, har rett på eller bør skaffe seg flere enn én kone. Jeg mener at ekteskap er til for de mannfolka som er skikket til å elske en kvinne i hele tatt. Greier mannen å elske to, er det ingen grunn til å stoppe ved denne ene.
Det er ikke umoralsk av en mann å ta seg flere koner, men det er grov umoral av en kvinne å ta seg flere menn.



For det har du lest i en forhistorisk bok, som ble skrevet av menn for lenge, lenge siden...
Der er ikke noe mer moralsk at menn har flere koner enn at kvinner kunne ha flere  menn... jeg ville kalle det like umoralsk alt sammen.



Utlogget Carnivore

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 323
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 167

Mener du virkelig at kvinnen kun skal få sex når hun har eggløsning så det kan skje en forplantning? Mens mannen skal ha sex fordi han skal ha nytelsen, og for han skal sex være tilstede til en hver tid?
Det er klart at det er ved eggløsningen det er viktigst at mannen er tilstede. Både med tanke på forplantningen, men også fordi da er kvinnens lyst størst.
Jeg mener ikke at mannen skal være fraværende resten av tiden, på ingen måte. Mannen skal være tilstede med sin omsorg hele tiden, for alle kvinnene sine, derfor er det bare de som er skikket til en slik stor oppgave som kan ta seg flere koner.
Mannen og kvinnen kan ha et seksuelt liv selvfølgelig også utenom eggløsning, men som nevnt er det mange dødperioder. Under en graviditet kan kvinnen foretrekke avholdenhet kanskje hele siste trisemester + barseltiden. 4-5 måneder uten skikkelig omgang for en viril mann kan opplagt være en prøvelse. Selv om dette ikke er hovedgrunnen til at flerkoneri er et alternativ, spiller det en rolle. At menn kan ta flere koner bunner ene og alene at Gud har lagt opp til den muligheten gjennom sitt skaperverk. Faktisk var man i enkelte tilfeller i GT forpliktet på å gå inn i et flerkoneri. Når kona til en manns bror ble enke i ung alder forpliktet denne mannen å befrukte enken i sin brors sted. Dette kunne ikke hans evt. første kone protestere på, da dette var loven.

Utlogget Rampus

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 56
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 56



For det har du lest i en forhistorisk bok, som ble skrevet av menn for lenge, lenge siden...
Der er ikke noe mer moralsk at menn har flere koner enn at kvinner kunne ha flere  menn... jeg ville kalle det like umoralsk alt sammen.



Og hiv er ikke menneskeskapt det ble oppdaget på aper lenge før 80 tallet, men da viste de ikke at de smittet over er på mennesker, de første menneskene som fikk det var antagelig ved bitt eller slakt av sjimpanser.  Den er nemelig ikke like dødelig for aper som på mennesker.

Og en del andre bakterier og viruser har også vært mer uskyldige men utvilket seg til mer hissige og farlige sykdommer som spres med blod og seksuell omgang. De utvikler seg videre akkurat som mennesker og dyr har gjort i tusner av år og finner sin måte å overleve på....


Ja hvis man endte opp med sånne menn som tenker sånn om kvinner ,så skjønner man at de har en masse unskyldninger for å slippe unna;)

Utlogget FitMom

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 037
  • Honnør: 157
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 037

Det er klart at det er ved eggløsningen det er viktigst at mannen er tilstede. Både med tanke på forplantningen, men også fordi da er kvinnens lyst størst.
Jeg mener ikke at mannen skal være fraværende resten av tiden, på ingen måte. Mannen skal være tilstede med sin omsorg hele tiden, for alle kvinnene sine, derfor er det bare de som er skikket til en slik stor oppgave som kan ta seg flere koner.
Mannen og kvinnen kan ha et seksuelt liv selvfølgelig også utenom eggløsning, men som nevnt er det mange dødperioder. Under en graviditet kan kvinnen foretrekke avholdenhet kanskje hele siste trisemester + barseltiden. 4-5 måneder uten skikkelig omgang for en viril mann kan opplagt være en prøvelse. Selv om dette ikke er hovedgrunnen til at flerkoneri er et alternativ, spiller det en rolle. At menn kan ta flere koner bunner ene og alene at Gud har lagt opp til den muligheten gjennom sitt skaperverk. Faktisk var man i enkelte tilfeller i GT forpliktet på å gå inn i et flerkoneri. Når kona til en manns bror ble enke i ung alder forpliktet denne mannen å befrukte enken i sin brors sted. Dette kunne ikke hans evt. første kone protestere på, da dette var loven.
Hør på deg selv da...INGEN mann kan klareog være tilstede for alle sine kvinner på samme måte...
Ehhh hæ?? Hvorfor skapte han da ikke Adam og 6 Eva?? Bare sånn for å sette festen skikkelig i gang??

Han har skapt et av hvert kjønn fordi at vi skal ha mulighet til og forplante oss..To og to!

Og dette opphold i sex greiene dine er bare helt bak mål..er vel ingen mann som går uten sex i uker og mnd?? Da er det noe annet galt..Hvis kvinnen er syk på noe måte burde han sette sine drifter til side og gi henne enda mer oppmerksomhet og støtte!

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Du må tulle, Ingreen.

For det første: jeg er overhodet ikke ute etter å klargjøre noe som helst rundt seksuelt overførbare sykdommer. Jeg har sågar lagt ved en link som gir en plausibel forklaring på hvordan de oppstår. Det jeg derimot er veldig interessert i, er at du på et eller annet vis dokumenterer påstandene dine om at homosex eller mann-til-mann i det hele tatt skaper disse sykdommene. Du har fortsatt ikke dokumentert noe som helst og du fortsetter i det navlebeskuende sporet ditt.

For det andre: du har et syn som er så diskriminerende at jeg ikke fatter - selv med min beste fatteevne - hvorfor moderator ikke har gitt deg en løftet pekefinger. Om de skal kjøre så hard linje på rasisme, bør du definitivt få en advarsel eller 5 på bakgrunn av at du mener at mannen er så mye bedre egnet enn kvinnen.

Du svarer ikke på innlegg, tillegger andre meninger de ikke står for og er kun ute etter å provosere. Du er et troll som ikke klarer å debattere. Feks:

Ateisme er en tro. Nei, det er det ikke. Akkurat som det å ikke drive med fotball ikke er en sport. Kan du komme med hva du legger bak de malplasserte påstandene dine? Du dokumenterer overhodet ikke noe av det du skriver og du er omtrent like flink til å lese andres innlegg som krabbatten er i en annen tråd.

MODERATOR!

Utlogget Andre

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 672
  • Honnør: 300
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 672

Og dette opphold i sex greiene dine er bare helt bak mål..er vel ingen mann som går uten sex i uker og mnd??

Noen jenter lever på en HELT annen planet enn gutter når det kommer til å forstå tilgjengeligheten av sex.

Hilsen Andre, som naturligvis aldri har gått mer enn seks uker uten sex de siste ti årene.

Utlogget Carnivore

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 323
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 167

Hør på deg selv da...INGEN mann kan klareog være tilstede for alle sine kvinner på samme måte...
Det er jeg helt uenig i. Klarer heller ikke en mor å være der fullt og helt for sine to barn? Et barn er mer krevende enn en kone - vanligvis. En egnet mann klarer fint å tilfredsstille to koner, og en annen fordel er at disse konene ofte vil danne et meget godt vennskap.
Sitat
Ehhh hæ?? Hvorfor skapte han da ikke Adam og 6 Eva?? Bare sånn for å sette festen skikkelig i gang??
Adam og Eva - Edens hage var en helt annen tilværelse enn det vi fikk etter syndefallet. Da var menneskene nakne vegetarianere. Etter syndefallet endret alt seg, og det er ikke meningen at vi skal prøve å leve som da - når vi nå lever under helt andre forutsetninger.
Hvis du ønsker å bruke Bibelen imot flerkoneri vil du etterhvert komme til kort.
Sitat
Og dette opphold i sex greiene dine er bare helt bak mål..er vel ingen mann som går uten sex i uker og mnd?? Da er det noe annet galt..Hvis kvinnen er syk på noe måte burde han sette sine drifter til side og gi henne enda mer oppmerksomhet og støtte!
Jeg er enig med deg i det du sier på slutten her. En mann kan ikke forlate sin hustru om hun blir syk. Han plikter å være hos henne hele livet. Men han svikter henner ikke ved å skaffe en kone i tillegg, og i de tilfellene kona blir ute av stand til å ha sex eller få barn vil det være en stor fornærmelse å skulle insistere på at mannen ikke får ta seg en ny, fruktbar hustru i tillegg.

Nå tror jeg de fleste moderne kvinner er redd for flerkoneri da de er redd for at mannen skal favorisere. Er mannen derimot god og rettferdig skjer ikke dette, men alle kvinnene får det de trenger til.

Utlogget FitMom

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 037
  • Honnør: 157
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 037

Noen jenter lever på en HELT annen planet enn gutter når det kommer til å forstå tilgjengeligheten av sex.

Hilsen Andre, som naturligvis aldri har gått mer enn seks uker uten sex de siste ti årene.
Ha ha... Hei Andre... 6 uker er vel ikke så ille Wink

Ja menn kan ha sex uansett bare og peise på, kvinner er kanskje litt annerledes der.. Men uansett så trur jeg at i et forhold hvis det uten barseltid eller sykdom og regne så må menn også tenke litt over hvordan de selv bidrar?

Hilsen ei som aldri har gått 6 uker uten grunn uten å ha sex Grin

Utlogget FitMom

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 037
  • Honnør: 157
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 037

Det er jeg helt uenig i. Klarer heller ikke en mor å være der fullt og helt for sine to barn? Et barn er mer krevende enn en kone - vanligvis. En egnet mann klarer fint å tilfredsstille to koner, og en annen fordel er at disse konene ofte vil danne et meget godt vennskap.Adam og Eva - Edens hage var en helt annen tilværelse enn det vi fikk etter syndefallet. Da var menneskene nakne vegetarianere. Etter syndefallet endret alt seg, og det er ikke meningen at vi skal prøve å leve som da - når vi nå lever under helt andre forutsetninger.
Hvis du ønsker å bruke Bibelen imot flerkoneri vil du etterhvert komme til kort.Jeg er enig med deg i det du sier på slutten her. En mann kan ikke forlate sin hustru om hun blir syk. Han plikter å være hos henne hele livet. Men han svikter henner ikke ved å skaffe en kone i tillegg, og i de tilfellene kona blir ute av stand til å ha sex eller få barn vil det være en stor fornærmelse å skulle insistere på at mannen ikke får ta seg en ny, fruktbar hustru i tillegg.

Nå tror jeg de fleste moderne kvinner er redd for flerkoneri da de er redd for at mannen skal favorisere. Er mannen derimot god og rettferdig skjer ikke dette, men alle kvinnene får det de trenger til.
Ha ha..du er gal Cheesy

Og blande det og være mor med det og være menn til flere koner?? Jeg skjønner du sier dette for og provosere uta milde..
Man kan aldri sammenligne en mors kjærlighet til sine barn i forhold til sin ektemann heller.. En mors kjærlighet er uten grenser, og ja hun vil behandle barna sine ulikt...Da det er normalt i forhold til barnas behov.. Å ikke prøv deg på at det har kvinner også, så du kan likestille dette..

Menn og hans kvinner kan aldri bli det samme som en mamma og hennes barn(og er du mann kommer du aldri til og kunne sette deg inn i det heller)

Og ang biblen så tror jeg aldri vi kommer til og tolke den på samme måte, så velger og avslutte bibel snakket der.

Hvor syk er en kvinne for og ikke kunne ha sex da?? Var ikke det poenget!! Hvis man akkurat har født, sydd neden til og blør så må da en kvinnes underliv få hvile og en hver mann klarer og vente på dette..Han også har vel et barn og ta seg av??

Er hun syk på noen annen måte får han vente til sykdommen er over, eller hvis han ikke takler det gå fra henne og finne seg en ny da!! Kom ikke til meg hvis jeg er alvorlig syk altså med: Du kjære siden vi ikke kan ha sex er det greit jeg finner en kone til som kan ordne dette eller??

Som sagt hadde jeg ikke fått velge meg min ektemann, at jeg ble "trukket" ut eller giftet bort kunne jeg sikkert ha levd med at han hadde flere koner i den tru at jeg slapp og ha han for meg selv.

Ha ha..trur ingen kvinner i dag føler seg truet av flerkoneri..MEN de forlanger mer av en mann.. Og det må jo være lettere for en mann og ha flere da så han slipper og gi så mye av seg selv til hver enkel da vettu Wink

Utlogget Carnivore

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 323
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 167

Du må tulle, Ingreen.

For det første: jeg er overhodet ikke ute etter å klargjøre noe som helst rundt seksuelt overførbare sykdommer. Jeg har sågar lagt ved en link som gir en plausibel forklaring på hvordan de oppstår. Det jeg derimot er veldig interessert i, er at du på et eller annet vis dokumenterer påstandene dine om at homosex eller mann-til-mann i det hele tatt skaper disse sykdommene. Du har fortsatt ikke dokumentert noe som helst og du fortsetter i det navlebeskuende sporet ditt.
Du har lagt ved en link med en knapp og uklar forklaring på dise tingene. Grunnen til at du kritiserer det jeg sier er ikke fordi sammenhengen ikke er plausibel, men fordi du ikke liker det jeg sier.
Sitat
For det andre: du har et syn som er så diskriminerende at jeg ikke fatter - selv med min beste fatteevne - hvorfor moderator ikke har gitt deg en løftet pekefinger. Om de skal kjøre så hard linje på rasisme, bør du definitivt få en advarsel eller 5 på bakgrunn av at du mener at mannen er så mye bedre egnet enn kvinnen.
Hvis ikke forumet kan tåle tradisjonelle bibelske synspunkter vil det være trasig. Hvis du leser hva jeg skriver om kvinnen og behandlingen av henne i tidligere innlegg vil du se at mannen skal gjøre alt annet enn å diskriminere henne. Problemet her er at du enten ikke forstår eller vil forstå den samlivsetikken jeg legger fram.
Mannen bedre egnet enn kvinnen? De er egnet til ulike ting. De er like mye mye verdt.
Sitat
Du svarer ikke på innlegg, tillegger andre meninger de ikke står for og er kun ute etter å provosere. Du er et troll som ikke klarer å debattere. Feks:

Ateisme er en tro. Nei, det er det ikke. Akkurat som det å ikke drive med fotball ikke er en sport. Kan du komme med hva du legger bak de malplasserte påstandene dine? Du dokumenterer overhodet ikke noe av det du skriver og du er omtrent like flink til å lese andres innlegg som krabbatten er i en annen tråd.

MODERATOR!
Jeg prøver å provosere til debatt, og da må man uttale seg deretter. Men dette betyr ikke at jeg er ute etter å provosere motdebattantene. Er fornøyd med at jeg har klart å engasjere deg og at mange har lest tråden. Da får jeg budskapet ut.
Jeg kan love deg at om jeg finner en studie som bekrefter det jeg har sagt, så skal du få vite det.

Ateisme er da en tro ettersom ateismen er et standpunkt man setter om Gud, nemlig at han ikke finnes. Man må tro like mye at Gud ikke eksisterer, som at han gjør det. Tar du evolusjon så krever jo dette en ekstremt sterk tro. Å tro at naturen avanserer av seg selv krever etter mitt syn en mye sterkere tro enn at Gud har skapt det hele ved sitt ord.

Utlogget Rampus

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 56
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 56

Du må tulle, Ingreen.

For det første: jeg er overhodet ikke ute etter å klargjøre noe som helst rundt seksuelt overførbare sykdommer. Jeg har sågar lagt ved en link som gir en plausibel forklaring på hvordan de oppstår. Det jeg derimot er veldig interessert i, er at du på et eller annet vis dokumenterer påstandene dine om at homosex eller mann-til-mann i det hele tatt skaper disse sykdommene. Du har fortsatt ikke dokumentert noe som helst og du fortsetter i det navlebeskuende sporet ditt.

For det andre: du har et syn som er så diskriminerende at jeg ikke fatter - selv med min beste fatteevne - hvorfor moderator ikke har gitt deg en løftet pekefinger. Om de skal kjøre så hard linje på rasisme, bør du definitivt få en advarsel eller 5 på bakgrunn av at du mener at mannen er så mye bedre egnet enn kvinnen.

Du svarer ikke på innlegg, tillegger andre meninger de ikke står for og er kun ute etter å provosere. Du er et troll som ikke klarer å debattere. Feks:

Ateisme er en tro. Nei, det er det ikke. Akkurat som det å ikke drive med fotball ikke er en sport. Kan du komme med hva du legger bak de malplasserte påstandene dine? Du dokumenterer overhodet ikke noe av det du skriver og du er omtrent like flink til å lese andres innlegg som krabbatten er i en annen tråd.

MODERATOR!

Du må tulle, Ingreen.

For det første: jeg er overhodet ikke ute etter å klargjøre noe som helst rundt seksuelt overførbare sykdommer. Jeg har sågar lagt ved en link som gir en plausibel forklaring på hvordan de oppstår. Det jeg derimot er veldig interessert i, er at du på et eller annet vis dokumenterer påstandene dine om at homosex eller mann-til-mann i det hele tatt skaper disse sykdommene. Du har fortsatt ikke dokumentert noe som helst og du fortsetter i det navlebeskuende sporet ditt.

For det andre: du har et syn som er så diskriminerende at jeg ikke fatter - selv med min beste fatteevne - hvorfor moderator ikke har gitt deg en løftet pekefinger. Om de skal kjøre så hard linje på rasisme, bør du definitivt få en advarsel eller 5 på bakgrunn av at du mener at mannen er så mye bedre egnet enn kvinnen.

Du svarer ikke på innlegg, tillegger andre meninger de ikke står for og er kun ute etter å provosere. Du er et troll som ikke klarer å debattere. Feks:

Ateisme er en tro. Nei, det er det ikke. Akkurat som det å ikke drive med fotball ikke er en sport. Kan du komme med hva du legger bak de malplasserte påstandene dine? Du dokumenterer overhodet ikke noe av det du skriver og du er omtrent like flink til å lese andres innlegg som krabbatten er i en annen tråd.

MODERATOR!



Ja hvor får han det fra at mannen er så mye bedre en kvinne?Huh Skal vi dra det litt lengere så kan jeg si det at vi trenger bare nedfryst sæd for at vi kan føre genrasjoner videre,  det er vi kvinner som bærer barnet frem og føder det. Så ingreen vi trenger jo egentlig ikke dere fysisk tilstede for å gå videre, men dere trenger oss...
Så din nedvurdering av hva vi kvinner er og kan er helt på jorde. Vi må ikke ha en mann til å passe oss vi klarer oss bra på egenhånd og en mann er ikke bedre til å ta seg av en kone enn hva en kone er til å ta seg av sin mann. Har ei vennine som må ta seg av mann og barn, hun jobber, tar seg av hus, maling ,oppussing av hus osv. forde han har fått slag i ung alder.
Så det viser bare at en kvinne kan gjøre den jobben like bra som en mann.
Og skal vi ta til oss en mann da hvis mannen er syk og ikke kan tilfredstille oss??? de fleste av oss gjør ikke det av hensyn til den andre part og samvitighet....  Du følger en bok som er laget av en flokk med steinalder mennesker...

Utlogget FitMom

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 037
  • Honnør: 157
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 037


Ja hvor får han det fra at mannen er så mye bedre en kvinne?Huh Skal vi dra det litt lengere så kan jeg si det at vi trenger bare nedfryst sæd for at vi kan føre genrasjoner videre,  det er vi kvinner som bærer barnet frem og føder det. Så ingreen vi trenger jo egentlig ikke dere fysisk tilstede for å gå videre, men dere trenger oss...
Så din nedvurdering av hva vi kvinner er og kan er helt på jorde. Vi må ikke ha en mann til å passe oss vi klarer oss bra på egenhånd og en mann er ikke bedre til å ta seg av en kone enn hva en kone er til å ta seg av sin mann. Har ei vennine som må ta seg av mann og barn, hun jobber, tar seg av hus, maling ,oppussing av hus osv. forde han har fått slag i ung alder.
Så det viser bare at en kvinne kan gjøre den jobben like bra som en mann.
Og skal vi ta til oss en mann da hvis mannen er syk og ikke kan tilfredstille oss??? de fleste av oss gjør ikke det av hensyn til den andre part og samvitighet....  Du følger en bok som er laget av en flokk med steinalder mennesker...
Det beviser at vi kvinner i større grad kan ta seg av sin partner på bedre måte Wink "Ingreen" hadde jo bare fått kvinnene til og ta seg av hverande fordi de var sååå gode venninner..ha ha

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!