Skrevet av Emne: Innvandrere hater Nordmenn?  (Lest 18453 ganger)

Utlogget Styrketrenern

• Global Moderator
  • Honnør: 138
  • Utlogget Utlogget

• Kjønn: Mann

Sv: Innvandrere hater Nordmenn?
« #30 : 29. april 2011, 14:51 »
Det er vel en kombinasjon av at innbyggerne i disse landene er ganske fremmedfiendtlige, med en viss grunn. De er også relativt fattige land sett med Europeiske øyne, så innvandrere vil heller vandre til Norge, Sverige, Danmark, osv. Hvor mulighetene er større for å leve godt.

Når det gjelder innvandring fra land utenfor Europa er det hovedsaklig de rikeste landene som tar inn flest. Moldova, Makedonia, Serbia, Ukraina, osv. Har nok med sin egen befolkning. Frankrike og Storbritannia har for eksempel mange innvandrere fra tidligere kolonier, hvor innbyggerne i koloniene allerede kan språket. Og som derfor gjør det lettere å ta overgangen til ett nytt land.

Så er det også dette med mangel på arbeidskraft.

http://www.workpermit.com/news/2007-05-28/japan/immigration-policy-change-necessary.htm

Bra artikkel.

japan har alltid vært proteksjonistisk, husker det var barer med skilt "only japanese", følte meg ikke diskriminert, var helt i orden. Det var jo tusenvis av barer å velge på.
de lager sånn at omtrent ingen utlending får bli der. men ser ut til at de vil endre det. Men tar de inn muslimer i hopetall, blir det dessverre bråk. men japanerne er for intelligent for det.
japansere høyeste intelligens i verden. De spiser forøvrig mye fisk og sjøgress : ) omega3 skal vel visst være bra for hjernen Smiley
"my buddy benched 395 in high school, half the kids said genetics the other half said steroids,? no one said hard work and dedication..."

Utlogget Ryū

• Treningsnarkoman
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

• Street Fighter
« #31 : 29. april 2011, 15:08 »
Bra artikkel.

japan har alltid vært proteksjonistisk, husker det var barer med skilt "only japanese", følte meg ikke diskriminert, var helt i orden. Det var jo tusenvis av barer å velge på.
de lager sånn at omtrent ingen utlending får bli der. men ser ut til at de vil endre det. Men tar de inn muslimer i hopetall, blir det dessverre bråk. men japanerne er for intelligent for det.
japansere høyeste intelligens i verden. De spiser forøvrig mye fisk og sjøgress : ) omega3 skal vel visst være bra for hjernen Smiley

Det er godt mulig at de tar inn arbeidere fra Indonesia, et av de største muslimske landene i verden.

Singapore er ett av de landene som kanskje har fått il dette med "integrering"

http://en.wikipedia.org/wiki/Demographics_of_Singapore

http://en.wikipedia.org/wiki/Crime_in_Singapore
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Styrketrenern

• Global Moderator
  • Utlogget Utlogget

« #32 : 29. april 2011, 15:48 »
Det er godt mulig at de tar inn arbeidere fra Indonesia, et av de største muslimske landene i verden.

Singapore er ett av de landene som kanskje har fått il dette med "integrering"

http://en.wikipedia.org/wiki/Demographics_of_Singapore

http://en.wikipedia.org/wiki/Crime_in_Singapore

Det er utdannede finansfolk som jobber i Singapore. De som får toppjobber i Singapore ifra sine hjemlands banker, store inntekter, og så er det international verdenshandel som blir styrt derfra
"my buddy benched 395 in high school, half the kids said genetics the other half said steroids,? no one said hard work and dedication..."

Utlogget Ryū

• Treningsnarkoman
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

• Street Fighter
« #33 : 29. april 2011, 17:29 »

Det er utdannede finansfolk som jobber i Singapore. De som får toppjobber i Singapore ifra sine hjemlands banker, store inntekter, og så er det international verdenshandel som blir styrt derfra

Mange "vanlige" jobber også. Singapore er ett av verdens knutepunkter så det er veldig mange som jobber med logistikk. Lagerarbeidere, sjauere, etc. Så ikke alle kommer til Singapore med høy utdannelse.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Styrketrenern

• Global Moderator
  • Utlogget Utlogget

« #34 : 29. april 2011, 17:48 »
Selvsagt ikke alle, logistikk pga skipsflåten.

Beklager avsporingen!

Utlogget AlHusky

• Forumavhengig
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

« #35 : 29. april 2011, 18:00 »
Personlig har jeg ikke noe imot utlendinger som oppfører seg og føler norsk lov og skikk. De som derimot kommer og lager faenskap og utnytter systemet hater jeg. De som kommer, får masse unger for å få ekstra penger som de sender nedover før de flytter hjem igjen og lever rikt, og de som dealer, starter gjenger og gjør faenskap for ingen grunn og sånn. Og at i det heletatt at alle de utlendinga (spesielt somaliere og albanere) skal gå i grupper på gjerne 20- 30 for å banke opp noen fordi han såvidt kastet et blikk på dem.

Opplevde en gang at en kamerat gjorde et overblikk og tilfeldigvis så på en albaner, så begynte han å true kameraten min osv.. De har ikke noe i Norge å gjøre. Og at norge BØYER seg etter dem.. Lager moskéer osv, og gir de det de vil ha til tider.
180 høy, 90kg tung.

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=112862.msg1728751#msg1728751
Bildelogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=115754.msg1743770;topicseen#new

MP: 60kg
ML: 190kg
BP: 100kg
KB: 140kg

-Amerikansk Fotball
-Ishockey
-Boksing (Og tidligere Muay Thai og BJJ)

Utlogget spirrevipp

• Aktivt medlem
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

« #36 : 30. april 2011, 23:08 »
Personlig har jeg ikke noe imot utlendinger som oppfører seg og føler norsk lov og skikk. De som derimot kommer og lager faenskap og utnytter systemet hater jeg. De som kommer, får masse unger for å få ekstra penger som de sender nedover før de flytter hjem igjen og lever rikt, og de som dealer, starter gjenger og gjør faenskap for ingen grunn og sånn. Og at i det heletatt at alle de utlendinga (spesielt somaliere og albanere) skal gå i grupper på gjerne 20- 30 for å banke opp noen fordi han såvidt kastet et blikk på dem.

Opplevde en gang at en kamerat gjorde et overblikk og tilfeldigvis så på en albaner, så begynte han å true kameraten min osv.. De har ikke noe i Norge å gjøre. Og at norge BØYER seg etter dem.. Lager moskéer osv, og gir de det de vil ha til tider.
"blirre ikke billirre tobbakk nå så fløtter jæ te sverige"

Utlogget AlHusky

• Forumavhengig
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

« #37 : 02. mai 2011, 20:36 »
Så du mener at jeg er fattig eller noe for at jeg mener det der? Javel... Det er noe som irriterer meg. Og det er en diskusjonstråd, ingen grunn til å "henge ut" folk eller hva fan du prøver på.
180 høy, 90kg tung.

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=112862.msg1728751#msg1728751
Bildelogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=115754.msg1743770;topicseen#new

MP: 60kg
ML: 190kg
BP: 100kg
KB: 140kg

-Amerikansk Fotball
-Ishockey
-Boksing (Og tidligere Muay Thai og BJJ)

Utlogget vitobito

• Forumavhengig
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

« #38 : 02. mai 2011, 21:30 »
Han prøver å sette deg i bås som "dum FRP velger", fordi du kommer med noen høyst politisk ukorrekte meninger. Grunnen til at han gjør det, er at han lider av manglende livserfaring. Denne typen retorikk er nesten like utdatert som hitling. Trøst deg med at han en gang i fremtiden skal ta ut penger av en minibank, og blir brutalt ranet av en gjeng med somaliere. Hjernen hans kommer da mest sannsynlig til å kortslutte, fordi virkeligheten plutselig ikke stemmer med kardemommetilværelsen hans. " Dette er bare et enkelttilfelle!"
"De svarte er snille, de hvite er slemme!" osv. osv. Wink
Vitobito's Treningslogg!

OHP: 1x95 kg,4x80 kg
Bøy: 3x155 kg 1x160 kg
Benk m/stopp : 1x127,5 kg, 3x115 kg
Mark: 1x190 kg,1x3180 kg, 10x140 kg
Box bøy : 1x5 150 kg

Utlogget .......1

• Forumavhengig
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

« #39 : 02. mai 2011, 21:38 »
Han prøver å sette deg i bås som "dum FRP velger", fordi du kommer med noen høyst politisk ukorrekte meninger. Grunnen til at han gjør det, er at han lider av manglende livserfaring. Denne typen retorikk er nesten like utdatert som hitling. Trøst deg med at han en gang i fremtiden skal ta ut penger av en minibank, og blir brutalt ranet av en gjeng med somaliere. Hjernen hans kommer da mest sannsynlig til å kortslutte, fordi virkeligheten plutselig ikke stemmer med kardemommetilværelsen hans. " Dette er bare et enkelttilfelle!"
"De svarte er snille, de hvite er slemme!" osv. osv. Wink

Sweet burn av spirrevipp, honnør.

Utlogget Fleksnes

• Treningsnarkoman
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

« #40 : 03. mai 2011, 14:21 »
"blirre ikke billirre tobbakk nå så fløtter jæ te sverige"

Å flytte til Sverige for å unngå innvandrere fra ikke-vestlige land er vel ikke akkurat ett sjakktrekk.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget eh

• Treningsnarkoman
  • Honnør: 55
  • Utlogget Utlogget

« #41 : 12. mai 2011, 17:38 »
Kan ikke kalles innvandring lengre, det som foregår i Norge nå er rett og slett en invasjon.

Utlogget .......1

• Forumavhengig
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

« #42 : 12. mai 2011, 21:17 »
Kan ikke kalles innvandring lengre, det som foregår i Norge nå er rett og slett en invasjon.

Som en imam fra Tyrkia sa under en kristen/muslimsk konferanse i Tyskland for noen år siden: "Takket være deres demokratiske lover, vil vi innvadere dere... takket være våre religiøse lover, vil vi dominere dere".

Utlogget Jodaja

• Aktivt medlem
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

« #43 : 12. mai 2011, 21:48 »

Muslimene er som en trojansk hest; en familie kommer inn i landet og etter et par genearsjoner så er det 10 ganger flere mennesker. Det ligger mye artikler og filmer på youtube om dette, og fortsetter utviklingen så vil det være flest muslimer i hele værden om bare noen generasjoner. Mye ligger også i at vesten ikke klarer å lage nok barn rett og slett.

Utlogget eh

• Treningsnarkoman
  • Honnør: 55
  • Utlogget Utlogget

« #44 : 12. mai 2011, 21:52 »
Frankrike er vel det eneste landet som har begynnt renskingen av muslimer, utrolig at ikke flere land ser denne trusselen her.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!