Skrevet av Emne: Mini Arnolds bilde logg 94. mod. Bilder og film S.39  (Lest 152180 ganger)

Utlogget Mini Arnold

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 465
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 465

Skulle likt å se film av bøy OG benk snart... Smiley

Det kommer Smiley er bare ikke det første jeg tenker på når jeg trener Smiley lettere å flekke frem kamera i garderoben enn å drasse med seg rundt på trening Cheesy
Men skal se om jeg får tatt benkfilm neste mandag og så knebøy tirsdagen Smiley
18 år,180 høy (94 mod.)
84-85 kg morgenvekt
Løft:
Benkpress :130(1RM) / 110*5rep*3set
Markløft: 180
Legpress 320
Knebøy 130 * 8 (155 kg 1RM)

60m - 7,5 sek
100m - 12,0 sek
1000m - 3:14min
100m svømming 1,27min

Bildelogg : http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=108496.msg1619438;topicseen#new



I dont wanna be the man in the crowd... I wanna be the man on the top of the crowd !


bodybuilding isnt 90 minutes in the gym....it's a lifestyle


Haters are just confused admirers

EmyR

  • Gjest
Jeg lurer på en ting .. kan du sverge på at du er natural? Kan du love ovenfor følgerne i loggen din at du aldri har kjørt en eneste kur?

PS: Jeg er ingen hater. Dog synes jeg det er merkelig at noen øker (økte ..) for fulle guffer uten at fett% har steget (snarere tvert imot). Og det med "forbrenning" som du sier er et dødt argument. Hadde du forbrent kaloriene hadde du jo heller ikke økt i vekt og masse uten "hjelp". Men hvis du med egne ord kan si at du lover at du aldri har brukt skal jeg selvsagt tro deg her og nå (regner med at du forholder deg for god til å lyge) Smiley

Utlogget Mini Arnold

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 465
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 465

Jeg lurer på en ting .. kan du sverge på at du er natural? Kan du love ovenfor følgerne i loggen din at du aldri har kjørt en eneste kur?

PS: Jeg er ingen hater. Dog synes jeg det er merkelig at noen øker (økte ..) for fulle guffer uten at fett% har steget (snarere tvert imot). Og det med "forbrenning" som du sier er et dødt argument. Hadde du forbrent kaloriene hadde du jo heller ikke økt i vekt og masse uten "hjelp". Men hvis du med egne ord kan si at du lover at du aldri har brukt skal jeg selvsagt tro deg her og nå (regner med at du forholder deg for god til å lyge) Smiley

Det kan jeg faktisk Smiley og som du sier.. det ville bare blitt dumt å drevet å løyet om slikt dersom alle skjønte det.. Men har aldri kjørt noen form for kur.. det mest "ulovlige" jeg har brukt er Jack3d, det er vell det eneste som inneholder noe som står på doping listen.. dog bare ulovlig forbundet med konkuranse idrett Smiley Jeg har vert heldig med genene mine.. min bror er på landslaget i svømming.. veier 90 kg på 185 rippet.... så det har vell en god del med hardt arbeid og gener og gjøre Smiley
Men om du sier forbrenningen er et dødt argument så har jeg ikke noe forklaring på det.. da vet jeg ærlig talt ikke Smiley
Men hadde jeg kunne tatt deg i hånden på at jeg er dopingfri hadde jeg gjort det Smiley
18 år,180 høy (94 mod.)
84-85 kg morgenvekt
Løft:
Benkpress :130(1RM) / 110*5rep*3set
Markløft: 180
Legpress 320
Knebøy 130 * 8 (155 kg 1RM)

60m - 7,5 sek
100m - 12,0 sek
1000m - 3:14min
100m svømming 1,27min

Bildelogg : http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=108496.msg1619438;topicseen#new



I dont wanna be the man in the crowd... I wanna be the man on the top of the crowd !


bodybuilding isnt 90 minutes in the gym....it's a lifestyle


Haters are just confused admirers

Utlogget sayon

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 31
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 31

Bra framgang på deg, stå på videre ! Wink
Hvordan ser treningsprogrammet ut nå for tiden?

Utlogget Mini Arnold

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 465
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 465

Bra framgang på deg, stå på videre ! Wink
Hvordan ser treningsprogrammet ut nå for tiden?
4 splitt
Dag1: bryst
Dag2:bein
dag3: biceps&triceps
Dag4: Rygg/skuldre

Er sikkert ikke det mest vanligeprogrammet.. men prøves ut og har gitt fremgang så langt så Cheesy
18 år,180 høy (94 mod.)
84-85 kg morgenvekt
Løft:
Benkpress :130(1RM) / 110*5rep*3set
Markløft: 180
Legpress 320
Knebøy 130 * 8 (155 kg 1RM)

60m - 7,5 sek
100m - 12,0 sek
1000m - 3:14min
100m svømming 1,27min

Bildelogg : http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=108496.msg1619438;topicseen#new



I dont wanna be the man in the crowd... I wanna be the man on the top of the crowd !


bodybuilding isnt 90 minutes in the gym....it's a lifestyle


Haters are just confused admirers

Utlogget Mini Arnold

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 465
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 465

18 år,180 høy (94 mod.)
84-85 kg morgenvekt
Løft:
Benkpress :130(1RM) / 110*5rep*3set
Markløft: 180
Legpress 320
Knebøy 130 * 8 (155 kg 1RM)

60m - 7,5 sek
100m - 12,0 sek
1000m - 3:14min
100m svømming 1,27min

Bildelogg : http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=108496.msg1619438;topicseen#new



I dont wanna be the man in the crowd... I wanna be the man on the top of the crowd !


bodybuilding isnt 90 minutes in the gym....it's a lifestyle


Haters are just confused admirers

Utlogget Kurdî

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 442
  • Honnør: 38
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 442

4 splitt
Dag1: bryst
Dag2:bein
dag3: biceps&triceps
Dag4: Rygg/skuldre

Er sikkert ikke det mest vanligeprogrammet.. men prøves ut og har gitt fremgang så langt så Cheesy

Hvordan er det å trene triceps og biceps samme dag? Blir det ikke stor belastning på armene og dermed løfter man "lettere" vekter enn om man trente de forskjellige dager?
Alder: 23(1992)
Vekt: 85 kg
Høyde: 174 cm

Mine RM
Benkpress:     140 kg
Markløft:        2*220 kg
Knebøy:         180 kg

“The greatest barrier to success is the fear of failure.”

Trenings- og bildelogg: Kurdî's vei til suksess!

Utlogget Mini Arnold

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 465
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 465

Hvordan er det å trene triceps og biceps samme dag? Blir det ikke stor belastning på armene og dermed løfter man "lettere" vekter enn om man trente de forskjellige dager?

Har ikke merket noe til det sånsett, forige økt klarte jeg og avslutte siste settet med 40kg pulldowns, 10 rolige reps... kontra 42,5 dersom jeg begynner... Men som sagt.. dette programmet er bare noe jeg prøver ut, er "heimespøta", og plukket ut de øvelsene jeg føler selv gir meg best fremgang.. og har virket så langt Smiley
18 år,180 høy (94 mod.)
84-85 kg morgenvekt
Løft:
Benkpress :130(1RM) / 110*5rep*3set
Markløft: 180
Legpress 320
Knebøy 130 * 8 (155 kg 1RM)

60m - 7,5 sek
100m - 12,0 sek
1000m - 3:14min
100m svømming 1,27min

Bildelogg : http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=108496.msg1619438;topicseen#new



I dont wanna be the man in the crowd... I wanna be the man on the top of the crowd !


bodybuilding isnt 90 minutes in the gym....it's a lifestyle


Haters are just confused admirers

Utlogget NMvinnern

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 7
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 7

ser ikke helt hvordan du kan si junior arnold kan dope seg. han har økt kanskje 1cm rundt biceps på 1 år, og med kanskje litt lavere fettprosent. han har økt litt i styrke, oppsumering:

- 1 cm biceps
- litt forbedret styrke
- littl lavere fettprosent

om man ikke klarer dette på 1 år, ja da får man begyne spise rett!!!!!

Utlogget NMvinnern

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 7
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 7

sigg1( sigg 1 ) her på forumet er en som doper seg kanskje(men bare ett spørsmål)

Utlogget Kurdî

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 442
  • Honnør: 38
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 442

Har ikke merket noe til det sånsett, forige økt klarte jeg og avslutte siste settet med 40kg pulldowns, 10 rolige reps... kontra 42,5 dersom jeg begynner... Men som sagt.. dette programmet er bare noe jeg prøver ut, er "heimespøta", og plukket ut de øvelsene jeg føler selv gir meg best fremgang.. og har virket så langt Smiley

Så lenge du føler at det går fremover og at dette faktisk fungerer så er det vel ingenting å utsette på dette. Selv har jeg armøktene sammen med de store muskelgruppene, feks triceps sammen med rygg og skuldre, og biceps sammen med bein og bryst. Da føler jeg at arma er nokså sliten før jeg trener de... men det er vel forskjellig hva som fungerer for hvem.
Alder: 23(1992)
Vekt: 85 kg
Høyde: 174 cm

Mine RM
Benkpress:     140 kg
Markløft:        2*220 kg
Knebøy:         180 kg

“The greatest barrier to success is the fear of failure.”

Trenings- og bildelogg: Kurdî's vei til suksess!

Utlogget Mini Arnold

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 465
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 465

ser ikke helt hvordan du kan si junior arnold kan dope seg. han har økt kanskje 1cm rundt biceps på 1 år, og med kanskje litt lavere fettprosent. han har økt litt i styrke, oppsumering:

- 1 cm biceps
- litt forbedret styrke
- littl lavere fettprosent

om man ikke klarer dette på 1 år, ja da får man begyne spise rett!!!!!
Det jeg mener Smiley tror nok fysikken hadde vert litt bedre om jeg hadde dopet meg for å si det sånn Smiley

sigg1( sigg 1 ) her på forumet er en som doper seg kanskje(men bare ett spørsmål)
Har ingen aning.. og intriserer meg ikke Smiley folk får gjøre som de selv vil med sin egen kropp Smiley men igjen stå for det og ikke si man ikke gjør det om man gjør det Smiley

Så lenge du føler at det går fremover og at dette faktisk fungerer så er det vel ingenting å utsette på dette. Selv har jeg armøktene sammen med de store muskelgruppene, feks triceps sammen med rygg og skuldre, og biceps sammen med bein og bryst. Da føler jeg at arma er nokså sliten før jeg trener de... men det er vel forskjellig hva som fungerer for hvem.

Har lenge kjørt biceps sammen med rygg og triceps sammen med bryst.. dette fungerte også bra Smiley men liker å variere.. det er sånn jeg trener hele veien.. små perioder med samme oppsett før jeg legger litt om Smiley variasjon gjør også treningen gøyere Smiley
18 år,180 høy (94 mod.)
84-85 kg morgenvekt
Løft:
Benkpress :130(1RM) / 110*5rep*3set
Markløft: 180
Legpress 320
Knebøy 130 * 8 (155 kg 1RM)

60m - 7,5 sek
100m - 12,0 sek
1000m - 3:14min
100m svømming 1,27min

Bildelogg : http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=108496.msg1619438;topicseen#new



I dont wanna be the man in the crowd... I wanna be the man on the top of the crowd !


bodybuilding isnt 90 minutes in the gym....it's a lifestyle


Haters are just confused admirers

Utlogget NMvinnern

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 7
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 7

gir deg honnør for den der junior....

Utlogget Kurdî

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 442
  • Honnør: 38
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 442

Har lenge kjørt biceps sammen med rygg og triceps sammen med bryst.. dette fungerte også bra Smiley men liker å variere.. det er sånn jeg trener hele veien.. små perioder med samme oppsett før jeg legger litt om Smiley variasjon gjør også treningen gøyere Smiley

Kanskje lurt med et slikt variasjon som du har, men jeg liker selv liten variasjon i planen; har en fast plan, men justerer øvelsene etter "behov"...
Alder: 23(1992)
Vekt: 85 kg
Høyde: 174 cm

Mine RM
Benkpress:     140 kg
Markløft:        2*220 kg
Knebøy:         180 kg

“The greatest barrier to success is the fear of failure.”

Trenings- og bildelogg: Kurdî's vei til suksess!

Utlogget Mini Arnold

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 465
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 465

Kanskje lurt med et slikt variasjon som du har, men jeg liker selv liten variasjon i planen; har en fast plan, men justerer øvelsene etter "behov"...
jeg har lenge bare justert øvelsene Smiley og trengte noe nytt for å få skikkelig variasjon Smiley

gir deg honnør for den der junior....
Smiley
18 år,180 høy (94 mod.)
84-85 kg morgenvekt
Løft:
Benkpress :130(1RM) / 110*5rep*3set
Markløft: 180
Legpress 320
Knebøy 130 * 8 (155 kg 1RM)

60m - 7,5 sek
100m - 12,0 sek
1000m - 3:14min
100m svømming 1,27min

Bildelogg : http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=108496.msg1619438;topicseen#new



I dont wanna be the man in the crowd... I wanna be the man on the top of the crowd !


bodybuilding isnt 90 minutes in the gym....it's a lifestyle


Haters are just confused admirers

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!