Skrevet av Emne: Markus Rühl  (Lest 12312 ganger)

Utlogget KingO

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 47
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 47

Sv: Markus Rühl
« #15 : 19. april 2011, 08:54 »
Og jeg skjønner ham virkelig, for denne fyren fra VG viste virkelig liten respekt og forståelse for hva Markus sin arbeidsgiver faktisk forlanger.

Latterlig argumentasjon, vi har da pressefrihet her i landet. Så for. eks. Northug kan altså nekte å bli spurt om doping fordi det står i kontrakten han har med Swix ? Og det må alle journalister pent respektere ?
Nei, dette blir for dumt.

Utlogget Marius150

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 174
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 174

  • ‎"Every minute you're not training, some1 does it"
Sv: Markus Rühl
« #16 : 19. april 2011, 10:20 »
ja det kan han Smiley

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: Markus Rühl
« #17 : 19. april 2011, 10:29 »
Latterlig argumentasjon, vi har da pressefrihet her i landet. Så for. eks. Northug kan altså nekte å bli spurt om doping fordi det står i kontrakten han har med Swix ? Og det må alle journalister pent respektere ?
Nei, dette blir for dumt.

Slik er det, bare; Swix kan fortelle Northug at han ikke har lov til å svare på spørsmål om doping eller andre ting Swix ikke vil bli satt i forbindelse med.
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget zultan

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 170
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 170

Sv: Markus Rühl
« #18 : 19. april 2011, 10:50 »
Latterlig argumentasjon, vi har da pressefrihet her i landet. Så for. eks. Northug kan altså nekte å bli spurt om doping fordi det står i kontrakten han har med Swix ? Og det må alle journalister pent respektere ?
Nei, dette blir for dumt.

Den klovnen fra vg var kun ute etter å stigmatisere, han fikk beskjed om å holde kjeft men likevel måtte han stille slike idiot-spørsmål. Det må da gå ann å vise litt folkeskikk og ydmykhet! Skjønner godt at Ruhl ble provosert!
Representant fra helvete

Utlogget KingO

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 47
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 47

Sv: Markus Rühl
« #19 : 19. april 2011, 10:57 »
Slik er det, bare; Swix kan fortelle Northug at han ikke har lov til å svare på spørsmål om doping eller andre ting Swix ikke vil bli satt i forbindelse med.
Ja men journalister har selvsagt lov til å spørre om det de vil.

Utlogget elrey

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 351
  • Honnør: 88
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 351

Sv: Markus Rühl
« #20 : 19. april 2011, 11:00 »
Er jo det som er problemet med denne "sporten" at alle skal tie om problemene. At Ruhl er en hyggelig mann er helt uintressant, og så lenge han fremstår som forbilde for tusenvis av unge så kan han i det minste lyve. Innen kroppsbygging så snakker man ikke om at regler er til for å holdes, men de er rett og slett til for å brytes....og da gjerne av enkelte utvalgte, mens resten får pent nødt til å stå på sidelinjen og jatte for å være en av gjengen.

Utlogget zultan

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 170
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 170

Sv: Markus Rühl
« #21 : 19. april 2011, 11:08 »
Ja men journalister har selvsagt lov til å spørre om det de vil.

Og poenget med å stille meningsløse spørsmål - som ikke ganger noen, er...?
Representant fra helvete

Utlogget zultan

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 170
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 170

Sv: Markus Rühl
« #22 : 19. april 2011, 11:12 »
Er jo det som er problemet med denne "sporten" at alle skal tie om problemene. At Ruhl er en hyggelig mann er helt uintressant, og så lenge han fremstår som forbilde for tusenvis av unge så kan han i det minste lyve. Innen kroppsbygging så snakker man ikke om at regler er til for å holdes, men de er rett og slett til for å brytes....og da gjerne av enkelte utvalgte, mens resten får pent nødt til å stå på sidelinjen og jatte for å være en av gjengen.

Og hvilke regler har Ruhl brutt?
Representant fra helvete

Utlogget OleMartin..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 781
  • Honnør: 401
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 781

Sv: Markus Rühl
« #23 : 19. april 2011, 11:14 »
En jeg kjenner skrev nettopp på Facebook:

Ingen toppidrettsutøvere innrømmer vel å dope seg. Løper du under 10 blank på 100-meter, uten doping, er du vel også innteressant for vitenskapelige undersøkelser,- eller vinner tour de france uten doping.

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: Markus Rühl
« #24 : 19. april 2011, 11:22 »
Ja men journalister har selvsagt lov til å spørre om det de vil.

Ja, men de kan ikke forvente å få svar.

Og noe av det første jeg lærte da jeg startet på min journalistutdannelse nå i høst var at man skal respektere nettopp slike ting.
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget zultan

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 170
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 170

Sv: Markus Rühl
« #25 : 19. april 2011, 11:29 »
Ingen utøvere er dopet før de er DØMT for doping, det må da være latterlig lett å forholde seg til for alle journalister og andre smånisser!
Representant fra helvete

Utlogget Frazzy

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 25
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 25

Sv: Markus Rühl
« #26 : 19. april 2011, 15:24 »
Er vel slik at ingen innrømmer doping, selv om det er helt åpenbart, grunnet at de da mister sponsorene sine.. Kosttilskudd produsenter vil jo få forbrukerne til å tro at det er kosttilskuddet som gjør bodybuildere/strongman/styrkeløftere stor og sterk.

Også for folk som er fremtidige kandidater til å nå toppen velger nok å tie om sitt bruk, for det kan da sitte begrensninger om sponsortilbud som kan komme i fremtiden, om de da har gått ut og sagt at de har brukt ditt og datt.. Alt er pengestyrt.. Om flere av de store kjente kosttilskudd produktene som vi finner utenlands, men ikke er lovlig å selge i Norge, likevel ble lov i fremtiden. Så ville det nok betyd store muligheter for de utøverne som virkelig er på toppen i Norge når det gjelder penger..

Utlogget rasteplass

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 241
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 241

Sv: Markus Rühl
« #27 : 19. april 2011, 15:33 »
Ingen utøvere er dopet før de er DØMT for doping, det må da være latterlig lett å forholde seg til for alle journalister og andre smånisser!

Roid rage?

EmyR

  • Gjest
Sv: Markus Rühl
« #28 : 19. april 2011, 15:51 »
Ingen kan nekte journalisten å spørre om det, men det finnes faktisk noe som heter sosiale antenner. Makan til idiotisk oppførsel av VG-journalisten.

Jeg blir også oppgitt over folk som spekulerer i om han doper seg eller ikke. Alle de største byggerne gjør det. Det må til for å bli størst. Det er en del av sporten. Så kommer det noen "vitsenskapsgeni" fra sidelinjen som har nada kunnskap om det og vurderer og han gjør det eller ikke. Fyfaen så patetisk.

Ruhl virker som en fin type. Synd han ikke tok turen til bartebyen Smiley

Utlogget Preben35

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 455
  • Honnør: 74
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 455

Sv: Markus Rühl
« #29 : 19. april 2011, 15:54 »
Har ingen problemer med å skjønne at han ikke vil snakke om doping da arbeidsgiver har lagt ned forbud om svare på slike spørsmål. Skjønner forsåvidt også at arbeidsgiver ønsker å gi inntrykk av at han har blitt så enorm ved å bruke dere produkter ved siden av hardt arbeid.

At noen tror at mannen kun er ett resultat av gode gener, trening og proteintilskudd er for meg ett stort under. Ang at mannen er ett forbilde så er han ihvertfall IKKE det for meg så får andre mene hva de vil.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!