Skrevet av Emne: Jenter lærer aldri  (Lest 5452 ganger)

Utlogget zultan

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 170
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 170

Jenter lærer aldri
« : 19. april 2011, 09:42 »


http://www.side2.no/helse/article3134935.ece

Tror jenter fortsatt at gutter på byen spanderer drinker for å være snille?
Representant fra helvete

Utlogget Envy

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 35
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 35

  • Veien tilbake til målet
Sv: Jenter lærer aldri
« #1 : 04. mai 2011, 22:03 »
Jeg fatter ikke at det fremdeles finnes jenter som er naive nok til å ta imot noe som helst fra fremmede ute på byen, uten å stå ved siden av i baren og se at det kommer direkte fra bartenderen og til en selv. Knapt nok det.

Utlogget zultan

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 170
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 170

Sv: Jenter lærer aldri
« #2 : 06. mai 2011, 15:42 »
Jeg fatter ikke at det fremdeles finnes jenter som er naive nok til å ta imot noe som helst fra fremmede ute på byen, uten å stå ved siden av i baren og se at det kommer direkte fra bartenderen og til en selv. Knapt nok det.

1 stk jente som har skjønt det hvertfall Smiley Jobbet i bransjen så har sett mye tragisk, men trodde kanskje det begynte å gå opp ett lys for alle jenter der ute. Spes etter all dritten som skjer i Oslo, men det er jo bare en brøkdel av det som skjer som kommer frem via media...

Tenk å måtte dope ned damer for å få seg ett ligg a....da kan man faen ikke føle seg mye kar etterpå ass haha!
Representant fra helvete

Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Sv: Jenter lærer aldri
« #3 : 06. mai 2011, 15:49 »
Det var da en merkelig reaksjon på amfetamin også?

Utlogget Styrketrenern

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 482
  • Honnør: 138
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 482

Sv: Jenter lærer aldri
« #4 : 06. mai 2011, 15:54 »
Norske jenter har fått masse fordommer og verdigheten er i ferd med å bli borte.

Det er en kjent sak at skandinaviske jenter blir sett på som et lett bytte, mest pga atferden i sydligere strøk.

Jeg synes også den norske drikkekulturen er helt forferdelig egentlig. Jeg synes ikke det er særlig tilrekkende med jenter som drikker seg drita fulle. Mange kler seg veldig lettkledd, det gir bare gutter èn lyst, og der er sex. Jeg tenker ikke; " oi for en flott jente, hun vil jeg bli bedre kjent med.. kanskje dte uvikler seg til et vennskap eller mere, det lyser jo fornuft ut av henne"

Helt ærlig finner jeg jenter i utlandet mere interessante. De kler seg pent og elegant uten å virke billig. De har kontroll og virker som at de har mere mellom ørene. Forskjellen her er at, de kan kle seg slik at de både er pene og sexy, uten å virke billig = ja jeg får lyst til å ta med de hjem, men ikke bare det.

Jeg føler også at jenter i norge har lettere for å være utro enn jenter i andre land. Vet ikke hvorfor, men det kan virke som de tar veldig lett på det. at de vet de kan få en ny gutt når som helst. Kan tenkes at det har mye med likestilling og gjøre... nå er det ikke lenger bare gutter som sjekker jenter, men også jenter begynner å sjekke gutter. På den måten er det ikke et veldig nederlag om en er utro. et ikke hvordan det er i andre land, om det er like lett for jenter å få seg ny gutt der, eller om det er kultur for å prøve seg på gutter.

Føler også det er blitt mer og mer ukultur blant jentene, der de skryter på skolen om at de fikk med seg " den og den gutten hjem i helga" det er ikke lenger tabu om man har sex hver helg, men heller noe positivt i jentegjengen.

jeg kan virke dømmende, men det er slik jeg føler det er. noen som er enige, uenige? Smiley
"my buddy benched 395 in high school, half the kids said genetics the other half said steroids,? no one said hard work and dedication..."


Utlogget Wanna be fast

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 715
  • Honnør: 265
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 715

Sv: Jenter lærer aldri
« #5 : 06. mai 2011, 16:11 »
Ja, vi har en ræva drikkekultur og mangen kler seg lettere enn de fleste prostituerte. MEN, en lettkledd ruset jente er likevel ikke fritt villt.
Beste Raw gymløft
Knebøy 180kg Benk m/u stopp 135kg/142,5kg  Markløft 220kg

Mål 2017

3000m under 11min

5000m under 20min

10000m under 43min

Halvmaraton under 1 time og 45min

Stoltzen under 14min


Treningslogg

Utlogget Mummelmann

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 576
  • Honnør: 437
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 576

Sv: Jenter lærer aldri
« #6 : 06. mai 2011, 16:39 »
Jobber selv i utelivsbransjen og ser tendensen til at mange jenter så og si aldri handler i baren, de drikker utelukkende det de får av lettlurte menn som tror det blir noe på dem.
Det er også mange som er bekymret for å få noe oppi drinken sin, dette merker vi spesielt når uteserveringen stenger og de må sette fra seg drikken når de f.eks skal ut for å røyke.

Dette er en kultur som har to sider som burde renskes opp i; du har på den ene siden masse jenter som går fra mann til mann med utringning og colgate smil for å bli påspandert drikke, de tar i mot drikken og forsvinner, kanskje noen står igjen og har en liten pliktsamtale før de fordufter. På den andre siden har du mannfolk som vet om denne tendensen med at jenter liker å bli vartet opp når de er ute og utnytter det til å lure i dem diverse midler.

Begge sider er kyniske men i bunn og grunn er det jævlig trist når det går utover folk som ikke tar del i denne ukulturen (altså jenter som ikke lurer til seg drikke men bare er ute for å kose seg med venniner). Med "tar del i denne ukulturen" mener jeg at folk som aldri legger en krone igjen i baren og aldri betaler egen drosje og bare snor folk rundt fingeren for å spare penger og/eller få selvbekreftelse til dels legger litt opp til det selv.

En ekstra notis til alle jenter; nå på sommerhalvåret er trenden snudd når det kommer til fyll; jentene blir fullere enn guttene på våren og sommeren i min erfaring og er dermed lettere bytte. På vinteren, og især julebordsesongen er det karene vi ofte kaster ut for fyll.
Ta forhåndsregler, de er relativt enkle;

1: Menn som er veldig pågående er mer truende til å ta i bruk "uortodokse" metoder for å få viljen sin (dvs dop i drikke og lignende). Styr unna de typiske som ikke tar nei for et nei eller blir umiddelbart fysiske.

2: Ikke gå hjem alene fra byen om du er dritings eller ei.

3: Sørg for at minst en i vennegjengen holder seg brukbart edru, dette er greit i tilfelle noe skjer med noen, det kan være alt mulig rart.

4: Hvis du har mulighet, skaff egen sjåfør, du unngår masse faremomenter på denne måten og kan forholde deg til folk du kjenner og stoler på.

5: Ikke bli med en gjeng fremmede på nachspiel, dette sier seg vel selv...

Man kan si at "jenter er ikke fritt vilt" og "mennene må skjerpe seg" eller "gjør som du vil, det er et fritt land" men sannheten er enkel; verden er ikke et sted hvor andre skjerper seg, bryr seg nevneverdig om normer og lover om de har en gyllen mulighet eller et sted hvor du kan gjøre akkurat som du vil uten konsekvenser.

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Jenter lærer aldri
« #7 : 07. mai 2011, 15:49 »
Ja, vi har en ræva drikkekultur og mangen kler seg lettere enn de fleste prostituerte. MEN, en lettkledd ruset jente er likevel ikke fritt villt.

Det er forskjell på ansvar og skyld.

http://ukorrigert.wordpress.com/2011/04/07/kvinner-ma-ta-ansvar-for-seg-selv/
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Mummelmann

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 576
  • Honnør: 437
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 576

Sv: Jenter lærer aldri
« #8 : 07. mai 2011, 16:40 »

Flere som har skjønt det; verden er ikke perfekt og tilpasser seg ikke deg og din trygghet, ta derfor ansvar for deg selv og egen trygghet.

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Jenter lærer aldri
« #9 : 07. mai 2011, 18:08 »
Det var da en merkelig reaksjon på amfetamin også?

Min mening: Hun har fått i seg amfetamin, med eller uten viten. Dette har gjort at hun har drukket MYE mer enn hun ellers ville ha gjort, og derfor ble med en random fyr hjem. Dette forklarer hukommelsestapet og det at hun føler at hun ikke har "sovet" men bare vært borte.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Jenter lærer aldri
« #10 : 08. mai 2011, 08:48 »
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget plebinho

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 44
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 44

Sv: Jenter lærer aldri
« #11 : 08. mai 2011, 13:18 »
Greit nok at menn aldri skal være i nærheten av å voldta eller dope ned noen kvinner, men når verden er slik at man VET at dette er et utbredt problem - så skjønner jeg ikke hvorfor man ikke bare tar forhåndsregler i stedet for å sutre om at man blir "sett ned på" ved sånne uttalelser.
Bodybuilder og kostholdsekspert boende i Oslo. Deltidsskribent for nettsiden Billigproteinpulver.com og jobber med kosthold og trening for et privat firma på dagtid. Bare spør hvis du lurer på noe. Smiley

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Jenter lærer aldri
« #12 : 08. mai 2011, 14:21 »
http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/nrk_sogn_og_fjordane/1.7623780

SV-politiker blander skyld og ansvar:

Sitat
Det er aldri offeret sin feil. Det er alltid den som begår overgrep som har ansvaret. Det blir ikkje riktig å plassere skulda på jentene, seier Hammer til NRK.no.

Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Envy

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 35
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 35

  • Veien tilbake til målet
Sv: Jenter lærer aldri
« #13 : 10. mai 2011, 19:44 »
Tror mange holder seg hardnakket til at det ikke er dems egen skyld om det skjer noe, nettopp fordi de ikke er i stand til å ta ansvar for egne handlinger. Ja, det er synd at det er slik. Ja, det er synd at menn vil utnytte kvinner, og gjør hva som helst for å få det de vil ha, men enkelte er slik, og sånn er verden.

Jeg mener nå fremdeles at om en dame velger å gå alene, i kledd minst mulig langs akerselva en sen lørdagsnatt er det faktisk til dels hennes egen dumhet som står til regning når noe dritt skjer. Velger man derimot å kle se halvveis anstendig og gå i opplyste gater hvor det er folk går det merkelig nok som regel bra.

Bra sagt forresten Zultan, at en mann som må dope ned damer for å få seg et ligg kan virkelig ikke føle seg spesielt høy i hatten etterpå Tongue

Utlogget Styrketrenern

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 482
  • Honnør: 138
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 482

Sv: Jenter lærer aldri
« #14 : 23. mai 2011, 13:16 »
Synker pretty lavt når en må dope ei jente for å få seg noe ja Cheesy Og hvor fett kan det være? kan like greit gjøre det med en dukke. Eneste forskjellen er ikke helt eksakt samme følelse. (her snakker vi av erfaring ja, neida! antagelser Cheesy)
"my buddy benched 395 in high school, half the kids said genetics the other half said steroids,? no one said hard work and dedication..."


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!