Skrevet av Emne: Komme raskere i senga..  (Lest 67308 ganger)

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Komme raskere i senga..
« #120 : 07. august 2011, 01:06 »
Aha nå kom jeg på en Cheesy

"Alle" sier jo at størrelse ikke har noe å si?? Meen er det noe deilig og dyppe penis i noe som føles som en bøtte med varmt vann?? Eller hva hvis man tenker etter man erferdig med økten(for jenter denne) Hadde jeg sex akkurat nå?
Jeg tror at dette med damer og størrelsen er som med gutta og pupper.  For de fleste har det liten betydning.  Men for noen har det stor betydning, og mange innen dette mindretallet har fullstendig dilla på digre pupper og digert utstyr.  Det er en fetisj.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Alkoholikern

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 108
  • Honnør: 61
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 108

Sv: Komme raskere i senga..
« #121 : 07. august 2011, 03:21 »
Faen så tragiske alle er. Etter en dyp samtale meg ei tjej som jeg kjente for flere år sider. fant jeg ut av at å være rappkjefta og frekk er alt som skal til for å gjøre de kåte. damer er billige og kåte, alt er ferdig.kan ta resten av samtalen i rl hvis noen tørr. jeg er klar, ikke våt men fullvokst og klar for en heftig diskusjon. helst en øl over temaet. nxoxoxoxooxo

Utlogget Sigg1

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 318
  • Honnør: 159
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 318

  • Go hard or go home
Sv: Komme raskere i senga..
« #122 : 07. august 2011, 03:40 »
Faen så tragiske alle er. Etter en dyp samtale meg ei tjej som jeg kjente for flere år sider. fant jeg ut av at å være rappkjefta og frekk er alt som skal til for å gjøre de kåte. damer er billige og kåte, alt er ferdig.kan ta resten av samtalen i rl hvis noen tørr. jeg er klar, ikke våt men fullvokst og klar for en heftig diskusjon. helst en øl over temaet. nxoxoxoxooxo

Skulle hatt mer enn én øl hvis jeg skulle tatt denne diskusjonen med deg tror jeg. Hjelpes  Ohmy
Coach - Fast Form //
Sigvar@FastForm.no



188 cm
Alt fra 83-100 kg Wink

Dips: 39  44
Pull-ups: 18  23
Roing på 1. min: 334m 363m 374m

2012:
Oslo Grand Prix 4. plass (Beste nordmann Grin)
Sandefjord Open 4. plass
Fredrikstad Open 5. plass
 -Team Toppform

Osteopatistudent

Loggen: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=110041.0

Utlogget FrøkenHP

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 765
  • Honnør: 63
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 765

Sv: Komme raskere i senga..
« #123 : 07. august 2011, 04:40 »
Hjelper ikkje med grisepreik hvis vi ikkje liker fyren fra før. Wink Og alkohol trekker jo bare eenda lenger ned. Tongue
Noen trener for å se ut som guder...
EG trener for å ikkje møte min gud for tidlig...

Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Sv: Komme raskere i senga..
« #124 : 07. august 2011, 04:41 »
Det er jo bare tull.  Klart en mann kan tilfredsstille damer! Prøblemet er ofte at menn vil ha "servert" sex uten å legge særlig mye i det. Da blir jo kvaliteten på samleiet/forholdet tilsvarende. Tongue 


Uten egentlig å referere til personlig erfaring så vil jeg påstå at dette er tull. At det er mer vanlig at det er omvendt, med jenter/damer som bare ligger der..

Utlogget FrøkenHP

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 765
  • Honnør: 63
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 765

Sv: Komme raskere i senga..
« #125 : 07. august 2011, 04:58 »
Det var nødvendigvisk ikkje akrobatikk eg snakka om. Tongue
Noen trener for å se ut som guder...
EG trener for å ikkje møte min gud for tidlig...

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: Komme raskere i senga..
« #126 : 07. august 2011, 06:53 »
Neimen slankefrue da. Nå ødelegger du imaget jeg prøver å bygge opp  Sad Greit, jeg innrømmer det. Jeg er impotent og har aldri noensinne gledet en dame. Jeg ville egentlig bare skryte på meg at jeg er monsterdrøy i senga i håp om at jeg for en gang skyld kunne få litt anerkjennelse for min seksuelle ferdigheter, uten å motbevise det rett etterpå ved hjelp av min limpdick Wink

Men nok sexdiskusjoner. Klokka er snart 7, sola skinner og det er bare å komme seg på trening folkens Smiley Hvertfall vi med slappsvans som ikke har noen dame å please Wink

Utlogget Mini Arnold

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 465
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 465

Sv: Komme raskere i senga..
« #127 : 07. august 2011, 06:55 »
Helt alvorlig, det viktigste er at begge har det godt under samleiet, begge skal tilfredstilles og nyte denne intime akten.








Ja, nå mener jeg både pikken og mannen ^^
18 år,180 høy (94 mod.)
84-85 kg morgenvekt
Løft:
Benkpress :130(1RM) / 110*5rep*3set
Markløft: 180
Legpress 320
Knebøy 130 * 8 (155 kg 1RM)

60m - 7,5 sek
100m - 12,0 sek
1000m - 3:14min
100m svømming 1,27min

Bildelogg : http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=108496.msg1619438;topicseen#new



I dont wanna be the man in the crowd... I wanna be the man on the top of the crowd !


bodybuilding isnt 90 minutes in the gym....it's a lifestyle


Haters are just confused admirers

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: Komme raskere i senga..
« #128 : 07. august 2011, 06:55 »
Haha. Honnør Smiley

Utlogget FitMom

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 037
  • Honnør: 157
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 037

Sv: Komme raskere i senga..
« #129 : 07. august 2011, 07:34 »
Faen så tragiske alle er. Etter en dyp samtale meg ei tjej som jeg kjente for flere år sider. fant jeg ut av at å være rappkjefta og frekk er alt som skal til for å gjøre de kåte. damer er billige og kåte, alt er ferdig.kan ta resten av samtalen i rl hvis noen tørr. jeg er klar, ikke våt men fullvokst og klar for en heftig diskusjon. helst en øl over temaet. nxoxoxoxooxo
Ja dette temaet hadde du jo klart bedre i "virkeligheten" når du er drita Wink Noen damer er billige og kåte, meen de fleste menn er billige og kåte Grin Så dere leder der også!

Uten egentlig å referere til personlig erfaring så vil jeg påstå at dette er tull. At det er mer vanlig at det er omvendt, med jenter/damer som bare ligger der..
Ja for jenter er late og tørr ikke pga at de er så sjenerte usikre på kroppen sin osv?? (dette skrevet med ironi!) Bedre med ei jente som ligger der og lar en gutt få seg noe da(hun prøver)...en en gutt som står og tørr jukker i 30 min uten å få til en sprut!

Det var nødvendigvisk ikkje akrobatikk eg snakka om. Tongue
Ååå joda...har hørt de fleste sier at hvis en mann ikke kan stå på hode mens han tar en jente bakfra er han ikke tess Tongue Cheesy

Helt alvorlig, det viktigste er at begge har det godt under samleiet, begge skal tilfredstilles og nyte denne intime akten.



Ja, nå mener jeg både pikken og mannen ^^
Ja og derfor runker de fleste menn fordi de ikke takler skuffelse Wink

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
Sv: Komme raskere i senga..
« #130 : 07. august 2011, 08:34 »
Mange har problemer med å komme for raskt i senga. Jeg har det motsatte problemet... Det høres kanskje ut som et luksus problem, men det er ganske langt fra sannheten. Kommer du for raskt, får du jo alltid orgasmen, men om man ikke kommer, ja, da får man den ikke.

Noen som har lure triks på lager? Noe som kan hjelpe med å komme fortere?
Ja, dette er seriøst.

/edit: er gutt.
Jeg ser at dette er en gammel tråd og har heller ikke lest hele tråden.

Men for å være litt seriøs, så tror jeg du vil for mye under samleiet og kanskje er usikker på deg selv også. Det blir lett en hemmer det og værre blir det når du gang på gang bygger opp frustrasjonen og usikkerheten over å ikke komme (det blir en slags prestasjonsangst). Slutt å tenk på det. Ta det med ro og ta opp problemet med jenta. Hun vil skjønne det og det blir lettere for dere å finne en måte å komme på. Ofte kan det være lurt å finne andre måter til å begynne med enn vaginal stimulering. Hvis du ligger på rygg og blir stimulert av henne kan det være en måte å løse spenningen på. Du kan slappe mere av da. Det kan være lurt å stimulere seg selv også mens hun ser på, for det er ofte en sperre til mange. Etter hvert som tryggheten og roen vil komme vil du nå klimaks.

Lykke til.
Nordisk mester i håndbak 2014.


ultralars

  • Gjest
Sv: Komme raskere i senga..
« #131 : 07. august 2011, 09:24 »
Mange har problemer med å komme for raskt i senga. Jeg har det motsatte problemet... Det høres kanskje ut som et luksus problem, men det er ganske langt fra sannheten. Kommer du for raskt, får du jo alltid orgasmen, men om man ikke kommer, ja, da får man den ikke.

Noen som har lure triks på lager? Noe som kan hjelpe med å komme fortere?
Ja, dette er seriøst.

/edit: er gutt.
ikke dra ann så ofte

problem solved


Utlogget The Child

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 075
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 075

Sv: Komme raskere i senga..
« #132 : 07. august 2011, 13:51 »
De størrelsegreiene er også en myte. One size fits all. Det er ikkje verktøyet det kommer an på, det er vel heller evnen til å bruke det. Wink
Fant selvsagt ikke noe mer pålitelig kilde men det er en ny tid nå med porr og alt som hører med.
Drømme penis Tongue

Skal det bety at du mener jenter er uærlige, eller? Noen lyger, og noen er ærlige, uavhengig om de er jente eller gutt. Tongue
Ikke direkte uærlige men tilbakeholdene. Det er ikke alle som vil innrømme at det første de så etter var størrelsen på hendene dine eller at grunnen til at du blir "likt som en venn" er at du ikke er høy nok.

Utlogget Jølsrud

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 397
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 397

Sv: Komme raskere i senga..
« #133 : 07. august 2011, 14:02 »
Fant selvsagt ikke noe mer pålitelig kilde men det er en ny tid nå med porr og alt som hører med.
Drømme penis Tongue
Ikke direkte uærlige men tilbakeholdene. Det er ikke alle som vil innrømme at det første de så etter var størrelsen på hendene dine eller at grunnen til at du blir "likt som en venn" er at du ikke er høy nok.


Den der drømmepenisen, nå er vel snittlengden på en normal snatt 15 cm, så damer vil jo ha 20-25% større utstyr hvis de kunne velge. Og greit nok, gutter tenker bare "Jaja, jeg vil aldri nå det damene drømmer om". Men la og si om en undersøkelse hadde kommet frem med at gutter ville at damer skulle være sånn og sånn, hadde vi ikke da blitt nermest slakta pga vi var kravstore og at damene ikke var bra nok, så ville vi aldri få pult igjen.
Konebanker og totalonanist

Utlogget The Child

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 075
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 075

Sv: Komme raskere i senga..
« #134 : 07. august 2011, 14:41 »
Ja, hykleriet er til tider ganske stort. Kvinner sutrer over krav de mener vi setter til dem men som egentlig er satt av andre kvinner og homser i moteindustrien. Samtidig som de sikler over toppidrettsutøvere som prøver seg som undertøysmodeller mens de fantaserer om en snabel på 20 cm.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!