Skrevet av Emne: Alkohol og trening  (Lest 2700 ganger)

Utlogget believe93

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 388
  • Honnør: 159
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 388

Alkohol og trening
« : 20. april 2011, 03:36 »
Halla !

Jeg lurte paa hvor mye en fest kan paavirke treninga og fremgangen i dietten som jeg driver paa med,
naa har jeg saatte inne i over 1-2aar uten aa kunne vaere med venner ut paa byyn, jeg er lei av aa si nei til aa bli med ut,,,

Saa spørsmaalet er, hvor mye skader det aa ta en fest 3-5 ganger i aaret ? Jeg er paa diett naa, vil det skade mye ?

Takker paa forhaand for svar
18år

Jølster Handbakklubb
NM 2012 Junior 80+
5plass venstre 3plass høyre

A winner never quit, a quitter never win

Utlogget Einang

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 238
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 238

Sv: Alkohol og trening
« #1 : 20. april 2011, 04:27 »
Festing 3-5 ganger i året trur eg ikkje vill skade noko i det heile tatt, du vill trenge den ekstra motivasjonen og morroa om du skal klare og halde dietten og trene hardt over lengre periode!
Eg sjølv gjekk på ein slags diett, lavkarbo, men tillot meg og drikke, det gav meg ingen problem eigentlig.
Om du tenker veldig enkelt så vill alkohol skade treninga der og då, men om du set det i eit større perspektiv, vill det kanskje i det lange køyre være nyttig.

Utlogget believe93

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 388
  • Honnør: 159
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 388

Sv: Alkohol og trening
« #2 : 20. april 2011, 04:36 »
Festing 3-5 ganger i året trur eg ikkje vill skade noko i det heile tatt, du vill trenge den ekstra motivasjonen og morroa om du skal klare og halde dietten og trene hardt over lengre periode!
Eg sjølv gjekk på ein slags diett, lavkarbo, men tillot meg og drikke, det gav meg ingen problem eigentlig.
Om du tenker veldig enkelt så vill alkohol skade treninga der og då, men om du set det i eit større perspektiv, vill det kanskje i det lange køyre være nyttig.

Okok,, men lir jo sikkert en del kcal den dagen da^^  Men det blir vell oppkarbingsdagen min det da ? haha
18år

Jølster Handbakklubb
NM 2012 Junior 80+
5plass venstre 3plass høyre

A winner never quit, a quitter never win

Utlogget Einang

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 238
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 238

Sv: Alkohol og trening
« #3 : 20. april 2011, 04:40 »
Nja, blir endel kcal, men ingenting og bekymre seg får vill eg sei, om du ikkje skal stille på scena da selfølgelig Smiley!
Eg drakk SVÆRT ofte når eg byrja og slanke meg men gjekk veldig raskt fordeom. Men om du skal ta alkohol og oppkarbings dag samtidig veit eg ikkje =) Sidan dei fleste har oppkarbinsdag i helga er det vell kanskje ikkje så lett og unngå heller.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!