Skrevet av Emne: Ekstrem muskelvekst overkropp  (Lest 6396 ganger)

Utlogget Bjørn Havregryn

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 246
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 246

  • Who is Keyser Soze?
Ekstrem muskelvekst overkropp
« : 22. april 2011, 21:24 »
Hei..
Tenkte jeg skulle begynne på Ekstrem muskelvekst nå som jeg snart er ferdig med grunnprogrammet.
Hadde lyst til og kutte ut underkroppen og intervaller da jeg blir og gå mye på fjellet og vil heller gjøre det på fridagene etter jeg har vært på trening. Har selv veldig kraftige lår fra før av. Tror dere det kan gå bra?

Tenkte jeg kunne ha noe slikt:

Skråbenk
Roing Bredt
Arnold press, skulderpress, militærpress.. En av disse
Biceps med manualer eller Z-stang (stående)
Dips (Triceps) [Hvor langt skal man egentlig gå ned?]
Mage

Hva tror dere om dette? Burde jeg ha noe mere inn eller er dette nokk? Er et splitt program bedre for meg? Burde jeg legge inn markløft eller blir kanksje det litt mye med all fjellturene? Knebøy blir ikke mulig da jeg har skadet meg litt på den øvelsen og har enda litt smerter i korsryggen. Målet mitt er og bli markert og få mere volum. Må bare si jeg har hatt god framgang på grunnprogrammet.

Utlogget Matsenator

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 152
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 152

Sv: Ekstrem muskelvekst overkropp
« #1 : 21. mai 2011, 01:28 »
Det ser jo forsåvidt greit ut,  men selv om du skal drive å gå i fjellet så ville jeg ihvertfall hatt med markløft siden man ikke bare trener bein men hele kroppen. Å gå i fjellet bygger jo ikke akkurat så mye muskler, men bedre kondisjon får man jo Smiley
"Strong people are harder to kill than weak people, and more useful in general. "

Matsenator prosjekt beach 2012 PSMF edition:

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=122519.msg1818498;topicseen#new

Gå til:  

Er du på jakt etter matkilder som er sunne? Se denne artikkelen,

Proteinbombe - pizza med kjøttbunn

Kosthold24.08.20192637

Og toppet med kyllingfilet!

Gikk ned 55 kg på 10 måneder

Intervju23.08.20198

Hun veide 160 kg på det meste og fikk så vidt plass i en vanlig personbil. Da tok hun grep!

Verdensrekord i Planken

Trening21.08.201973

Klarer du å stå i planken 2-3 minutter? Prøv å slå 4 timer og 20 minutter!

Slik forebygger du knesmerter

Trening19.08.2019519

I likhet med smerter og plager i skuldrene er det minst like vanlig med smerter i knærne.