Skrevet av Emne: Mathildes mengdetrening!  (Lest 22390 ganger)

Utlogget msnilsen

• Litt godt kjent
  • **
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

• Kjønn: Kvinne

Sv: Mathilde mot Nm :)
« #45 : 25. mai 2011, 23:54 »
Så det ble logg her altså Smiley Så fint! Blir spennende med NM, veldig artig at du stiller. Føles formen bra?
Ble logg til slutt ja Tongue
 Nm blir spennende. Smiley gleder meg, men gruer meg veldig også.. Formen har vært litt så som så. Har slitt endel med lysken i bøy og i det siste har jeg vært litt stiv og sår i ryggen :/ Gleder meg veldig til mengde etter nm.. Har jo hatt to oppkjøringsprogrammer på rad nå.
Hvordan er du i rute da?

Utlogget msnilsen

• Litt godt kjent
  • **
  • Utlogget Utlogget

« #46 : 25. mai 2011, 23:55 »
Du er ikke alene om å få loggen din fucka med av blant annet Stian Tongue
haha :p er jo det jeg sier.. De er overalt med tullsnakket sitt.!!!  De har tydeligvis alvorlige fritidsproblemer Tongue

Utlogget ToneB

• .: Aktivutøver :.
  • Honnør: 86
  • Utlogget Utlogget

• Live Love Lift
« #47 : 26. mai 2011, 00:06 »
Ble logg til slutt ja Tongue
 Nm blir spennende. Smiley gleder meg, men gruer meg veldig også.. Formen har vært litt så som så. Har slitt endel med lysken i bøy og i det siste har jeg vært litt stiv og sår i ryggen :/ Gleder meg veldig til mengde etter nm.. Har jo hatt to oppkjøringsprogrammer på rad nå.
Hvordan er du i rute da?
Tipper mengde blir bra for deg Smiley Føler meg bra i rute i forhold til programmet, gleder meg veldig nå! Er ikke noe å grue seg til, du kommer til å perse og ellers få en kjempeopplevelse. Det er så herlig stemning på NM, masse gærninger som løfter, heier og hjelper Wink
160 - 80 - 165
Oslo Styrkeløftklubb

Utlogget msnilsen

• Litt godt kjent
  • **
  • Utlogget Utlogget

« #48 : 26. mai 2011, 00:08 »
Tipper mengde blir bra for deg Smiley Føler meg bra i rute i forhold til programmet, gleder meg veldig nå! Er ikke noe å grue seg til, du kommer til å perse og ellers få en kjempeopplevelse. Det er så herlig stemning på NM, masse gærninger som løfter, heier og hjelper Wink
Høres gøy ut Smiley blir nok alt i alt en fin opplevelse. Smiley kjenner jeg gleder meg nå Cheesy 
Og har sett litt løfting fra deg på siden din og andre steder.. Ser bra ut Wink  Dette blir bra Smiley

Utlogget msnilsen

• Litt godt kjent
  • **
  • Utlogget Utlogget

« #49 : 26. mai 2011, 18:32 »
Litt ymse.

frontbøy: x antall sett med 40 og 50 kg
splittbøy med 20 kg hantler
hip thrust

sidehev med hantler + noen andre skulderøvelser
armhevinger
litt biceps (trenger sårt litt fyll i benkskjorten Undecided)

endel mage og rygg. såkalte kjerneøvelser.

Også masse tøying av ræv og annet Thumbsup

Bare kos Smiley

Utlogget msnilsen

• Litt godt kjent
  • **
  • Utlogget Utlogget

« #50 : 28. mai 2011, 17:41 »
oppvarming

litt sykling
rulle
Goblet Squat

bøy
5 x50
5 x52,5
5 x55
4 x60 x2
4 x65
3 x67,5
2 x72,5

benk
6 x30
6 x35
4 x40
3 x45
1 x50

stifflegg
5 x40
5 x45
4 x50
4 x52,5

frontpress
4 x25
3 x27,5 x2
2 x30 x2

mage
rygg

God trening..Endelig! Smiley Har vært mye tull i bøyen den siste tiden, men idag var det bra.
 Lett og fint  biggrin

Utlogget Evis

• Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

• Eg skal bli sterk.
« #51 : 28. mai 2011, 17:52 »
Veldig bra fres på denne økten ja! Smiley

Utlogget msnilsen

• Litt godt kjent
  • **
  • Utlogget Utlogget

« #52 : 30. mai 2011, 20:24 »
Nest siste økt før nm.

bØY
3 x60
2 x62,5  x2
2 x67,5

benk
3 x35
2 x37,5  x2
2 x42,5

mark
3 x62,5
2 x70  x2
2 x75

mage
rygg
masse rulle og tøying.

kjedelige vekter, jeg vil løfte skikkelig!

jaja, bygge overskudd til helgen, det er da det gjelder Smiley

Utlogget Halvmetern

• Honnør: 471
  • Utlogget Utlogget

• Kjønn: Mann

« #53 : 30. mai 2011, 21:28 »
Nest siste økt før nm.

bØY
3 x60
2 x62,5  x2
2 x67,5

benk
3 x35
2 x37,5  x2
2 x42,5

mark
3 x62,5
2 x70  x2
2 x75

mage
rygg
masse rulle og tøying.

kjedelige vekter, jeg vil løfte skikkelig!

jaja, bygge overskudd til helgen, det er da det gjelder Smiley

Blir rått til helgen med kjempe persing Grin

Utlogget msnilsen

• Litt godt kjent
  • **
  • Utlogget Utlogget

Mathilde oppsummerer nm :)
« #54 : 05. juni 2011, 18:19 »
Styrkeløft
Åpen nm 2011.

Jeg løftet på lørdagen, i 84 kg klassen.
Før stevnet var jeg veldig nervøs og alt var egentlig bare helt forferdelig før vi kom igang med løftene. Heldigvis så blir alt så mye bedre etter at man har fått opp den første bøyen biggrin Da ble det bare konge, ufattelig gøy Grin

Før stevnet så hadde jeg ingen helt klare mål for hvor mye jeg skulle klare å løfte, bare at jeg skulle løfte mer enn før  Wink

Bøy
Fikk en fin oppvarming i bøy og det virket greit med teknikk. Hadde også et lett løft med utstyr på 115 kg.
Begynte med et 1. løft på 125 kg. Det er det jeg endte på på RM, lett! SmileySmiley
2. løftet: 137,5, kjentes også lett
3. løft: 145 kg.Smiley 20 Kg pers!  Grin  Måtte jobbe litt ja. Tongue Rart med det, når man er midt i det så kjennes det ikke så veldig tungt ut selv om man må jobbe litt. Ser nå først i ettertid på filmen at det kanskje ikke var så lett som det føltes;P ganske nær maks, men kunne tatt litt til  WinkTongue

Benk
Oppvarmingen gikk greit, var ikke oppe på mer enn en singel på 50 kg. hadde også 2 løft på 65 med skjorte.
1. løft: 70 kg.  Underkjent, min feil. Hadde ikke hele foten helt i bakken og fikk dermed ikke start signal, jeg lå der og skjønte ingenting, trodde at jeg kanskje ikke hadde hørt dommeren eller noe og teit nok så begynner jeg å løfte.  Undecided
2. løft: 75 kg. Underkjent. Begynte å stresse litt og brukte derfor ikke tiden ned helt til å treffe banen, da jeg skulle presse opp datt høyrehånden litt frem, da går det ikke.
3. løft: 75 kg. Gikk lett opp  Smiley Tok meg tid og gjorde det jeg skulle ha gjort fra begynnelsen. Stangen gikk veldig greit opp, da er det kjipt å ikke skulle løfte mer Undecided
     Benken gikk ikke som planlagt. Har på trening hatt greie løft på 77,5 og målet var 80, kanskje til og med 85. Benk er den øvelsen hvor jeg har merket best fremgang på trening og raw styrken min er hvertfall blitt endel bedre siden RM. Kjipt da å ikke få det til på Nm.

Mark
Lette løft på oppvarmingen med fokus på å holde ryggen. Til slutt et lett løft med drakt på 125 kg.
1. løft: 140 kg. Null stress, lett.
2.løft: 155 kg. Lett.
3. løft: 170 kg. Norgesrekord junior Grin Bestemte meg bare for å kline til litt biggrin Var utrolig gøy da det gikk opp. Kjente at det var tungt, men alikavel lettere enn jeg trodde det skulle være. Kunne tatt 180 Wink
Marken var bare kjempe gøy,  norgesrekord for junior i mark biggrin biggrin digg det Grin

Endte til slutt opp med 145 kg i bøy
                                75 kg i benk
                                 170 i mark
390 totalt og endte derfor på  3 plass (!!) Grin Grin Grin Grin overraskende og utrolig gøy!!

Alt i alt var det en fantastisk dag, veldig fornøyd selv om benken ikke gikk som den skulle Smiley
Var som sagt utrolig nervøs og jeg skjønte ikke helt hvorfor jeg hadde meld meg på. Ikke helt normalt å melde seg på Nm åpen klasse når man har holdt på i 5-6 mnd og er første års junior. hmm, skjønner ikke helt hva jeg tenkte på der nei. Tongue   Men angre ikke nå  Tongue   
Var også utrolig gøy å møte andre dameøftere, er jo eneste jenteløfter i Odin så ikke noe jeg ser til vanlig. Utrolig tøffe damer og noen av de var bare helt synnsvakt sterke! greie var de også! SmileySmileySmiley

Gleder meg til neste gang!!! Grin Grin Grin

Utlogget Halvmetern

• Honnør: 471
  • Utlogget Utlogget

« #55 : 05. juni 2011, 22:21 »
Kjempe bra løftet av deg i helgen Mathilde Wink Du er et kjempe talent, løfter bra teknisk og har en rå styrke!

Utlogget Leifbjørn

• Skravlekopp
  • Honnør: 171
  • Utlogget Utlogget

• Jau
« #56 : 05. juni 2011, 22:27 »
Gratulera med heilt rå løfting! Trudde heilt ærleg at den siste marken skulle  bli for tung, men du tok den med stil Wink

Utlogget Fenrikflink

• .: Eliteutøver :.
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

• Support Infernus
« #57 : 05. juni 2011, 22:35 »
Gratulerer med tredjeplass, norgesrekord og generelt strålende løfting!  Cheesy

Den marken din knuser de aller fleste herreløfterne i klubben, meg selv inkludert, på poeng, så der har du noe å trekke fram når vi gutta blir for store i kjeften på trening  Tongue

Real men worship Satan

Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget msnilsen

• Litt godt kjent
  • **
  • Utlogget Utlogget

« #58 : 05. juni 2011, 22:37 »
Gratulera med heilt rå løfting! Trudde heilt ærleg at den siste marken skulle  bli for tung, men du tok den med stil Wink
Takk!! Cheesy haha, helt ærlig trodde jeg også at det skulle bli verre å få opp.. Tongue har ikke vært så futt i marken i det siste så var litt bekymra da jørn og lars sa hva de hadde høynet til. Tongue
Men det skulle opp!!!:P Cheesy 200 neste Wink Cheesy:D

Utlogget msnilsen

• Litt godt kjent
  • **
  • Utlogget Utlogget

« #59 : 05. juni 2011, 22:41 »
Gratulerer med tredjeplass, norgesrekord og generelt strålende løfting!  Cheesy

Den marken din knuser de aller fleste herreløfterne i klubben, meg selv inkludert, på poeng, så der har du noe å trekke fram når vi gutta blir for store i kjeften på trening  Tongue

Takk!!  HAha, fint at jeg har noe å trekke frem nå da når shitsnakket blir for mye. Uansett, selvfølgelig skal jeg som eneste jente være bedre enn alle mannfolka! Grin

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!