Skrevet av Emne: N.O.-Xplode(militæret og generelt om produktet)  (Lest 6782 ganger)

Utlogget Solid Snake

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 030
  • Honnør: 56
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 030

Sv: N.O.-Xplode(militæret og generelt om produktet)
« #15 : 25. april 2011, 14:14 »
Blir jo litt subjektivt dette... Jeg synes smaken(da kombinert med iskaldt vann, gjerne isbiter) er utrolig! Er faktisk NO Xplode som blir "soft-drinken" min på diett.. Kommer til å ta det like 1-2 ganger i uken... Mandager, muligens fredager... Hadde et godt trøkk i dag når jeg prøvde det ut for første gang, men det dubber kanskje av etter hvert ja...

Når det er sagt må man sikkert ta pauser ifra det som kreatin...

Kommer til å ta kreatin monohydrat på de andre dagene, dels fordi boksen må tømmes, dels fordi at jeg tror jeg faktisk kanskje responderer på det på diett, for var ubrukelig off diett... Derfor den bare står der.. Men oppladningsfasen min var nok heller ikke etter boken da.
3000m: 14,13, 12, 11, 10 (pers: 11.49)

Militærpress?
Frontbøy(RAW)?
Markløft(RAW) ?
Benk(RAW): ?
Pullups:30 reps

185cm høy og kroppsvekt: 90kg. (Høyest registrerte vekt er 105kg, bulk.)

Alder: 18 år.

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100826.msg1590998;topicseen#new 
  
Bildeprofil.

Utlogget Solid Snake

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 030
  • Honnør: 56
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 030

Sv: N.O.-Xplode(militæret og generelt om produktet)
« #16 : 25. april 2011, 14:17 »
Har ikke tid og orker egentlig ikke å svare på alle postene nu... Men takk for bidraget, synes det var bra bidrag fra dere alle, så bare ga honnør i stedet for å svare på postene hver for seg... Greit plaster på såret det, om det i det hele tatt ble noe sår, hehe:P
3000m: 14,13, 12, 11, 10 (pers: 11.49)

Militærpress?
Frontbøy(RAW)?
Markløft(RAW) ?
Benk(RAW): ?
Pullups:30 reps

185cm høy og kroppsvekt: 90kg. (Høyest registrerte vekt er 105kg, bulk.)

Alder: 18 år.

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100826.msg1590998;topicseen#new 
  
Bildeprofil.

Utlogget Treningsfreek

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 178
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 178

  • Mean and clean!
Sv: N.O.-Xplode(militæret og generelt om produktet)
« #17 : 25. april 2011, 22:39 »
Hadde selv en boks "Horsepower" stående i skapet under skapinspeksjon i førstegangstjenesten, han sa ingen ting, annet en om jeg "hadde vært i sverige og handla"  Tongue
Alder: 22 år
BP: 107,5 kg
ML: 150kg
KB: uvisst
188cm/91 kg
("Thor is here, Odin is here, how can you miss!?

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: N.O.-Xplode(militæret og generelt om produktet)
« #18 : 25. april 2011, 22:53 »
Så jeg lurte på to ting, egentlig tre ting akkurat nå.

1) Slår NO Xplode ut på dopingtester i militæret etc? Type kan det finnes spor av noe som går under båsen dop?
2) Hva synes du om produktet?


3) Kan jeg ta det nå før jeg skal legge meg eller kommer jeg til å gå 110% skyrocket?Smiley

Jeg tok det i militæret og ble ikke tatt fort doping. kan ikke si det funka for meg, men var vanskelig å spise nok og trene bra der jeg var, så kan ikke si om det var produktet eller omstendighetene som var dårlige.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

Sv: N.O.-Xplode(militæret og generelt om produktet)
« #19 : 26. april 2011, 01:06 »
Jepp, det er MIN  og noen kompiser  rangerer NO Xplode som den som krever høyest dose for bra effekt.
Men utover det blir det som å si jeg liker best vanilje prottis mens kompisen min kun drikker sjoko smak... man finner sine favoritter.. Så jeg var kanskje litt ufin mot NO xplode brukerne.

Det er MIN mening, dyrt for få doser, og en helt ok effekt.
Jeg personlig kjøper ikke NO xplode om det er det eneste sjappa har.Det er MINmening. Jeg har prøvd veldig mange nå og bruker dem litt sjeldnere om dagen.. føles bare ikke helt bra i mengder dette.
NO xplode er helt ok i forhold til f.eks nano vapor og horsepower... som jeg heller aldri ville kjøpt igjen.

Hvis man har prøvd flere, og syns den er best, for all del, kjøp den, bruk den  Grin

Sorry at jeg sporet av denne tråden, det hadde jo ikke noe med hva jeg syns om no xplode....

Med tanke på hvor slapp jeg blir noen ganger blir etter trening med disse, ville jeg ikke brukt den i militæret, annet enn på kvelder man vet det ikke skal skje noe etter en trenings økt Smiley


Var nok stresset i militæret og mindre med mat som var tingen. Husk at NO produkter gjør ikke så mye for vekst..  husker for mange herrens år siden jeg var i forcen, da var den en hobby bygger i naborommet, han hadde kun med seg flere spann med twinlab prottis...
Regner med at du tar med det og, langt viktigere en NO xploden gitt.




Utlogget Solid Snake

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 030
  • Honnør: 56
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 030

Sv: N.O.-Xplode(militæret og generelt om produktet)
« #20 : 26. april 2011, 15:41 »
Proteinpulver er selvfølgelig det viktigste. Trenger næringskonsentrat mer enn noe annet... Spesielt i militæret.. Men tror dette med stress og lite mat varierer i forcen. Man kan vel fint få bra med mat, vært fall om man tar shaker i tillegg.. For min del blir det lite øvelser osv og

Men i samme går som No Xplode, hva anbefaler du som alternativ til det da?
3000m: 14,13, 12, 11, 10 (pers: 11.49)

Militærpress?
Frontbøy(RAW)?
Markløft(RAW) ?
Benk(RAW): ?
Pullups:30 reps

185cm høy og kroppsvekt: 90kg. (Høyest registrerte vekt er 105kg, bulk.)

Alder: 18 år.

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100826.msg1590998;topicseen#new 
  
Bildeprofil.

Utlogget Doit!Doit!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 319
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 319

  • Ain't Nothing To It But To Do It
Sv: N.O.-Xplode(militæret og generelt om produktet)
« #21 : 26. april 2011, 18:59 »
manco på mat i militærer tror jeg ikke man skal være så redd for da tror jeg man skal være uheldig med utstasjoneringen, var ihvertfall motsatt her spiste for en hel familie i militærtiden Wink


hva du vil ha utav no tilskuddet da snake? hvis det er mest energi du er ute etter så ville jeg anbefalt noe så enkelt som kaffeine tabb, får de fra england for under 100kr for 200mg de er bra fres i Smiley

og til dere som snakket om dopingkontroller i militæret, emm gjør de det? kan ikke jeg huske ihvertfall selv om det var noen år siden jeg var inne så kan seff ha forandret seg.
The best activities for your health are pumping and humping

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=93150.msg1376066;topicseen#new

Utlogget Solid Snake

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 030
  • Honnør: 56
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 030

Sv: N.O.-Xplode(militæret og generelt om produktet)
« #22 : 28. april 2011, 00:48 »
Det samme har jeg hørt, masse mat.

Anyways er ute etter et blandingstilskudd som inneholder diverse. Kreatin, ZMA aktige greier etc... Glutamin gjerne og.

No Explode inneholder jo en god del ting, og er ikke kun for det "psykiske" som koffein?
3000m: 14,13, 12, 11, 10 (pers: 11.49)

Militærpress?
Frontbøy(RAW)?
Markløft(RAW) ?
Benk(RAW): ?
Pullups:30 reps

185cm høy og kroppsvekt: 90kg. (Høyest registrerte vekt er 105kg, bulk.)

Alder: 18 år.

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100826.msg1590998;topicseen#new 
  
Bildeprofil.

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

Sv: N.O.-Xplode(militæret og generelt om produktet)
« #23 : 28. april 2011, 09:34 »
No Xplode inneholder mye annet ja, og vil  si at et NO produkt absolutt fører til ekstra fremgang.

Skaff deg den du liker best, bare ikke kjøp jack3d:-) Som sagt ikke noe galt med NO Xplode, og vet du at den funker bra for deg, så burde du bare fortsette med den.

Synd det er så vanskelig å få tak i komplett Controlled labs stack i sverige/svinesund.

Den beste komboen, den jeg nå sverger til etter kort tids bruk er:

-White flood (NO)50-100 doser i boksen, kommer ann på 1-2 scoops

-Green mag (kreatin blanding) 80 doser, men man kan halvere på ikke treningsdager, og vips mye mere

-Purple wraath (Bcaa/eaa - plusss beta alanine, citruline malate og noe mere for utholdenhet. ikke stims) 90 doser (og kun på treningsdager... så den holder dritlenge hvis man kun trener 3-4 dager i uka...

Kjøper man de tre boksene, har man for 5-6 mndr  Snakk om valuta for pengene... ikke rart folk på forumer i usa digger controlled labs. Riktige indrigenser til kongepris.
Vil si purple wraath er den jeg hadde prioritert først.

Noen som vet om proteinshoppen i strømstad har disse?, Bodypower har så og si aldri purple wraath inne.

Utlogget Lillelotte

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 819
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 819

Sv: N.O.-Xplode(militæret og generelt om produktet)
« #24 : 28. april 2011, 09:38 »
Trodde du hadde stålkontroll på hva som befinner seg i de fleste shoppene jeg Vebjørn? Du er jo svenskekongen  Smile Smile

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

Sv: N.O.-Xplode(militæret og generelt om produktet)
« #25 : 28. april 2011, 11:30 »
Haha Grin  jeg jo vet at de sjelden har purple wraath på svinesund, det har jeg kontroll på, men hva de har i strømstad, aner jeg ikke... Strømstad er akkurat utenfor min " harry "  comfort zone biggrin


Utlogget SuperNoova

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 3
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3

  • GAIN
Du vil nok slite med å opprettholde matinntak og trening de første månedene. Dette er jo selvfølgelig fra avd. til avd, men i rekrutten har du bare tiden av veien:)

Når det gjelder nox, er det ikke på dopinglista (vi bruker NIFDOP sin). Før var det vel efedrin, det er det ikke lenger. Men som noen har sagt tidligere, Narko nord/sør hjelper deg gjerne med prøve av kreatinet ditt. Kos deg i Forsvaret.
PUSH, PUSH, PUUUUUSH

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!