Skrevet av Emne: begynne med 5x5?  (Lest 9153 ganger)

Utlogget Martin N0ttaD

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 223
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 223

begynne med 5x5?
« : 25. april 2011, 22:38 »
har en stund kjørt noen egen komponerte program som har funke mer enn bra nok for meg. Men har lyst til å prøve 5x5. Og lurer på hvem 5x5 som er best?

Har sett litt på 5x5 PB og lurer på om det går å ta den sittende tåheven i benpressmaskin? Smiley

EDIT: Lårcurls hva med dem? for meg funker det ikke hva FAEN gjør jeg da SadSad hver gang jeg tester så strekker det så inn i helvette i leggene så det er like før noe ryker :/

Best regards@@@
Martin N0ttaD
Reach for the sky because if you should happen to miss you'll still be among the stars!

Utlogget rasteplass

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 241
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 241

Sv: begynne med 5x5?
« #1 : 25. april 2011, 22:47 »
har en stund kjørt noen egen komponerte program som har funke mer enn bra nok for meg. Men har lyst til å prøve 5x5. Og lurer på hvem 5x5 som er best?

Har sett litt på 5x5 PB og lurer på om det går å ta den sittende tåheven i benpressmaskin? Smiley


Best regards@@@
Martin N0ttaD

Jeg kjørte 5x5 Stronglift i 10 - 12 mnd og kan varmt anbefale det. I tillegg til bra fremgang oppnådde jeg en utrolig rak fysisk holdning.
Når det er sagt ville jeg avventet med å bytte program da du sier ditt eget program fungerer mer enn bra nok for deg. Ikke bytt på noe som fungerer, vent heller til du stagnerer Smiley

Utlogget Martin N0ttaD

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 223
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 223

Sv: begynne med 5x5?
« #2 : 25. april 2011, 22:49 »
Vil lissom egentlig ha et 4-splitt program med "kun" baseøvelser.

Men skjønner at du sier at jeg ikke skal bytte ut noe som funker :- D kommer jo til å ha det i tilfelle :- D
Reach for the sky because if you should happen to miss you'll still be among the stars!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!