Skrevet av Emne: Sol og sommer, brunfarge?  (Lest 4759 ganger)

Utlogget Godfather

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 908
  • Honnør: 36
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 908

  • Custom User Title
Sol og sommer, brunfarge?
« : 01. juni 2004, 19:23 »
Jeg er en av de som ikke blir noe lett brun, kan tilbringe lang tid i solen uten noen voldsom effekt. Jeg bare lurer på om det er noen som har tips om ting jeg kan gjøre for å bli lettere brun. Eventuelle tilskudd av mineraler osv. som kan hjelpe til. Er ikke ute etter selvbruningskrem, jeg anser det som siste utvei for å få en grei farge:)

Utlogget Lasse Christoffersen

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 991
  • Honnør: 337
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 991

SV: Sol og sommer, brunfarge?
« #1 : 01. juni 2004, 19:25 »
hmmm... jeg veit ikke om noe annet enn en selvbruningskrem da i såfall. Kjøp en bra en og ikke sånn billig drit som du bare blir gul av
Nettbutikken for deg som trener! www.x-life.no

Besøk oss på Facebook:
https://www.facebook.com/XLIFE.no

Besøk oss på Google+:
https://plus.google.com/117792074539729929721

(Bedriftsprofil for X-life.no.)

Utlogget Hege

  • Fast besvarer
  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 2 233
  • Honnør: 251
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 233

  • ..
SV: Sol og sommer, brunfarge?
« #2 : 01. juni 2004, 19:39 »
Sololje kan du smøre på før soling, - blir raskere brun av slike..(hvertfall blir jeg det) + aftersun og.
Spis gulrøtter - de inneholder betakaroten, et fargestoff som intensiverer brunfargen.
Ikke dusj med en gang du kommer inn fra solen, vent gjerne et par timer, slik at huden får "hvilet" seg etter solingen. På denne måten holder brunfargen seg bedre.

Utlogget DanielP

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 994
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 994

  • Skal nok bli stor, bare vent og se ;)
SV: Sol og sommer, brunfarge?
« #3 : 01. juni 2004, 20:21 »
Du kan også gå til din nærmeste kostholds butikk og kjøpe betakaroten tabletter. Dette hjelper på fargen Smiley
http://www.danielp.no. -- blogg om mitt comeback til scenen

http://www.proteinfabrikken.no/- For de beste kosttilskudd.

Utlogget EnUngPumper

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 402
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 402

SV: Sol og sommer, brunfarge?
« #4 : 01. juni 2004, 22:07 »
gni matolje over hele kroppen, og legg sølvfolie rundt deg, eventuell legg deg ved noe vann.
"To be or not to be, - that is the question"

nann-rosita

  • Gjest
SV: Sol og sommer, brunfarge?
« #5 : 02. juni 2004, 09:07 »
Imedeen er et pille du får kjøpt på VITA og Parfymeri, den har en type piller som gjør at man blir fortere brun... inneholder betakaroten og melanin...

koster 500.- ca for en pk til en mnd. Ei jeg kjenner brukte denne og var kjempebrun.

Utlogget small

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 757
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 757

  • Livet er hardt, men jeg er hardere""
SV: Sol og sommer, brunfarge?
« #6 : 02. juni 2004, 10:58 »
Imedeen er et pille du får kjøpt på VITA og Parfymeri, den har en type piller som gjør at man blir fortere brun... inneholder betakaroten og melanin...

koster 500.- ca for en pk til en mnd. Ei jeg kjenner brukte denne og var kjempebrun.
Drikke tjena nann..
 2thumbsup
chapow.(nobody messes with a strongman) BP
107kg 175cm

Utlogget kenny

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 75
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 75

  • adidas = all day i dream about sex :)
SV: Sol og sommer, brunfarge?
« #7 : 02. juni 2004, 11:08 »
Tenkte jeg skulle stikke ned til parken å slikke litt sol nå Smiley Får håpe jeg blir brun da Cheesy

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: Sol og sommer, brunfarge?
« #8 : 02. juni 2004, 11:28 »
Imedeen er et pille du får kjøpt på VITA og Parfymeri, den har en type piller som gjør at man blir fortere brun... inneholder betakaroten og melanin...

koster 500.- ca for en pk til en mnd. Ei jeg kjenner brukte denne og var kjempebrun.

Man blir brun ved å spise dette ?? Bare å spise ......
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

nann-rosita

  • Gjest
SV: Sol og sommer, brunfarge?
« #9 : 02. juni 2004, 11:57 »


Man blir brun ved å spise dette ?? Bare å spise ......


bare spise ja... men selvfølgelig litt sol i ny og ne... geniale greier en får i pilleform

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: Sol og sommer, brunfarge?
« #10 : 02. juni 2004, 11:59 »



bare spise ja... men selvfølgelig litt sol i ny og ne... geniale greier en får i pilleform

Hvor lang tid tar dette da......
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

nann-rosita

  • Gjest
SV: Sol og sommer, brunfarge?
« #11 : 02. juni 2004, 12:04 »


Hvor lang tid tar dette da......

er dyrt som bare f*#" men kan ete hele året om man vil....

mamma bruker noe fra Naturpost som heter solbrun og silica, koster 138.- mnd , er vitamintilskudd det ene , og det andre er bruningspiller. kjempebra å kombinere med sol/solarium! har telefonnummer dit , så bare å sendre PM visst noen har interesse...

Utlogget Mystique

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 918
  • Honnør: 126
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 918

SV: Sol og sommer, brunfarge?
« #12 : 02. juni 2004, 12:20 »
hmmm...odyssey...ikke lett det der. Har en venninne som aldri blir brun uansett og BB blir stort sett bare rød Grin

Men et tips du kanskje kan bruke til neste sommer er å ta litt solarium jevnt året igjennom ( etter jul) - ikke mye men litt slik at du skaffer deg et uderlag...det funker iallefall for meg. ( Men så har ikke jeg de store problemene med å bli brun heller Undecided)

Utlogget Godfather

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 908
  • Honnør: 36
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 908

  • Custom User Title
SV: Sol og sommer, brunfarge?
« #13 : 02. juni 2004, 15:33 »
hmmm...odyssey...ikke lett det der. Har en venninne som aldri blir brun uansett og BB blir stort sett bare rød Grin

Jeg kjenner meg igjen der, blir fort solbrent men smører jeg meg så holder jeg meg klar akkurat det. Blir brun etter veeeldi lange dager på stranden, og det blir for mye tid etter mitt tidsskjema. Så jeg endrer taktikk tror jeg Wink

De pillene var vel dyre og jeg ser liksom ikke for meg selv i solarium, og sommeren er her nå, kommer jo en til neste år og, men det er akkurat nå Undecided Jeg har hørt nok snakk om betakaroten og andre piller, det funker for noen, jeg tror ikke det vil funke på meg og vet ikke om det er verdt å sløse bort penger på. Jeg har kanskje en litt teit tankegang nå, men har ikke så altfor mye penger å bruke nå.

Uansett, selvbruningskremmer. Tips til noen som funker bra, og gir en god farge, ikke gul? Cheesy

nann-rosita

  • Gjest
SV: Sol og sommer, brunfarge?
« #14 : 02. juni 2004, 15:40 »


Jeg kjenner meg igjen der, blir fort solbrent men smører jeg meg så holder jeg meg klar akkurat det. Blir brun etter veeeldi lange dager på stranden, og det blir for mye tid etter mitt tidsskjema. Så jeg endrer taktikk tror jeg Wink

De pillene var vel dyre og jeg ser liksom ikke for meg selv i solarium, og sommeren er her nå, kommer jo en til neste år og, men det er akkurat nå Undecided Jeg har hørt nok snakk om betakaroten og andre piller, det funker for noen, jeg tror ikke det vil funke på meg og vet ikke om det er verdt å sløse bort penger på. Jeg har kanskje en litt teit tankegang nå, men har ikke så altfor mye penger å bruke nå.

Uansett, selvbruningskremmer. Tips til noen som funker bra, og gir en god farge, ikke gul? Cheesy


lancome har en som er best i test, og gir kjemperesultat...

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!