Dokke kan jo ikkje nekte på at råda han gir vekk er ganske tåpelige?
"Heihei!

Tenkte jeg skulle legge opp en deff nå før sommeren. Trener styrke (2-splitt) fire ganger i uken, og løper morgencardio én gang i uken. Jeg veier 60 kilo, hva tror du om at jeg legger opp til å spise 120 gram proteiner om dagen (altså, 2gram per kilo). Spiser såklart kalsium (sammen med D-vitamin) tilskudd også. Og så legger om resten av dietten slik at forholdet blir p,k,f: 25, 40,
35? Høres det ok ut? Takk for svar!

"
Hei,
Jeg skjønner ikke hvorfor du skal spise noe annet enn sunn, vanlig, norsk mat, og trene som du gjør. Du bruker masse penger på unødvendig kosttilskudd som helsemessig er mye mindre gunstig enn et sunt kosthold. Du vil ha en vinn/vinn situasjon både for helsa og lommeboka om du følger mine råd"
Norsk mat? Burger, chips brus godteri? :S
Han kan heller ikkje sei at han bruker mykje pengar heller, han sa han tok kalsium og d vitaminer ?
Han sa vell egentlig ikkje noko om kva han skulle ete, anna en at han ville ha i seg 120 gram protein får dag?

"Jeg er en dame på 30 år som ønsker å gå ned 5-8 kilo. Jeg er 158 ca og veier 66 kilo. Jeg går ca 45 min tilsammen hver dag på å gå til å fra jobb, pluss at jeg går turer etter jobb av og til (2-3 dager i uka) Men problemet er at jeg går bare opp i vekt !!! Hva gjør jeg galt. Spiser 3-5 skiver i løpet av en dag, pasta salat til lunsj pluss ett rundstykke og middag når jeg kommer hjem. Drikker mye vann. Første måltidet mitt er 05.30 og jeg prøver og ikke spise etter kl 19. Vær så snill å hjelp meg!!!"
Hei,
Du bør redusere inntaket av mat noe, samtidig med at du fortsetter å være fysisk aktiv. Da vil du oppnå dine ønskede resultater"
Kva med og fortelle henne at ho burd spise andre ting en skiver, rundstykker og pasta?
Spiste vell og kanskje litt lite mat egentlig også, men usunn mat!
Eg har inga utdanning innen ernæring og er ingen ekspert, så eg skal ikkje seie eg veit noko.
Men eg må sei at etter mi meining gir han dårlige råd får og ha utdanning innen dette!