Skrevet av Emne: Boksing og regler på KO  (Lest 3143 ganger)

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Boksing og regler på KO
« : 02. mai 2011, 23:28 »
Satt her å så på Rocky II og begge fikk telling samtidig. Om da ingen av dem reiser seg opp, vinner den som har mest poeng? Eller?

Waalern kan vel svare på dette.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Lillefighter

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 649
  • Honnør: 63
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 649

Sv: Boksing og regler på KO
« #1 : 03. mai 2011, 15:18 »
Hvis begge blir telt ut så blir det uavgjort,altså draw..
"I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark."
Muhammad Ali


Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Boksing og regler på KO
« #2 : 03. mai 2011, 15:21 »
Satt her å så på Rocky II

Du hadde ikke sett den før ennå?
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Boksing og regler på KO
« #3 : 03. mai 2011, 15:24 »
Du hadde ikke sett den før ennå?

Bare to ganger før, men begynner å bli noen år sia.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Boksing og regler på KO
« #4 : 03. mai 2011, 15:37 »
Reglene tilsier at begge har tapt, siden begge har blitt telt ut.

Så blir det thumb-war om hvem som egentlig vant, blir det uavgjort der så er det stein saks og papir som gjelder. Ingen av disse løsningene fungerer, siden reglene også tilsier at boksehanskene skal beholdes på under ekstraomgangene.

Det som så skjer, er winner by mail pals systemet. I praksis betyr dette at bokserne blir brev venner etterpå, og sender hverandre brev helt til den ene gir seg.

Værste tillfellet av en slik avgjørelse kom i 1914, etter at Bobby Chipmunkfucker og Henry the-low-hitter-quitter Karlsson hadde gått 29 runder og derretter knocket hverandre ut samtidig. Thumb war endte uavgjort, og det gjorde sannelig stein saks og papir også, etter at begge hadde valgt stein 74 ganger etterhverandre.

Karlsson vant på brevveksling ni år senere fordi Chipmunkfucker var nødt for å flytte; når han fikk ny addresse ble det bestemt at han samtidig hadde tapt.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Boksing og regler på KO
« #5 : 03. mai 2011, 15:43 »
Reglene tilsier at begge har tapt, siden begge har blitt telt ut.

Så blir det thumb-war om hvem som egentlig vant, blir det uavgjort der så er det stein saks og papir som gjelder. Ingen av disse løsningene fungerer, siden reglene også tilsier at boksehanskene skal beholdes på under ekstraomgangene.

Det som så skjer, er winner by mail pals systemet. I praksis betyr dette at bokserne blir brev venner etterpå, og sender hverandre brev helt til den ene gir seg.

Værste tillfellet av en slik avgjørelse kom i 1914, etter at Bobby Chipmunkfucker og Henry the-low-hitter-quitter Karlsson hadde gått 29 runder og derretter knocket hverandre ut samtidig. Thumb war endte uavgjort, og det gjorde sannelig stein saks og papir også, etter at begge hadde valgt stein 74 ganger etterhverandre.

Karlsson vant på brevveksling ni år senere fordi Chipmunkfucker var nødt for å flytte; når han fikk ny addresse ble det bestemt at han samtidig hadde tapt.

Takk for utfyllende svar.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Boksing og regler på KO
« #6 : 03. mai 2011, 15:53 »
Takk for utfyllende svar.

Bare å si ifra om du lurer på noe mer.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!