Skrevet av Emne: Liste over norske treningssenter med drop in mulighet  (Lest 4446 ganger)

Utlogget Fitnoob

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 40
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 40

Hadde det ikke vært litt kjekt med en oversikt over norske treningssentre med mulighet for dropin, for feriereisende og oss som reiser mye i jobb.. gudene skal vite at treningstilbudene rundt omkring på hotellene ikke er de beste..

Moss:

Spenst Høyden (fantastisk aktivitetspark for barn med meget gode åpningstider, godt miljø. Noe trangt, men mange muligheter. greie åpningstider)

Korpus (barnerom med pass, Spa avdeling, basseng, flotte lokaler, men trangt også her og elendige åpningstider, spesielt på barnepass)

Lasse's Gym (vet ikke om det er mulig med drop inn)

Ditt Treningssenter

M8

List opp de sentrene dere vet om i byene dere har kjennskap til så kan denne listen bli bra og ikke minst informativ.

Er litt på forsøksstadie med programmer, men har nok funnet THE path. DC. styrke og kardio 3-4 dager per uke. Smiley
veide 93 kg 1. April 2009, 28. Mai 2009 veier 88,9. Jeg er 187 cm høy
29 år
Chuck Norris once roundhouse kicked someone so hard that his foot broke the speed of light, went back in time, and killed Amelia Earhart while she was flying over the Pacific Ocean

Utlogget bjørn`

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 11 408
  • Honnør: 562
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11 408

Alle treningssentere har vel muligheten for dropin, bare summen er høy nok? Tongue
Smiley

Utlogget Fitnoob

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 40
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 40

Det har du nok rett i Bjørn, men poenget bak det var å finne ut sånn ca hva det koster for drop in, og jeg vet jo at et par rundt omkring er lukket kun for medlemmer..
Hadde vært kanon kjekt om folk bidro, da det nok ikke er bare jeg som reiser rundt i Norge hver bidige uke og må avstå fra en økt eller to.

Smiley
Er litt på forsøksstadie med programmer, men har nok funnet THE path. DC. styrke og kardio 3-4 dager per uke. Smiley
veide 93 kg 1. April 2009, 28. Mai 2009 veier 88,9. Jeg er 187 cm høy
29 år
Chuck Norris once roundhouse kicked someone so hard that his foot broke the speed of light, went back in time, and killed Amelia Earhart while she was flying over the Pacific Ocean

Utlogget lefso

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 3
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3

Vet jeg er lovlig sent ute med å svare på den tråden, men var på utkikk etter det samme, og denne tråden var det første jeg fant da jeg søkte.

Som bjørn nevner har vel de fleste treningssenter mulighet for dropin, men det er greit å vite hvor de ligger, og at prisen også er noenlunde fornuftig Smiley

Fant etter mye leting til slutt ut at trenbedre.no har et kart hvor man kan bla seg frem til de forskjellige treningsstudioene. Har ikke testet selv, men det påståes at mobilutgavene av siden har kart som viser hvor du er, og treningssenterene rundt.

For de som måtte ha lyst til å finne ut av dette er kartet her

Utlogget Jodaja

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 194
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 194

Ofte så er det bare å lata som du vurderer å melde deg inn og spørre om en gratis prøvetime.Smiley Penger spart!

Utlogget bjørn`

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 11 408
  • Honnør: 562
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11 408

Ofte så er det bare å lata som du vurderer å melde deg inn og spørre om en gratis prøvetime.Smiley Penger spart!


Elixia opererer med 250/300 kroner i dropin pris, men du får tilbake pengene om du melder deg inn Wink
Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!