Skrevet av Emne: Doper alle fitnessfolk seg?  (Lest 22848 ganger)

Utlogget emiiiil

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 340
  • Honnør: 134
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 340

Sv: Doper alle fitnessfolk seg?
« #60 : 06. mai 2011, 14:24 »
Ironisk nok så er nok fettprosenten på de to bildene ganske så lik.

det vet jeg ingenting om, men om den er så er d sykt

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Doper alle fitnessfolk seg?
« #61 : 06. mai 2011, 14:38 »
ja. se på youtube hvor han var aktiv. og nå har levron ett opplegg hvor han filmer seg gjennom 10-12 uker med reintrening. han tester seg også. bare se forskjellen du. han blir rå, men forhold til hva han var er ingenting
Ja i følge deg og nsf så. men ikke ifølge NIF, IOC osv osv. Der blir man utesteng 2 år og vil så kunne komme tilbake.

poenget mitt er bare: Man vil uansett bli bedre med enn uten aas eller andre ting.
Du misforstår. Doper man seg opp til den størrelsen levrone var på når han var på sitt største, blir mye permanent. Her snakker jeg om at det går fint an å spekulere i hyperplasi som følge av masse GH (som vil være permanent) og størrelse på musklefibre som er permanent til en viss grad etter man slutter å trøkke.

Skal vel heller ikke se bortifra at fyren er på en ganske heftig HRT pga. alt han trykt i seg tidligere i karrieren, men siden han tester seg er kanskje ikke dette tilfellet?

"Rein" er uten dop ja, og hva som er "reint" i mine øyne er ganske irrelevant ja. Men tror nok de færresten vil betrakte Mr. O deltagere som reine, selv etter at de slutter med dop.

Utlogget emiiiil

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 340
  • Honnør: 134
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 340

Sv: Doper alle fitnessfolk seg?
« #62 : 06. mai 2011, 15:50 »
Du misforstår. Doper man seg opp til den størrelsen levrone var på når han var på sitt største, blir mye permanent. Her snakker jeg om at det går fint an å spekulere i hyperplasi som følge av masse GH (som vil være permanent) og størrelse på musklefibre som er permanent til en viss grad etter man slutter å trøkke.

Skal vel heller ikke se bortifra at fyren er på en ganske heftig HRT pga. alt han trykt i seg tidligere i karrieren, men siden han tester seg er kanskje ikke dette tilfellet?

"Rein" er uten dop ja, og hva som er "reint" i mine øyne er ganske irrelevant ja. Men tror nok de færresten vil betrakte Mr. O deltagere som reine, selv etter at de slutter med dop.


sikkert noe sant i hva du skriver, men det har vel ikke noe å si hva eller hvor mye man blir tatt for. man blir uansett utesengt:) og kun 2 år...

EmyR

  • Gjest
Sv: Doper alle fitnessfolk seg?
« #63 : 29. mai 2011, 12:35 »
Når jeg leser slike ting mister jeg nesten trua på å holde seg dopingfri (ikke at jeg skal begynne altså, men dog). Det er visst helt latterlig hvor kort man kommer uten AAS hvis flesteparten av fitnessgjengen bruker....

Kanskje man skal satse styrkeløft i stedet? Smiley

Utlogget Mr.Marko

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 78
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 78

Sv: Doper alle fitnessfolk seg?
« #64 : 29. mai 2011, 12:43 »
Når jeg leser slike ting mister jeg nesten trua på å holde seg dopingfri (ikke at jeg skal begynne altså, men dog). Det er visst helt latterlig hvor kort man kommer uten AAS hvis flesteparten av fitnessgjengen bruker....

Kanskje man skal satse styrkeløft i stedet? Smiley
Er vel en del av fitnessfolkene som ikke bruker også, men desverre mange som dytter i seg fullt av varer, så ville heller satset på styrkeløft da gitt Smiley

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Doper alle fitnessfolk seg?
« #65 : 29. mai 2011, 13:59 »
Når jeg leser slike ting mister jeg nesten trua på å holde seg dopingfri (ikke at jeg skal begynne altså, men dog). Det er visst helt latterlig hvor kort man kommer uten AAS hvis flesteparten av fitnessgjengen bruker....

Kanskje man skal satse styrkeløft i stedet? Smiley

Mange av de beste er jo dopingfrie står det tidligere i tråden her.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Doper alle fitnessfolk seg?
« #66 : 29. mai 2011, 14:01 »
Er vel en del av fitnessfolkene som ikke bruker også, men desverre mange som dytter i seg fullt av varer, så ville heller satset på styrkeløft da gitt Smiley

Blir ikke helt det samme for en person som vil konkurrere i en estetisk konk, å konkurrere i styrkeløft.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

EmyR

  • Gjest
Sv: Doper alle fitnessfolk seg?
« #67 : 29. mai 2011, 14:15 »
Mange av de beste er jo dopingfrie står det tidligere i tråden her.

Mange? En bitteliten prosentandel vil jeg si, og de er vel begavet med veldig god genetikk. Må være kjipt å jobbe hardt som faen clean i 10år, så møter man noen jyplinger som har trent en 3del av tida men er like stor siden de trøkker. Nei, da vil jeg heller omgås med likesinnede; et dopingfritt miljø. Hvor befriende det hadde vært uten disse steroidene gitt....

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Doper alle fitnessfolk seg?
« #68 : 29. mai 2011, 14:28 »
Mange? En bitteliten prosentandel vil jeg si, og de er vel begavet med veldig god genetikk. Må være kjipt å jobbe hardt som faen clean i 10år, så møter man noen jyplinger som har trent en 3del av tida men er like stor siden de trøkker. Nei, da vil jeg heller omgås med likesinnede; et dopingfritt miljø. Hvor befriende det hadde vært uten disse steroidene gitt....

Hvis man vinner ren mot bolere må vel det være mye mer tilfredsstillende enn å vinne mot rene? Taper man derimot, kan man skylde på at de andre boler og at det var derfor du tapte Wink

Om man konkurrerer med bare rene utøvere blir det nok verre å takle et tap. Da er det fordi du er for dårlig, ikke fordi du er rein.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

EmyR

  • Gjest
Sv: Doper alle fitnessfolk seg?
« #69 : 29. mai 2011, 14:31 »


Om man konkurrerer med bare rene utøvere blir det nok verre å takle et tap. Da er det fordi du er for dårlig, ikke fordi du er rein.

Ja, er vel slikt det skal være. Er man for dårlig taper man Wink Men ser poenget.

Utlogget PG

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 723
  • Honnør: 369
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 723

  • Pause pga for mye forumreklame
Sv: Doper alle fitnessfolk seg?
« #70 : 29. mai 2011, 19:15 »
Jeg jobber som Thomas i Forsvaret og har også blitt testet jevnlig siste 4-5 årene.( men vært under testregime i over 15 år nå) Jeg blir av en eller annen grunn alltid trukket ut når de skal teste noen fra de avdelingene jeg er i Tongue Får ta det som et kompliment.
Trener også til vanlig på Kaliber og har aldri blitt tilbudt noen som helst former for doping der. Heller aldri noen der som har sagt en må dope seg for å oppnå resultater..

Får se når jeg hiver meg på diett igjen om det blir AF eller CBB neste gang jeg stiller. Godt mulig jeg blir den folk i salen sitter og ler av hvis jeg stiller i Classicen men godt mulig jeg tar den sjansen Smiley



1.pl AF +180cm Oslo GP 2010
3.pl FF Sandefjord Open 2010
8.pl NM AF +180 cm Sandefjord Open 2009


Sponsor: Norkost.no



Klubb: Kaliber FKK

Trener hos: Kaliber Treningstudio

Sterk, blid og dopingfri

Medlem av: Legger uten grenser

Utlogget Auk92

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 151
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 151

  • FORUMTROLL!
Sv: Doper alle fitnessfolk seg?
« #71 : 08. juni 2011, 21:02 »
Får se når jeg hiver meg på diett igjen om det blir AF eller CBB neste gang jeg stiller. Godt mulig jeg blir den folk i salen sitter og ler av hvis jeg stiller i Classicen men godt mulig jeg tar den sjansen Smiley

Du kan jo ikke la andre stoppe deg i hva du selv har lyst til.
its gonna be LEEEGEN.... wait for it ..... DARY!

bildelogg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=95560.msg1422281;topicseen#new

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!