Skrevet av Emne: Envy skal bli sterk  (Lest 7410 ganger)

Utlogget Envy

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 35
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 35

  • Veien tilbake til målet
Sv: Veien tilbake til målet
« #30 : 24. mai 2011, 13:27 »
Takk Shira! Cheesy

I går var det 3000 m, og jeg kan stolt rapportere at jeg tok egen personlig rekord, HURRA! biggrin Tok den på 21 min og 12 sek ute på bane. Det går sakte men sikkert riktig vei dette her! Smiley

I dag står styrkeprogrammet for tur, håper det går bedre enn på fredag! Skal gi alt i dag!

Utlogget Envy

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 35
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 35

  • Veien tilbake til målet
Sv: Veien tilbake til målet
« #31 : 24. mai 2011, 20:01 »
Herlig treningsøkt i dag!

Må si jeg imponerer meg selv knebøymessig, satte på noen små vekter slik at det ble 2 kg ekstra, og det gikk så fint så! Smiley

Har lagt inn brystpress i programmet da jeg virkelig føler jeg trenger å trene de muskelgruppene, sliter jo så hardt med push up'en. Føler det gikk greit i dag!

Jogget 1,5 km på slutten av økten, merket knærne ble mindre gele når de kom inn i øvelsene. Hurra for god økt! Grin

Utlogget Shira

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 891
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 891

Sv: Veien tilbake til målet
« #32 : 24. mai 2011, 22:04 »
Heia!
Ha prob med å logge på bloggen min i dag, men det er bare å knabbe ivei det Cheesy
Koslig at du vil følge meg da Cheesy

Flink du er!! Jeg gleder meg til Pro Gym åpner i mårra, vet ikke om jeg får trent i mårra da, men skal vertfall fikse trenings abo. da..

Utlogget Shira

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 891
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 891

Sv: Veien tilbake til målet
« #33 : 28. mai 2011, 21:52 »
Hvordan går det?
Har laga meg ny blogg, linken finnerr du i sign min Wink

Utlogget Envy

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 35
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 35

  • Veien tilbake til målet
Sv: Veien tilbake til målet
« #34 : 15. august 2011, 17:11 »
Jammen har sommeren føket forbi, og er det noe det ikke har blitt tid til så er det nettsurfing. Her har det gått i jobb og trening i ett. Har hatt hele 8 dager ferie Tongue

MEN resultater har det blitt. Ned et par størrelser i klær, men vekten er ikke gått mer enn et par-tre kilo ned. Lurer på om jeg skal ta en inbody test igjen snart, hadde vært spennende å se endringene på papiret også.

Jeg slet jo noe voldsomt med push-ups før sommeren. Klarte kanskje 3. Nå tar jeg 3x5. På knærne riktignok, men til å være meg er det helt utrolig bra  Grin

Trener fortsatt det samme prgrammet, men har økt litt belastning, samt at jeg har lagt til benkpress. Mer nøyaktige tall kommer etter neste økt!

Dette går veien! Cool

Utlogget Shira

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 891
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 891

Sv: Veien tilbake til målet
« #35 : 16. august 2011, 11:28 »
Ja nå venter jeg bare på at hverdagen skal begynne Wink
Mandagen begynner jeg å trene igjen, for da er alt det samme gamle igjen..
Har ikke turt å gå på vekten, men regner med at vekta er det samme da jeg begynte, men kanskje på + også..
Skal på gruppetrening man og ons så lenge mannen min er hjemme og kan ta ungene. Da er det zumba på mand og corebar på ons. Så har jeg dvd med Jilian (fra slankekrigen) som er ripped in 30 days ( ser knall bra ut! ), innemellom dette så er det vekt trening.

Lykke til, du har vertfall vert flink å trene du da vertfall!

Utlogget Envy

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 35
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 35

  • Veien tilbake til målet
Sv: Veien tilbake til målet
« #36 : 18. august 2011, 21:38 »
Så hyggelig å se deg innom Shira! Cheesy Godt å se at du har kost deg i sommer, og at du nesten er i gang med treningen igjen Grin

-----------------------------------

Er sinnsykt fornøyd med dagens økt, selv om den ble noe amputert pga tidsklemma.

Løp 1 km på 6 min (1 min raskere enn jeg har løpt hittil)
Front knebøy med lett stang + 5 kg, 10 x 3 (har tidligere bare hatt stanga, men merker at jeg nok kan øke enda mer)
Leg curl 13 kg, 3 x 10. Synes denne øvelsen er så sinnsykt tung!
Nedtrekk 4 kg(eller noe, det står bare 1,2,3 osv), 3 x 10
Benkpress 35 kg, 5 x 5
Armhevinger på knærne, 3 x 7
Turkish getup med 2 kg (økning fra 1 kg), 3 x 5
Ruggrulle, 2 x 10 (her tok tidsklemma meg)

Som sagt, sinnsykt fornøyd. Føler jeg har fått gjort mange forbedringer på én dag nå ja! Grin Dro rett på jobb etterpå. Mye løping der også gitt. Herlig!

Oh! Bicepsene mine synes nå! Haha, hurra! BB2 <-- Sånn!

Utlogget Envy

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 35
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 35

  • Veien tilbake til målet
Sv: Envy skal bli sterk - bilder
« #37 : 20. august 2011, 17:34 »
Nok en herlig økt gjennomført Dance

6 min på mølla først. 1 km. Ikke noe å hoppe i taket for, men helt greit.

Front knebøy med lett stang + 5 kg, 3 x 10
Benkpress 35 kg, 5 x 5.
Leg curl 13 kg, 3 x 10
Nedtrekk 4, 3 x 10
Turkish getup med 2 kg, 3 x 10
Div mageøvelser i slynge
Ryggrulle, 2 x 10 og 1 x 15

Tror jeg har noe feil teknikk hva ryggrulle angår. I dag fikk jeg skikkelig vondt i korsryggen mellom settene. Har bestilt veiledningstime på mandag, så da skal jeg ta opp teknikken på ryggrylle, knebøy, benkpress og push-ups.

Nå har jeg kost meg med en bedre kyllingmiddag for å fylle på med proteiner før det blir en hel masse karber ute på fylla i kveld Drankere

Avrunder med et par bilder. Synes jeg ser forbedring Cheesy




Utlogget Envy

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 35
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 35

  • Veien tilbake til målet
Sv: Envy skal bli sterk
« #38 : 23. august 2011, 11:47 »
Å, scheisse.. I dag er jeg så støl i armene ar det omtrent gjør vondt å skrive på pc'en. Hadde veiledningstime i går, og fikk virkelig kjørt meg! Programmet har fått noen små endringer, og belastningen er økt ytterligere. Jeg fikk også vite hvorfor jeg ikke fikser push-ups på tærene. Jeg har vel hatt en følelse av det, men var greit å høre det fra noen som vet hva han snakker om. Det viser seg at venstre skulder gir etter, og dermed hjelper det ikke hvor mye brystmuskelen jobber. Sekundet etter at venstre skulder gir etter, følger høyre på, og resultatet er at jeg kaver på gulvet etter 1 push up på tærne. Veilederen presset meg gjennom mellom 5-10 (husker ikke helt) push ups hvor jeg er på tærne på vei ned og knærne på vei opp, og hjelpes det kjennes i dag! blush

Ellers prøvde jeg meg på løpingen til opptaksprøven. Viser seg at det bare er snakk om 1023 meter, men man skal legge seg på magen på ene langsiden, og ryggen på andre langsiden. Jeg følte at løpingen har begynt å gå veldig bra nå, men det å drive sånn å legge seg ned og reiste seg opp var jo en helt annen påkjenning. Fy søren, det var slitsomt det! Hoho! Tongue Veldig greit å ha prøvd det, og nå ligger det i tillegg i programmet mitt, 2 ganger i uken!

Økta i går forøvrig var laber. Vi rakk ikke gå igjennom den nye vrien på mageøvelsene mine, så det fikk jeg absolutt ikke til, men er på den annen side veldig fornøyd med frontbøyen og den nye varianten av rygghev. biggrin

PS: Så på det første bildet jeg la ut, og bildene jeg la ut nå sist. Jeg har jo merket det på klesstørrelser og slikt, men var utrolig gøy å se forskjellen sånn!   Cool

Utlogget Envy

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 35
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 35

  • Veien tilbake til målet
Sv: Envy skal bli sterk
« #39 : 26. august 2011, 16:57 »
Ah, hadde en herlig økt i går!

Knebøy med 5 kg, 3x10
Push ups (på tærne på vei ned, knærne på vei opp), 2x4 og 2x3. Sinnsykt fornøyd med det. Klarte å holde skulderen nogenlunde på plass Cheesy
Legcurl 13 k, 3x10
Nedtrekk 4, 3x10
Fly 5 kg, 5x5
Div mageøvelser

I dag hadde jeg planer om å stå opp tidlig og løpe rundløypa, men da jeg hørte om regnet som var meldt bestemte jeg meg for å sove i steden (har jobbet til 23 hele uken). Jeg ble over middels skuffet da jeg sto opp i dag, akkurat i tide til å dusje og dra, og oppdaget at det var SOL ute Tongue

Men men.. Ny styrkeøkt i morgen!

Utlogget Envy

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 35
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 35

  • Veien tilbake til målet
Sv: Envy skal bli sterk
« #40 : 28. august 2011, 12:39 »
Nok en bra økt gjennomført i går!

Frontbøy 5 kg, 3x10
Nedtrekk 4, 3x10
Skråbenk 35 kg, 5x5
Legcurl 13 kg, 3x10
Turkish getup 4 kg, 3x5
Mageøvelser i slynge, i push-up stilling i steden for på albuene
En elendig avslutning med 19 ryggrulle

Ikke spesielt støl i dag og tror nok jeg med hell kan øke belastningen ytterligere neste økt. Mulig jeg øker til 10 kg på frontbøyen, med 5x5.

Blir noen push-ups og situps når jeg kommer hjem fra jobb i dag tenker jeg Smiley

 Situps Pushups

Utlogget Envy

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 35
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 35

  • Veien tilbake til målet
Sv: Envy skal bli sterk
« #41 : 03. september 2011, 22:48 »
I går:

23 runder med rundløype på 9 min og 59 sek (!!!!!!!!!!). Akkurat innenfor marginen! Spennende! Grin
Knebøy: 10 kg, 10x3
Skråbenk: 35 kg, 3x5 (benken var så veldig skrå, og fikk ikke til å justere den, så da ble det sånn)
Nedtrekk: 4 kg (?), 10x3. Tror jeg hadde veldig god teknikk på denne i går Smiley
Lårcurl: 14,5 kg, 10x3
Div mageøvelser
God skuring på ryggrulla også med 15, 15 og 10 repetisjoner!

Ikke nok med at jeg hadde et gjennombrudd på rundløypa i går, i dag har jeg overgått meg selv på push-upsene! Klarte nettopp 15 på knærne! Nå trenger jeg bare 5 til, så klarer jeg i allefall minimumskravet!  Grin

Utlogget Pans

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 034
  • Honnør: 309
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 034

Sv: Envy skal bli sterk
« #42 : 03. september 2011, 22:51 »
Hvilket opptak skal du på? Smiley
"There Can Be Only One" - Bill K

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!