Skrevet av Emne: Denne karen har blitt ripped på utradisjonellt vis...  (Lest 29923 ganger)

Utlogget bmw123

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 985
  • Honnør: 66
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 985

http://www.youtube.com/watch?v=XLdSlMBsfKQ#noexternalembed&feature=player_embedded#at=180&feature=channel_page

Denne karen har blitt ripped på en utradisjonell måte.
 
btw, litt av noen lekepkasser de har borti der!

Utlogget Carl P.

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 659
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 659

  • Nidarø SK.
Oi...
« #1 : 08. mai 2011, 09:59 »
Denne fyren må jo være turner eller noe slikt... Ikke veldig mange som klarer det han gjør.... Utrolig relativ styrke på han!
"For å styrke hjernen, må man først styrke musklene". - Montaigne

kontinuitet---kontinuitet---kontinuitet!

Stevneperser RAW

Bøy: 232,5kg
BP:  182,5kg
ML:   285kg

Totalt 700kg...

logg med video+bilder:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=106040.msg1602780;topicseen#new

Utlogget bmw123

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 985
  • Honnør: 66
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 985

Denne fyren må jo være turner eller noe slikt... Ikke veldig mange som klarer det han gjør.... Utrolig relativ styrke på han!

Ser ut som det har utviklet seg en slags ''gateturn kultur'' i Russland / Ukraina. Utrolig mange som trener slik type styrke-turn rundt om i byen. I motsetning til Norge, finnes det slike turnstenger og skikkelige olympiske stenger på hvert gatehjørne.  Kan ha noe med at hos Stalin, stod lekeplasser høyt på prioriteringslista. En enorm smidighet og relativ styrke de utvikler, spessielt i albue/skulderleddet.

Utlogget Lokomotivet

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 320
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 320

Kanskje jeg skal forsøke dette i sommer som et alternativ til ellipsemaskin.......eller ikke! Tongue
Ser for meg at matchvekta bør holdes et godt stykke unna mine (nåværende) 113kg for at dette skal funke.
Han er imidlertid vanvittig rippet; må vel trene mye cardio også.




Avancia Strongman Challenge 2013: 2.plass

Gjesteutøver - Italias sterkeste mann 2013: 1.plass

Etrurian Strongman Challenge (Italia) 2014: 1.plass

Utlogget bmw123

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 985
  • Honnør: 66
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 985

Kanskje jeg skal forsøke dette i sommer som et alternativ til ellipsemaskin.......eller ikke! Tongue
Ser for meg at matchvekta bør holdes et godt stykke unna mine (nåværende) 113kg for at dette skal funke.
Han er imidlertid vanvittig rippet; må vel trene mye cardio også.

Mulig han her trener mye kardio, men sannsynligheten er stor for at han er slik naturlig.
Jeg vet at profesjonelle turnere generelt er veldig ripped pga den store treningsmengden og dietten deres. De beste trener opp mot 8t hver dag, og er på ''deff'' hele året Tongue

Utlogget 3sp3n

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 960
  • Honnør: 69
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 960

Mulig han her trener mye kardio, men sannsynligheten er stor for at han er slik naturlig.
Jeg vet at profesjonelle turnere generelt er veldig ripped pga den store treningsmengden og dietten deres. De beste trener opp mot 8t hver dag, og er på ''deff'' hele året Tongue

Det er jo mange som trener slik, det er stort i USA

http://www.youtube.com/watch?v=l7wKzwXl0l0#noexternalembed

http://www.youtube.com/watch?v=KQSGRPA3SsQ#noexternalembed


Hannibald er jo godt kjent

http://www.youtube.com/watch?v=t1jMyzmtiI4#noexternalembed

Utlogget bmw123

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 985
  • Honnør: 66
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 985

Finnes ørten filmer på youtube av spreke russere som turner i byen. Jeg gjorde litt reseach, og fant ut at de fleste som begynner med slik gate-turning er de som stiller svakt i samfunnet, og etter at dette ble mer utbredt har kriminaliteten blitt redusert kraftig. Som vi vet er det tusenvis som ikke verken har penger eller mulighet til å skaffe seg en utdannelse eller jobb der borte. Mange ser muligheten til å bruke tida si på noe fornufting, og menger seg sammen med andre gjenger. Som oftest er det gatas ramp som tilbringer tida si på dette. I de fleste tilfeller er dette selvlært, der kompisene lærer hverandre. Noen av dem kommer fra turnmiljøet, men har blitt kasta ut pga økonomiske vanskelighetr, og da fortsetter de ute på gata.

Utlogget Andre

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 672
  • Honnør: 300
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 672

Jeg synes det er noe misvisende med tittelen i denne tråden. Han har vel ikke "blitt" ripped, da han trolig har vært mer eller mindre ripped hele livet.

Utlogget bmw123

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 985
  • Honnør: 66
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 985


Det har senere spredt seg utover hele verden. Enorm kroppskonktroll på de der! Dette er bare en av ''grenene'' innenfor gateturn. Ser ut til å mest være basert på styrke, mens originalt var det akrobatikk som gjaldt. Her er noen andre:
http://www.youtube.com/user/bmwbmw1515

Utlogget bmw123

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 985
  • Honnør: 66
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 985

Jeg synes det er noe misvisende med tittelen i denne tråden. Han har vel ikke "blitt" ripped, da han trolig har vært mer eller mindre ripped hele livet.

Du kan trygt si at han ikke har vært slik hele livet! Noen har lav fettprosent hele livet, men han er ikke født med de musklene. De øvelsene han gjør krever enorm relativ styrke, og han gjør dem med ankelvekter og vektvest. Noe som gjør det sykt imponerende. Du kan ikke gjøre de øvelsene uten å utvikle muskler...

Utlogget Alkoholikern

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 108
  • Honnør: 61
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 108

Han har vel ikke "blitt" ripped, da han trolig har vært mer eller mindre ripped hele livet.

For en konklusjon.

Utlogget bmw123

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 985
  • Honnør: 66
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 985


Utlogget Andre

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 672
  • Honnør: 300
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 672

For en konklusjon.

Når man leser at noen har "blitt" ripped, så forventer man at de har vært noe annet før. De aller fleste gode turnerere har naturlig lav fettprosent. Jeg ser ingen grunn til at han her skal være annerledes.

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
må vel trene mye cardio også.

Han må vel det for å være så ripped. Eller...?
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Mulig han her trener mye kardio,

Du har jo lagt ut film av at han trener cardio. Han tar jo muscle-ups i sikkert 10 min hver dag, det er cardio.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!