Skrevet av Emne: From Top to Bottom, to the End.. One Man's rise again to the TOP!  (Lest 10746 ganger)

Utlogget Rocky5

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 88
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 88

  • Preparing for Cleansing
Aha,  kan fortelle deg at det ikke er noe jævlig i hele tatt. Jeg har både tatt Koloskopi en del ganger og gastroskopi. Ved Kolonoskopi så spør legen om jeg vil ha morfin, og da sier jeg JA gjerne. Beste følelsen når man får morfin! Og Gastroskopi får du et slags spray i kjeften og ned i halsen før undersøkelse som gjør hele kjeften din nummen og gagging er engentlig løst! Det gjør ikke vondt eller er noe farlig. Bare litt ekkelt med srapyen i begynnelsen fordi den har en sterk smak, men det er seriøst ikke noe å grue seg over!!

You can do this!  Wink
Its not about how hard you can hit. Its about how hard you can get hit and keep moving forward. How much you can take and keep moving forward. Thats how winning is done.

TRENING:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=109071.msg1629741;topicseen#new

Utlogget Preben35

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 455
  • Honnør: 74
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 455

Godt og høre! Er fryktelig dårlig på å få sjekket halsen, men må man så må man..Smiley
Sprayen skal man alltids få til.. Er refleksen jeg har sett for meg er problemet, så hvis sprayen hjelper er jeg fornøyd:)

Utlogget Rocky5

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 88
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 88

  • Preparing for Cleansing
Ja må man så må man! Jaja sprayen hjelper sinnsykt mye!
Its not about how hard you can hit. Its about how hard you can get hit and keep moving forward. How much you can take and keep moving forward. Thats how winning is done.

TRENING:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=109071.msg1629741;topicseen#new

Utlogget Rocky5

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 88
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 88

  • Preparing for Cleansing
Har i tiden trent vanlig og begynt på svømming i Østfoldbadet, DEILIG! Har svømmet mye i 1-2uker, skal nå begynne med styrke igjen med svømming noen ganger i uka! Har også vært satt på sidelinja begrunna sykdommen i det siste, men man må bare stå opp og bli bedre enn før.
Kan si hva mine mål innenfor trening er...

Mål:
Overarm: 43-45 cm
Underarm: 34-36cm
Lår: 68-70cm
Legger: 48-49cm
Midjen: 79-83cm
Bryst: 140-150cm
Kroppsvekt: Samma hva den er, så lenge jeg har de målene over!

NÅ:
Vekt: 71.3 kg
Overarm: 35 cm
Underarm: 29 cm
Lår: 55.5 cm
Legger: 38 cm
Rundt Magen: 79 cm
Rundt brystet: 104 cm
Its not about how hard you can hit. Its about how hard you can get hit and keep moving forward. How much you can take and keep moving forward. Thats how winning is done.

TRENING:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=109071.msg1629741;topicseen#new

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!