Skrevet av Emne: Gutt på 17 år mye fett på kroppen  (Lest 1666 ganger)

Utlogget Spartacus123

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 8
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 8

Gutt på 17 år mye fett på kroppen
« : 08. mai 2011, 19:35 »
Hei Smiley Jeg er 17 år gammel
172 cm
73 kg

Jeg har ganske mye fett på kroppen og vil ha dette bort samtidig som jeg vil få større muskelmasse, og hvis mulig, få en fin og markert kropp til sommeren  Tongue

Hva bør jeg gjøre, og spise? noen treningsplaner som funker bra? bør jeg begynne å drikke proteinshake?

Utlogget Lidal

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 209
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 209

Sv: Gutt på 17 år mye fett på kroppen
« #1 : 08. mai 2011, 22:14 »
Hei Smiley Jeg er 17 år gammel
172 cm
73 kg

Jeg har ganske mye fett på kroppen og vil ha dette bort samtidig som jeg vil få større muskelmasse, og hvis mulig, få en fin og markert kropp til sommeren  Tongue

Hva bør jeg gjøre, og spise? noen treningsplaner som funker bra? bør jeg begynne å drikke proteinshake?

du er nokk litt for seint ut til å få bra sommerform, så jeg ville heller ha kjørt på uten å tenke på å deffe til sommeren, for da tror jeg du blir sittende igjen med ingen av delene:P finn deg heller et treningssprogram som du synes ser spennende ut, spørs litt om du vil bygge styrke før du eventuelt begynner å legge på deg muskelmasse da:P, se litt rund på forumet her og div nettsider! du kan jo trene litt kardio utnom visst du ikke vill ha noe mye mere fett da, litt synkende fettprosent gjør vell ingen ting

Husk kosthold er fryktelig viktig søk somsagt på forumet her å se på tips osv.

Proteinshake kan du selvsagt ta visst du ikke får i deg nokk proteiner gjennom vanlig foring, men har du god mat hjemme til å dekke dine proteinbehov så er det bedre det:)
pain is weakness leaving the body

If it were easy then everyone would look like this

Utlogget Spartacus123

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 8
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 8

Sv: Gutt på 17 år mye fett på kroppen
« #2 : 09. mai 2011, 00:32 »
takk skal du ha Smiley men kan du si meg noen sider der jeg kan se på forskjellige treningsplaner?

Utlogget Lidal

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 209
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 209

Sv: Gutt på 17 år mye fett på kroppen
« #3 : 09. mai 2011, 09:27 »
takk skal du ha Smiley men kan du si meg noen sider der jeg kan se på forskjellige treningsplaner?

treningsforum og iform da:P

dette brukte jeg og en kamerat og fikk gode fremganger

http://www.iform.no/pub/art.php?id=291
pain is weakness leaving the body

If it were easy then everyone would look like this

Utlogget Sohhh1

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 27
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 27

Sv: Gutt på 17 år mye fett på kroppen
« #4 : 03. juni 2011, 00:31 »
Hei gutt på 17 Cheesy
Hvis du vil ned i vekt innen sommeren, så var du nok litt sent ute ja. Men om du holder treningen gående gjennom sommeren vil du nok se resultater. Kanskje ikke så bra som du hadde håpet på (?), men disse kan du nå til høsten.
Om du vil ned i fettprosent burde du kutte ned på kalori-inntaket ditt og få i deg nok protein i forhold til din kroppsvekt og aktivitet. Pass på så du ikke kutter drastisk ned på kalori-inntaket ditt. Det vil føre til at kroppen din ikke får nok energi og du vil da ikke få like raske resultater som du håper på (her tenker jeg mest på muskelmasse).
Om du skal trene styrke (vekter osv.) er det viktig at du får en som "kan det" til å se på deg og kanskje følge med. Om teknikken er feil eller skjev, vil resultatene evt. bli smerte eller ingen resultater.
Masse lykke til! Smiley

Mvh Sofie

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!