Litt om meg.
32 år. fikk en wake-up call på 17 mai for 2 år sidan når knappane i bunadsvesten min spratt ut

Kom meg på gymmen og trente egentlig ganske ustrukturert og sjelden, men la om til et sunnare kosthold. bunaden passa igjen, men etter sommaren ifjor fekk eg lyst til å bygge og slanke meg ytterligare. Har hatt stor fokus på trening og kosthold sidan nyttår og har nesten ikkje missa ei trening.
Trener ryp 3 gongar i veka og kansje ei fotballøkt eller to med kompisar. sykler også en 4-5 mil i veka rundt i Oslo.
Det kortsiktige målet mitt er å gå ned et par kilo med fett så eg ser bra ut i baris. Målet er 79kg og då gjer eg opp status og ser om eg må vidare ned. Ser grei nok ut no, men har lyst til å kvitte meg med et par kilo til samtidig som eg lever et relativt normalt liv med festing etc.
Etter sommaren så vil eg fortsette å bygge og holde meg slank.
Mine vitale mål er 188 cm, 83 kg, fettprosent er kansje rett under 15... folk kan gjerne estimere utifrå bilder.
Dagens økt var relativt middels. fikk ikkje "kicket". masse folk på gymmen og blir så jævlig forbanna når eg må springe rundt og leite etter hantler. faen åsså! Litt vondt i en biceps, men det er nok forbigåande
skråbenk med hantler: 3x8x24.
arnoldpress: 10x14 7x18 7x18.... var bedre enn venta
knebøy: 10x60 8x100 8x100... er usikker på teknikk så tar det litt med ro
nedtrekk smalt 7x87 8x77 8x77
planken: 2x60 sek
lårcurl: 8x105 8x95
roing smalt grep: 10x57 8x60 8x60 (trur den ekstravekta er 3kg...)
dips: 9xkroppsvekt 6xkroppsvekt
Dagens kcal og makro: ca 2000kcal, fett 93, proto 169, karbs 103. meir proto og mindre fett imorgon.