Skrevet av Emne: Jakten på gymrotta?  (Lest 20699 ganger)

Utlogget Alkoholikern

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 108
  • Honnør: 61
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 108

Jakten på gymrotta?
« : 11. mai 2011, 17:05 »
Gjemt inne i de mørkeste og tristene gymene i Norge, finnes det en haug av sjarmerende, lubne og grettne gubber. De har alltid vært på utskikk etter en hustru for å dele sine løft og kosthold med. Men la oss innse det, det er jo ikke kvinnfolk nok å finne for disse karene. Kanskje et tv program kunne hjulpet dem å finne seg ei snelle for resten av livet. Eller det uaktuelt for den kvinnelige del av befolkningen og ville bevege seg inn i dette nogen lunde triste samfunnet, som eksisterer bak stenger og manualer?

Noen gymrotter her som søker etter kjærligheten? Har troa på dette konseptet!!!

Utlogget The Evil One

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 196
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 196

Sv: Jakten på gymrotta?
« #1 : 11. mai 2011, 17:19 »
denne høsten på tv2, "gym romantikk"

løp og kjøp

Utlogget MarianneD

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 356
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 356

Sv: Jakten på gymrotta?
« #2 : 12. mai 2011, 16:06 »
Jeg vil ha en sånn kjæreste! Jeg kan melde meg som en av jentene de kan møte  Tongue

Utlogget Luv

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 97
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 97

Sv: Jakten på gymrotta?
« #3 : 15. mai 2011, 22:20 »
Tror vi har en her i Bergen vektertorget. Gymrotta greide å huke tak i en liten og nett jente, og tvang på henne et vilt program. Etter å ha observert og hørt på dem gikk jeg litt bort, og rett bak meg gikk den lille jente med et tau rundt livet med et par skiver vekter og ripet opp hele den parkettaktige gulvet, fram og tilbake.

Bare et lite tips til gymrottene; å trene små jenter til å bli esler er ikke det som skal til for å dra damer.
"Shit don't make no sense"
-JegTrenerNaken

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: Jakten på gymrotta?
« #4 : 15. mai 2011, 22:41 »
Jeg vil ha en sånn kjæreste! Jeg kan melde meg som en av jentene de kan møte  Tongue

Snakker vi lunsj eller? innocent

Utlogget dybå

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 26
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 26

Sv: Jakten på gymrotta?
« #5 : 15. mai 2011, 22:43 »
Har trua!
23år
93kg
182cm
200kg benk and counting!

Utlogget MarianneD

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 356
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 356

Sv: Jakten på gymrotta?
« #6 : 15. mai 2011, 23:00 »
Snakker vi lunsj eller? innocent
Hvis du er skikkelig gymrotte så  Cool

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Jakten på gymrotta?
« #7 : 18. mai 2011, 12:55 »
Jeg vil ha en sånn kjæreste! Jeg kan melde meg som en av jentene de kan møte  Tongue

Tror du kan vente deg frier brev på PM i lassevis fremover, så du er nok sikra.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget synne

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 12
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 12

Sv: Jakten på gymrotta?
« #8 : 23. november 2011, 18:03 »
Jeg kan også melde meg som en av de jentene! Smiley
Citius, altius, fortius Wink

Utlogget FitMom

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 037
  • Honnør: 157
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 037

Sv: Jakten på gymrotta?
« #9 : 23. november 2011, 18:15 »
Melder meg ikke på som deltager! Men søker gjerne en jobb i kulissene, for dette må jo bli bra  Cheesy

Utlogget synne

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 12
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 12

Sv: Jakten på gymrotta?
« #10 : 23. november 2011, 18:37 »
Hah, nei kanskje ikke som deltager - men som den type dame som liker gymrotter Smiley
Citius, altius, fortius Wink

Utlogget ada

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 41
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 41

Sv: Jakten på gymrotta?
« #11 : 22. mai 2012, 18:26 »
Jeg jakter på en gymrotte som også er en kirkerotte,jeg. Det er ikke lett. Gud og kroppsfiksering er kanskje ikke den vanligste interessekombinasjonen?Smiley
Men de unge synes ikke det er god tone å jamre seg, og ser seg derfor nødt til å søke luft for sin ulykke i ufornuftige handlinger.

Utlogget Sakt

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 105
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 105

Sv: Jakten på gymrotta?
« #12 : 09. september 2012, 22:48 »
Kunne blitt et bra program! Hadde lett meldt meg på!;-)
Vekt: 64
Høyde: 168

1RM
KB: 90Kg
BP: 57,5Kg-->65Kg
ML:100Kg

Utlogget bigblock

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 33
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 33

Sv: Jakten på gymrotta?
« #13 : 10. september 2012, 20:23 »
Kunne blitt et bra program! Hadde lett meldt meg på!;-)


Du trenger vel ikke et tv-program for og finne en gymrotte når du er på TF.. Her inne kan du ikke kaste en stein uten og treffe en. Men du slipper kanskje leite så mye. Etter denna posten er vel PMboksen din sikkert allerede er full av frierbrev fra (trenings)kåte gutter nå  Grin

Angående å finne gymrotta ute i det virkelige liv så er det ganske greit. De pleier somregel og gjemme seg i et dystert slitt treningssenter. Gjerne i lokaler som tidligere har fungert som bomberom. Når du finner en så får du prøve og starte en samtale. Hvis du synes det er kleint får du finne deg en unnskyldning til og søke kontakt. Et triks som jeg veit fungerte på meg er og spørre om hjelp til og løfte ned en smith stang med endel kilo på som var satt i øverste posisjon. Finnes ikke en broiler i verden som ville motstå muligheten til og hjelpe en vakker pike i nød og samtidig få brifet litt med styrken sin. Sleng på et kompliment så bør han være solgt. Hvis han ikke er homo selvsagt. Prøv det neste gang du er på gymmen og rapporter tilbake  Grin

Utlogget Sakt

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 105
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 105

Sv: Jakten på gymrotta?
« #14 : 10. september 2012, 23:29 »


Du trenger vel ikke et tv-program for og finne en gymrotte når du er på TF.. Her inne kan du ikke kaste en stein uten og treffe en. Men du slipper kanskje leite så mye. Etter denna posten er vel PMboksen din sikkert allerede er full av frierbrev fra (trenings)kåte gutter nå  Grin

Angående å finne gymrotta ute i det virkelige liv så er det ganske greit. De pleier somregel og gjemme seg i et dystert slitt treningssenter. Gjerne i lokaler som tidligere har fungert som bomberom. Når du finner en så får du prøve og starte en samtale. Hvis du synes det er kleint får du finne deg en unnskyldning til og søke kontakt. Et triks som jeg veit fungerte på meg er og spørre om hjelp til og løfte ned en smith stang med endel kilo på som var satt i øverste posisjon. Finnes ikke en broiler i verden som ville motstå muligheten til og hjelpe en vakker pike i nød og samtidig få brifet litt med styrken sin. Sleng på et kompliment så bør han være solgt. Hvis han ikke er homo selvsagt. Prøv det neste gang du er på gymmen og rapporter tilbake  Grin

Dårlig med frierbrev fra "treningskåte gutter" , men skal prøve ut ideen di og gi tilbakemelding;-)
Vekt: 64
Høyde: 168

1RM
KB: 90Kg
BP: 57,5Kg-->65Kg
ML:100Kg

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!