Skrevet av Emne: hva skal jeg gjøre ?  (Lest 3985 ganger)

Utlogget gnolreve

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 193
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 193

hva skal jeg gjøre ?
« : 11. mai 2011, 17:09 »
hei , hadde satt pris på om du leste og kom med et hjelpende svar Wink

for en stund siden fikk jeg høre av en fyr jeg trener med at en kompis av han hadde hat sex med en som er GANSKE digg! dette trodde jeg ikke på, så jeg , han jeg trente med og beste kompisen min drøftet dette og kom ikke frem til om han hadde gjort det eller ikke... litt fremover i tid kommer han som "hadde" hat sex " bort til oss og sier han skal snakke med oss. hvor han da er sur på meg fordi han sier at jeg har sagt det til hele skolen og alle sier at jeg har sagt det videre til alle. jeg nektet på denne anklagelsen og sier jeg fikk høre det av han som sto ved siden av meg(trenings kompisen min) . treningskompisen min sier han ikke husker at han har sagt det og forklarer dette.

senest idag kom kjærsten til han som (tydligvis ikke hadde hat sex med den digge dama) bort til meg og kjefter på meg og spør hvorfor jeg har sagt det rundt til alle. jeg spør hvem som sier det og hun nevner mange som jeg ikke kjenner engang. ide hun går sier hun at hun vil finne det ut uansett akkurat som om jeg jugde og hun skulle gjøre noe.

 senere på dagen får jeg brev på facebook av en gutt som jeg ikke kjenner og sier at jeg har skaffet meg selv STORE problemer og at jeg kommer til å bli banket hvis jeg ikke sier det er meg , MEN DET VAR IKKE MEG  Huh

alle sier at jeg ikke har noe å bekymre meg for siden de sier jeg kan ta banke dem  (siden er litt større enn de fleste) men av person er jeg rolig og har aldri kommet i slåss kamp før, å har ikke planer å komme i noen heller. hva skal jeg gjøre ? trenger litt hjelp  Huh

takker for svar !
you gotta eat big, to get big!

Utlogget Hook

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 20
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 20

Sv: hva skal jeg gjøre ?
« #1 : 11. mai 2011, 17:19 »
Høres ut som du har kommet opp i en typisk "Noen sier at du har sagt dittogdatt" - situasjon. Den er vrien.

Jeg synes du bør kontakte personen som (som har eller ikke hatt sex med den DIGGE dama) og dama hans ved å ringe eller møte dem face2face. Gjerne 1og1 siden det er enklere å gi blaffen i det du sier når de er fler. Og forklare ærlig og oppriktig at du har ikke fortalt det til "alle" eller noen og at du ikke skjønner hvorfor noen beskylder deg for det.

Fungerer ikke det, så kan du berolige deg litt med at 98% av alle trusler så skjer det ingenting.

Utlogget Kapvor

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 137
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 137

Sv: hva skal jeg gjøre ?
« #2 : 11. mai 2011, 17:25 »
Bare gå på skolen.. og smil dem folka rett opp i trynet. Ingen grunn til og være redd!
"Every legend has a secret"

Utlogget marmor

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 53
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 53

Sv: hva skal jeg gjøre ?
« #3 : 11. mai 2011, 17:33 »
Jeg ville ha prøvd meg på den digge dama. Gi blanke i de som beskylder deg for ditt og datt. Livet er for kort til det, selv om det ikke virker sånn mens man enda er i skolealder.

Utlogget Sterken95

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 382
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 382

Sv: hva skal jeg gjøre ?
« #4 : 11. mai 2011, 17:33 »
Bare gå på skolen.. og smil dem folka rett opp i trynet. Ingen grunn til og være redd!

Ja, ingen grund til å være redd;)
Beste løft RAW:

Benkpress: 140kg
Knebøy: 185 kg
Markløft: 200kg

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=130122.msg1894774;topicseen#new

Utlogget gnolreve

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 193
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 193

Sv: hva skal jeg gjøre ?
« #5 : 11. mai 2011, 17:49 »
ja den tanken har streifet meg, men er bare at sånne typer er så feige at de henter 20 stk for å banke meg hvis det blir bråk..
you gotta eat big, to get big!

Utlogget Kapvor

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 137
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 137

Sv: hva skal jeg gjøre ?
« #6 : 11. mai 2011, 17:51 »
Skal love deg dem springer om du henter meg Wink
"Every legend has a secret"

Utlogget Mummelmann

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 576
  • Honnør: 437
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 576

Sv: hva skal jeg gjøre ?
« #7 : 11. mai 2011, 17:57 »
Bare drit i hele greia, lat som det aldri skjedde. Dette er bare fjas, de vil bare ha en reaksjon fra deg. Ikke la folk herse med deg, legg det bak deg og glem here farsen.

Utlogget gnolreve

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 193
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 193

Sv: hva skal jeg gjøre ?
« #8 : 11. mai 2011, 18:08 »
Skal love deg dem springer om du henter meg Wink
da slår jeg på tråden om ting blir ut av kontroll Cheesy

men ja skal prøve å legge det bak meg, om jeg bare hadde greid det....
men på en annen side gir sånne situasjoner meg motivasjon til å trene som f***
you gotta eat big, to get big!

Utlogget quintriceps

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 181
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 181

Sv: hva skal jeg gjøre ?
« #9 : 11. mai 2011, 18:56 »
Omg. Bare drit i alt samma, sånn her skjer alle regner jeg med.. Har ivertfall skjedd meg mange ganger at masse folk du ikke kjenner plutselig skal drepe deg for noe som egentlig ikke anngår deg engang. Det er standard, bare fortsett som normalt, hvis noen kommer opp til deg og begynne å lage kaos, bare hold på ditt hele tia. Bare egentlig drit i å forklar med sånn lang historie, bare si kort hva som skjedde og det er sånn det er og alle folka som har møtt opp mot deg er fuckings tullinger som kun leter etter unnskyldninger for å bråke med en kar de ikke engang kjenner.

Så er det bare å bite i det sure eplet og innse at du mest sannsynlig må sloss, men bare sørg for å ha holdt på ditt og sagt at det du anklages for etc ikke er din feil og at hele greia bare er tullball. Også må du sloss med dem.

Egentlig, prøv å drit i hele den historien som liksom var forløpet, jeg sier det til deg det er bullshit, folk plukker opp meningsløse random hendelser og skal gjøre mye ut av det, og lurer seg selv til å tro at de har en god grunn til å være stygge mot andre. Bare skrik ut til alle som skal "prate med deg" om det at det er faen meg bullshit og at folk kan slutte å plapre i kjeften og fuckings gjøre det de skal mot deg (banke deg eller hva) også sloss du tilbake, gi alt du har, make an example Cheesy

Lykke til !

Mest sannsynlig kommer det ikke til å bli noe bråk i det hele tatt, men du kommer nok til å ende opp i en litt sånn kjip situasjon hvor masse randoms står og skriker til deg om det, bare ikke back ut og prøv å redd ditt eget skinn ved å tilslutt ta på deg skylden eller noe, du vil angre som faen i ettertid. HOLD PÅ DITT, og prøv å unngå for mye prat ellers går det i dass uansett Smiley

Utlogget gnolreve

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 193
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 193

Sv: hva skal jeg gjøre ?
« #10 : 11. mai 2011, 19:08 »
Omg. Bare drit i alt samma, sånn her skjer alle regner jeg med.. Har ivertfall skjedd meg mange ganger at masse folk du ikke kjenner plutselig skal drepe deg for noe som egentlig ikke anngår deg engang. Det er standard, bare fortsett som normalt, hvis noen kommer opp til deg og begynne å lage kaos, bare hold på ditt hele tia. Bare egentlig drit i å forklar med sånn lang historie, bare si kort hva som skjedde og det er sånn det er og alle folka som har møtt opp mot deg er fuckings tullinger som kun leter etter unnskyldninger for å bråke med en kar de ikke engang kjenner.

Så er det bare å bite i det sure eplet og innse at du mest sannsynlig må sloss, men bare sørg for å ha holdt på ditt og sagt at det du anklages for etc ikke er din feil og at hele greia bare er tullball. Også må du sloss med dem.

Egentlig, prøv å drit i hele den historien som liksom var forløpet, jeg sier det til deg det er bullshit, folk plukker opp meningsløse random hendelser og skal gjøre mye ut av det, og lurer seg selv til å tro at de har en god grunn til å være stygge mot andre. Bare skrik ut til alle som skal "prate med deg" om det at det er faen meg bullshit og at folk kan slutte å plapre i kjeften og fuckings gjøre det de skal mot deg (banke deg eller hva) også sloss du tilbake, gi alt du har, make an example Cheesy

Lykke til !

Mest sannsynlig kommer det ikke til å bli noe bråk i det hele tatt, men du kommer nok til å ende opp i en litt sånn kjip situasjon hvor masse randoms står og skriker til deg om det, bare ikke back ut og prøv å redd ditt eget skinn ved å tilslutt ta på deg skylden eller noe, du vil angre som faen i ettertid. HOLD PÅ DITT, og prøv å unngå for mye prat ellers går det i dass uansett Smiley
takker for svar, skal prøve å ungå for mye prat... så håper jeg alt blir bedre Wink
you gotta eat big, to get big!

Utlogget Sterken95

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 382
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 382

Sv: hva skal jeg gjøre ?
« #11 : 11. mai 2011, 19:26 »
Hvor gamle er disse du er i bråk med?
Beste løft RAW:

Benkpress: 140kg
Knebøy: 185 kg
Markløft: 200kg

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=130122.msg1894774;topicseen#new

Utlogget gnolreve

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 193
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 193

Sv: hva skal jeg gjøre ?
« #12 : 11. mai 2011, 19:29 »
ca. 18 er de nok
you gotta eat big, to get big!

Utlogget Sterken95

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 382
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 382

Sv: hva skal jeg gjøre ?
« #13 : 11. mai 2011, 19:32 »
Haha, da sliter de om de gjør deg noe
Beste løft RAW:

Benkpress: 140kg
Knebøy: 185 kg
Markløft: 200kg

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=130122.msg1894774;topicseen#new

Utlogget gnolreve

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 193
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 193

Sv: hva skal jeg gjøre ?
« #14 : 11. mai 2011, 19:35 »
hvorfor sliter de ? Smiley
you gotta eat big, to get big!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!