Skrevet av Emne: Alkohol etter trening skader ikke restitusjonen allikevel - ifølge ny forskning  (Lest 5513 ganger)

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
AMEN;) hah :p...Bare jeg som blir sett rart/ned på når jeg ønsker å trene istede for å drikke meg sanseløst drita hver fredag og lørdag?

Gjør som meg, sniff kokain isteden. Går ikke utover restitusjonen i det hele tatt. Får mer trykk også.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Stoneheart

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 169
  • Honnør: 117
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 169

Ryü: haha...

Nå skal det sies at det finnes en gylden middelvei mellom det å avstå fra alkohol helt og drikke seg sanseløst drita hver fredag og lørdag. Jeg drikker meg veldig sjeldent sanseløst drita, men tar meg ofte et par øl eller deler en flaske vin med dama i helgene. Eventuelt en kald halvliter eller to en varm sommerdag.

Tidligere hørte man jo myter som: "En eneste halvliter koster deg en hel treningsøkt" osv, og det er disse jeg eventuelt er ute etter å avlive, ikke den etablerte sannheten om at å drikke seg drita ikke er bra for noe Smiley

Når det er sagt så er vel ikke den ene gangen man eventuelt drikker seg drita som gjør hovedutslaget på fremgang, men hva man gjør mellom de gangene man eventuelt drikker seg drita Smiley

Utlogget awf

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 303
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 303

Først skriver du at han må trene cardio på Fredag fordi alkohol er kaloririkt, men så sier du at han kommer til å trenge mye kalorier neste dag. Er det ikke da bedre å bare trene som vanlig, drikke alkohol på kvelden, og være fyllesjuk på Lørdag, og da evt. spise ekstra mye på Søndag?

EDIT: Evt. trene litt lettere enn vanlig.

Nei, mulig jeg formulerte meg dårlig. Han vil trenge mye kalorier dagen etter en tung styrkeøkt. Dette er ikke nødvendigvis tilfellet etter en rolig/moderat kardioøkt

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!