Skrevet av Emne: Litt bilder :) ( si hva dere mener, er ute etter både ros og kritikk:)  (Lest 20946 ganger)

Utlogget Lidal

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 209
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 209

slutt å vær så veslevoksen nå lille gutt. med de løftene dine tror jeg at vi alle kan være enige om at du ikke lyver ialfall.
Tviler på du tar så mye mer..
[/quote
I laughed, men det må være grenser for hvor tåpelig noen kan oppføre seg. Dette er en bildelogg, ikke en trakasseringsjournal.

@OP: Bra fett%, men den er langt ifra 5 Wink

Skulle gjerne ha sett den legendariske videoen.

Og det er forskjell på å legge på seg fett og muskler,  men keep up the good work ! : )





er det mulig, enn å drite seg ut så mye, noen som har mindre mellom øra!
pain is weakness leaving the body

If it were easy then everyone would look like this

Utlogget hanzyman

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 412
  • Honnør: 39
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 412

Reagerer litt på at trådstarter syns det er så urimelig at folk ikke tror på ham når han sier han har 90 kg i militær press.  At folk tar 10 kg mindre i militær press enn de gjør i benk er jo meget usannsynlig.

Blir akkurat som når en bruker kommer og hevder at han har 30 kg mer i knebøy enn i mark, da sier det jo seg selv at det er kvartbøy det dreier seg om.

Akkurat som at nå, så sier det jo seg selv at det er ikke sittende, strikt militær press med stang og korrekt vekt.  Og hvis det nå mot formidning skulle være fakta, så er det iallefall ikke fakta før forumet har sett film.

Og drive og tro at folk skal tro på usannsynlige løft uten dokumentasjon er direkte tull.

Og komme med denne arrogante holdningen når man er nybegynner som kun har trent ett par år er også tull.

Ydmykhet skader aldri, ingen er eksperter på trening når de ikke en gang har fyllt 20 og kun har trent ett par år.

Vil bare si at flere styrkeløftere tar mer i knebøy enn markløft(syntes detta var merkelig i seg selv da jeg også tar mer i mark enn bøy) men bare les på profilen eller i treningsforum bladet som ble utgitt for noen måneder siden der CYC løfta mer i knebøy enn markløft;)

Utlogget Pajero

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 431
  • Honnør: 197
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 431

  • Time for Power!
Vil bare si at flere styrkeløftere tar mer i knebøy enn markløft(syntes detta var merkelig i seg selv da jeg også tar mer i mark enn bøy) men bare les på profilen eller i treningsforum bladet som ble utgitt for noen måneder siden der CYC løfta mer i knebøy enn markløft;)

Er jo pga drakten da din sopp!!
There can be only one!

Perser:  Knebøy:  80  kg  Benkpress:  72.5  Markløft:112.5  Militærpress:  45 kg - Alle løft gjort uten utstyr eller doping

Utlogget hanzyman

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 412
  • Honnør: 39
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 412

Er jo pga drakten da din sopp!!

ja, men han løfter jo uansett mer i knebøy enn markløft;)

Utlogget Jobbe

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 213
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 213

Dette var jo underholdning. Gleda meg til å bla frem til siden hvor videoen lå , men den var jo ikke kommet ennda. Merkelig.

Bildene ser veldig bra ut , stå på Smiley
Min bildelogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=80315.0

Benk : 12x100, mark 10x145, bøy 10x100

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!