Skrevet av Emne: Ufrivillig deff: Prosjekt 4 uker uten løft  (Lest 5624 ganger)

Utlogget Onlinehero

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 50
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 50

Sv: Ufrivillig deff: Prosjekt 4 uker uten løft
« #15 : 23. mai 2011, 14:15 »
Legger igjen et spor her. Er egentlig litt i samme situasjon som deg, og har tenkt å starte med mye mer cardio, kutte ut løftingen en stund, kanskje jeg skal se ann dine resultater litt først Tongue

Hei! Hvordan er du i samme situasjon? Vanligvis når man har betennelse som jeg har, anbefales det å fortsette å trene, mens man holder seg unna de øvelsene som irriterer. Ledd liker å bli brukt!
Dessverre har ikke det fungert for meg, og det er grunnen til at jeg går en periode uten trening i det hele tatt nå. Hadde det ikke vært for dette, hadde jeg nok neppe kuttet løftingen helt Smiley

Utlogget StoreRoger

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 150
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 150

  • Do work!
Sv: Ufrivillig deff: Prosjekt 4 uker uten løft
« #16 : 24. mai 2011, 11:10 »
Hei! Hvordan er du i samme situasjon? Vanligvis når man har betennelse som jeg har, anbefales det å fortsette å trene, mens man holder seg unna de øvelsene som irriterer. Ledd liker å bli brukt!
Dessverre har ikke det fungert for meg, og det er grunnen til at jeg går en periode uten trening i det hele tatt nå. Hadde det ikke vært for dette, hadde jeg nok neppe kuttet løftingen helt Smiley

Har senebetennelse i armen som stadig kommer tilbake, har tatt ca. 2 uker av nå men har begynt så smått igjen. Men skal starte med mye mer cardio.

Utlogget Onlinehero

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 50
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 50

Sv: Ufrivillig deff: Prosjekt 4 uker uten løft
« #17 : 24. mai 2011, 17:19 »
Senebetennelse er skummelt, hvis du aldri lar den gå helt bort så sitter du med den kronisk og da er gode dyr rå.. Høres fornuftig ut å ta en pause:)

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!