Skrevet av Emne: Proteinshake før kardio økt rett etter trening!?!?! Hjelp :)  (Lest 1341 ganger)

Utlogget Rob Easy

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 4
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4

Hei,

Jeg pleier å gå ca 45 min cardio på tredemøllen eller sykkel rett etter en heftig styrke økt.
Feks. Går inn i gymmen, begynner å varme opp, også trener jeg skikkelig Bryst og Triceps, deretter går på tredemøllen i 45.

Det jeg lurer på om det er OK å hive i seg en proteinshake rett etter stykre økten, før jeg begynner på cardio? med tanken på maksimal fettforbrenning??

Vil ikke ødelegge fettforbrennings prosessen!

Føler meg vanligvis trøtt og sulten etter en hard styrke økt, og musklene skriker etter næring, derfor tenker jeg kanskje det er lurt med en liten shake for den "lange" cardio økten Smiley

Hva sier dere? Trenger råd fra de som kan dette Smiley

Takk

Utlogget froggy

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 538
  • Honnør: 99
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 538

Å innta føde før en kardioøkt vil ikke svekke fettforbrenningen din, det er det totale inntaket vs. forbruket som teller. Så hvis du vil ta deg en shake etter styrketreningen så syns jeg du skal gjøre det. Bare som et lite obs, om du får for mye i magen kan du lett få hold under kardiotreningen, det er jo litt ubehagelig.
Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=99008.0

"Whether you think you can or whether you think you can't, you're right."

Utlogget ^Th0mas^

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 787
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 787

Du ødelegger ingenting. De kaloriene du forbrenner under treningen er forbrente kalorier, uavhengig av når du trener og spiser.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!