Skrevet av Emne: Muskelmasse  (Lest 7746 ganger)

Utlogget jazzen

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 10
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 10

Sv: Muskelmasse
« #15 : 25. mai 2011, 10:46 »
Hvor mye har du egentlig røykt i det siste? Må i iallefall vær mer enn vekten på dine 60 kg muskler

Cheesy - Helt klart!

Utlogget eyzteinn

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 84
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 84

  • Fysioterapeut som studerer styrkeløft
Sv: Muskelmasse
« #16 : 25. mai 2011, 18:03 »
Mange takk for konstruktive bidrag i min søken etter kunnskap og informasjon, musclemeup og jazzen.  At De røykjer, treng ikkje bety at andre røykjer. Om du ikkje veit svaret eller har noko anna konstruktivt å komme med, kvifor gidda De å kommentere då? Det var eit spm eg ikkje ønskjer svar på, om De lurte på det.
All-time high: Bøy: 100 kg. Benk: 85 kg. Mark: 140 kg. Press: 60 kg

Pr dags dato: Mark: 3x5x135 Bøy: 3x5x 50 Styrkevending: 2x3x70 Benk: 3x5x70. Press: 3x5x47.5


Har som mål å verta Noregs Sterkaste 100-åring i 2082, i bøy, benk, mark og press. Driv no og byggjer opp styrken etter eit skulderproblem, og ein meniskskade.

Utlogget Beefcake

  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 1 969
  • Honnør: 1175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 969

  • Spiser til failure
Sv: Muskelmasse
« #17 : 25. mai 2011, 18:48 »
Mange takk for konstruktive bidrag i min søken etter kunnskap og informasjon, musclemeup og jazzen.  At De røykjer, treng ikkje bety at andre røykjer. Om du ikkje veit svaret eller har noko anna konstruktivt å komme med, kvifor gidda De å kommentere då? Det var eit spm eg ikkje ønskjer svar på, om De lurte på det.

Det føles ganske så meningsløst å prøve å svare på ditt spørsmål om "Kor mykje" muskelmasse "standard" fitness-jenter/kroppsbyggerjenter på 160 cm (hvilke det nå er..) har, når du åpenbart har en helt egen definisjon av hva muskelmasse er. Det er godt mulig at dine 70 kg kroppsmasse består av 60 kg muskler og 10 kg skjelett, men det er neppe hva normale mennesker består av. Vi har bare ca 3-4 kg skjelett i tillegg til 15-20 kg av blod og indre organer (som f.eks. halvannet kg hjerne) i tillegg til muskelmassen vår.


Utlogget HHHH

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 684
  • Honnør: 359
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 684

  • tjukk
Sv: Muskelmasse
« #18 : 25. mai 2011, 19:09 »
Er det ein sjukdom me som er særs interessert i trening, ernæring og fysiologi, og korleis
Hovudgrunnen til å leggje ut tråden, er at eg held på med å hjelpe ei jente, på 159 cm, legge om livsstilen og gå ned i vekt. Ho begynte på 120 kg i januar, med 54 kg muskelmasse. Første gong ho prøvde markløft, tok ho 100 kg, LETT, og 80 kg knebøy (veldig tungt). Så for å gje ho litt ekstra motivasjon, kunne det jo vore greit for ho å vite kor ELITEN ligg hen i muskelmasse.

Håpar nokon kan gje meg gode svar. Smiley

Haha.. Om det hadde vært opp til muskelmasse for å konkurrere i BF eller hva det måtte være så hadde vi ikke trengt konkurranseformen slik den er nå. Da kan vi bare hatt en desentralisert konkurranse hvor vi la ut resultatene av en DEXA test (eller lignende), hvor den som kom nærmest idealet hadde vunnet.

Slike konkurranser har veldig lite med muskelmassen å gjøre, den har nok mer med hvordan denne massen er plassert. Om du ønsker å gi henne en god tilbakemelding så kan du ta henne med til en klubb som vet hva de driver med når det gjelder fitness og jenter. Da vil hun få informasjon om hva som bør jobbes med og hva som er bra. Jeg kan dog spekulere i at dette blir en kamel å svelge for deg, ettersom du må legge til side PT-egoet dersom du skal ta innover deg at "du er faktisk ikke en ekspert på dette, og noen andre har sikkert bedre peiling". Slik tråden utarter seg så er det mindre sannsynlig.

Kondolerer på vegne av jenta.

Utlogget eyzteinn

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 84
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 84

  • Fysioterapeut som studerer styrkeløft
Sv: Muskelmasse
« #19 : 25. mai 2011, 19:35 »
No er det ikkje slik at eg er interessert i verken bodybuilding eller fitness, og det er heller ikkje denne jenta. Heldigvis.

Eg har målt kroppsmassen på to ulike vekter sjølv, og får opp anten ca 60 kg, eller 40% (men den vekta målte visstnok berre skeletal muscle mass,), som skulle tilsvare ca 30 kg. Stolar dog særs lite på den prosentvekta, då ein kar med 6-pack kom ut med ein feittprosent på 16, som nok er lite sannsynleg.

Om dette er korrekte resultat, tviler eg sterkt på. Då må ein undersøkjast med DEXA.

Så ta for all del mine "resultat" med ei klype salt, det gjer eg sjølv óg.

Det eg enkelt og greit lurte på, er jo, enkelt og greit, kor mykje muskelmasse det er normalt å ha, men det er det tydelegvis ingen her på forumet som veit. Så takk for ingenting. Smiley

Og igjen, verken eg eller jenta har interesse av å konkurrere i fitness eller kroppsbyggjing, er overhodet ikkje det dette innlegget handlar om.

Og igjen, beefcake, eg har redegjort for utrekningar før, men kan gjere det igjen, og det er ikkje "mi personlege oppfatning", men korleis det i realiteten ER: Du har ei totalvekt, som består av 60% vatn, og 40% andre typar molekyler, som til dømes mineral, protein, feitt, karbohydrat osv. Ein muskel (dvs, ei muskelcelle) er jo ikkje reint protein, den består vel av omlag 60% vatn den óg, vil eg tru. Så du kan godt ha 60% vatn, og 60% musklar, sjøl om 60%+60% blir 120%. Det er ingenting feil med det reknestykket. Har du ei totalvekt på 75 kg, ein beinmasse på 3 kg, og 60 kg musklar, vil du ha ein feittfri masse på 63. 63/75 = 84% musklar, og ein feittprosent på 16 %.
All-time high: Bøy: 100 kg. Benk: 85 kg. Mark: 140 kg. Press: 60 kg

Pr dags dato: Mark: 3x5x135 Bøy: 3x5x 50 Styrkevending: 2x3x70 Benk: 3x5x70. Press: 3x5x47.5


Har som mål å verta Noregs Sterkaste 100-åring i 2082, i bøy, benk, mark og press. Driv no og byggjer opp styrken etter eit skulderproblem, og ein meniskskade.

Utlogget Alkoholikern

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 108
  • Honnør: 61
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 108

Sv: Muskelmasse
« #20 : 25. mai 2011, 19:48 »
Datt akkurat av stolen

Utlogget Andre

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 672
  • Honnør: 300
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 672

Sv: Muskelmasse
« #21 : 25. mai 2011, 23:08 »
eyzteinn, du har ikke 60 kg muskelmasse på 73 kg kroppsvekt.

Utlogget eyzteinn

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 84
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 84

  • Fysioterapeut som studerer styrkeløft
Sv: Muskelmasse
« #22 : 25. mai 2011, 23:12 »
Godt mulig det. Men ka e det i så fall sannsynlig at eg har, med ein feittprosent på ca 15%? Det er jo deg eg egentlig vil fram til med denne tråden. Dvs, ikkje for eigen del, men for denne jentå sin del.
All-time high: Bøy: 100 kg. Benk: 85 kg. Mark: 140 kg. Press: 60 kg

Pr dags dato: Mark: 3x5x135 Bøy: 3x5x 50 Styrkevending: 2x3x70 Benk: 3x5x70. Press: 3x5x47.5


Har som mål å verta Noregs Sterkaste 100-åring i 2082, i bøy, benk, mark og press. Driv no og byggjer opp styrken etter eit skulderproblem, og ein meniskskade.

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Muskelmasse
« #23 : 25. mai 2011, 23:31 »
http://library.thinkquest.org/10348/find/content/muscular.html

Sitat
The skeletal muscle makes up about 40 % of an adults body weight.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Arn

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 161
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 161

Sv: Muskelmasse
« #24 : 26. mai 2011, 00:06 »
Gjør et forsøk på å forklare, alt her er funnet via google.

For enkelthets skyld: Skjelettet hos normale kvinner veier 10 kg, dvs ca 15 % for deg på 70 kg. 25 % av vekten er hud, organer etc. Du oppgir 15 % fett.

Vi får da: 100 % - (25 % + 15 % + 15 %) = 45 % muskler, eller 31,5 kg hos deg.

15 % fett er forresten å anse som svært lav fett-% fra 12 % og under er du ansett som sykelig. Men med en så høy muskelmasse tror jeg ikke dette er helt relevant for det. Prosentene gjelder for "normale" kvinner. Fett -% for kvinner 20-30 år er ideelt en plass mellom 18 og 25 %

Utlogget eyzteinn

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 84
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 84

  • Fysioterapeut som studerer styrkeløft
Sv: Muskelmasse
« #25 : 29. mai 2011, 01:13 »
Skal ikkje ha på meg at eg ikkje innrømme når eg har feil. I Exercise Physiology av McArdle, Katch og Katch, 6th edition, står det følgjande på side 784 (Figur 28.6):

Referansemannen; 174 cm, 70 kg totalvekt, ca 62 kg lean body mass (ca 80% av totalvekt), ca 31 kg muskelmasse (ca 45%), ca 10 kg skjelett (ca 15%), ca 10 kg feitt (ca 15%)).

Referansekvinnen; 164 cm, ca 55 kg totalvekt, ca 48 kg lean body mass (85%), ca 20 kg muskelmasse (ca 35%), ca 7 kg skjelett (ca 12%), ca 15 kg feittmasse (ca 27%).

Så den vekta som rekna ut min prosentvise skjelett-muskelmasse på nesten 40 % av totalvekt (74 kg x 0.4=29.5 kg) var nok den som var mest korrekt, ikkje den som sa ca 60 kg.

Vel, då veit eg det. biggrin

Kan for øvrig leggje til at fat-free mass, som namnet indikere, tar med ALT som ikkje er feitt, medan lean body mass tar med noko som kallast essential fat, som står for omlag 3% av totalvekta.
All-time high: Bøy: 100 kg. Benk: 85 kg. Mark: 140 kg. Press: 60 kg

Pr dags dato: Mark: 3x5x135 Bøy: 3x5x 50 Styrkevending: 2x3x70 Benk: 3x5x70. Press: 3x5x47.5


Har som mål å verta Noregs Sterkaste 100-åring i 2082, i bøy, benk, mark og press. Driv no og byggjer opp styrken etter eit skulderproblem, og ein meniskskade.

Utlogget Morrille

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 323
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 323

Sv: Muskelmasse
« #26 : 29. mai 2011, 01:20 »
Skal ikkje ha på meg at eg ikkje innrømme når eg har feil. I Exercise Physiology av McArdle, Katch og Katch, 6th edition, står det følgjande på side 784 (Figur 28.6):

Referansemannen; 174 cm, 70 kg totalvekt, ca 62 kg lean body mass (ca 80% av totalvekt), ca 31 kg muskelmasse (ca 45%), ca 10 kg skjelett (ca 15%), ca 10 kg feitt (ca 15%)).

Referansekvinnen; 164 cm, ca 55 kg totalvekt, ca 48 kg lean body mass (85%), ca 20 kg muskelmasse (ca 35%), ca 7 kg skjelett (ca 12%), ca 15 kg feittmasse (ca 27%).

Så den vekta som rekna ut min prosentvise skjelett-muskelmasse på nesten 40 % av totalvekt (74 kg x 0.4=29.5 kg) var nok den som var mest korrekt, ikkje den som sa ca 60 kg.

Vel, då veit eg det. biggrin

Kan for øvrig leggje til at fat-free mass, som namnet indikere, tar med ALT som ikkje er feitt, medan lean body mass tar med noko som kallast essential fat, som står for omlag 3% av totalvekta.
Ser du er fysioterapeut. Er alt dette ikke basalviten for en fysioterapeut?? Eller var det en eksamen du glemte?  Lips Sealed

Utlogget eyzteinn

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 84
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 84

  • Fysioterapeut som studerer styrkeløft
Sv: Muskelmasse
« #27 : 29. mai 2011, 02:12 »
Burde vore det, men er det ikkje. Rett og slett mykje "BURDE" med fysioterapiutdanninga. Eine i klassen min trudde du spiste banan etter trening på grunn av det høge protein-innhaldet. Så særs mykje rusk i den utdanninga.
All-time high: Bøy: 100 kg. Benk: 85 kg. Mark: 140 kg. Press: 60 kg

Pr dags dato: Mark: 3x5x135 Bøy: 3x5x 50 Styrkevending: 2x3x70 Benk: 3x5x70. Press: 3x5x47.5


Har som mål å verta Noregs Sterkaste 100-åring i 2082, i bøy, benk, mark og press. Driv no og byggjer opp styrken etter eit skulderproblem, og ein meniskskade.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!