Skrevet av Emne: yaegers RYP - merknader til programmet? + kosthold  (Lest 7754 ganger)

Utlogget yaeger

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 207
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 207

Heisann.l Jeg har nå begynt på RYP programmet, og går på med stor mot!

Mitt program er som følger:
Grunnprogram

Knebøy
Markløft
Benk skrå m manualer
Sittende roing - bredt grep
Arnoldpress
Biceps i litt skrå benk
Triceps( vet ikke hvordan jeg skal ta den øvelsen enda) tips?
Mage i maskin
Mage i ribbevegg

Bør jeg legge til noen øvelser? hva med nedtrekk ?.

Jeg har også kjøpt Creaforce, Prozyme og vitaminer i  fleng! Nå er jeg motivert!
Hva kan dere si om hva type kosthold jeg bør spise? billige middager helst trenger jeg tips til, da lunch og kveld er lett å finne på noe godt og sunt Smiley

Utlogget The Pink Panther

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 158
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 158


Bør jeg legge til noen øvelser? hva med nedtrekk ?.


Nedtrekk/Chins var vel med i den gamle versjonen av RYP hvis jeg ikke husker helt feil, så det kan du godt ta med hvis du har tid til det:) Ser du allerede har lagt til markløft, så hvis du legger til nedtrekk/chins har du faktisk alle øvelsene som var med i det orginale programmet! Eneste du bør ta hensyn til da er at antall sett på roing er økt i den nye versjonen, for å kompensere for at nedtrekk ikke er med. Anbefaler derfor at du reduserer antall sett hvis du legger til denne øvelsen Smiley

Er vel tricepspress som står som triceps-øvelse? Her kan du egentlig velge den tricepsøvelsen du liker best. Jeg hadde franskpress når jeg kjørte RYP, funka fint Smiley

Tips til middager finner du en del av i mat-delen på forumet, men er vel ingen hemmelighet at det går mye i kylling og karbonadedeig i div varianter for ganske mange her inne.. Tongue

Utlogget ^Th0mas^

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 787
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 787

Det står veldig godt beskrevet i programmet hva du bør spise. Det er til og med satt opp et godt eksempel, så tror ikke du vil få så mye bedre råd her.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!