Skrevet av Emne: 170 kg i markløft som 16 åring.  (Lest 55555 ganger)

Utlogget rsagneskar

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 468
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 468

Sv: 170 kg i markløft som 16 åring.
« #120 : 19. juni 2011, 20:03 »
Frekk? Det er fakta din nisse.. om han mener at 170 i mark ikke er oppnåelig etter 5-6 måneder trening uten å ha "ett naturtalent" som du beskriver det har du rett og slett helt feil. Da er det mer sannsynelig at dere som ligger på 130kg enda som har dårlige gener.

hahahxD

nja, man trenger ikke akkurat ha naturtalent skal vere enig med deg der Wink

mener selv jeg kunne klart 170 mark på noen månder skiklig trening, MEN mener også selv at jeg har litt over gjenomsnitlig naturtalent innen styrke.. De er heeelt idioti og ikke si dette er ett bra løfft!!!
ELSKER TRENING!!

94 modell Wink  altså 17 år Smiley

høyde 182cm
vekkt ca: 82kg

Trenings logg

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=123629.new#new



har dysleksi så ikke mas om at jeg skriver dårlig, om de ikke er nødvendig Tongue

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: 170 kg i markløft som 16 åring.
« #121 : 19. juni 2011, 20:07 »
hahahxD

nja, man trenger ikke akkurat ha naturtalent skal vere enig med deg der Wink

mener selv jeg kunne klart 170 mark på noen månder skiklig trening, MEN mener også selv at jeg har litt over gjenomsnitlig naturtalent innen styrke.. De er heeelt idioti og ikke si dette er ett bra løfft!!!

Hvorfor ler du? Man trenger ikke å ha ett naturtalent sier du nå plutselig? Hvorfor sa du det i ditt forrige innlegg da? 170 som 16 åring er helt ok, men ikke noe man skimter med øynene av, da de fleste skal klare det etter 5-6 måneder trening.
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget rsagneskar

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 468
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 468

Sv: 170 kg i markløft som 16 åring.
« #122 : 19. juni 2011, 20:19 »
Hvorfor ler du? Man trenger ikke å ha ett naturtalent sier du nå plutselig? Hvorfor sa du det i ditt forrige innlegg da? 170 som 16 åring er helt ok, men ikke noe man skimter med øynene av, da de fleste skal klare det etter 5-6 måneder trening.

jeg ler for di at de er så idiotisk at du ikke skjønner at de er bra og dra 170 kg!

Det er de samme som de er en mann på 190cm, og at ikke han skjønner at folk er høye før de er 2 meter høye..

jeg sier at man ikke må ha verdensklasse talent, men man må ha de rellativt i naturen for og klare dette!! går du på gata og spørr en naturlig svær/sterk 16 åring, så tar han ikke 170 i mark!! Nå sier jeg bare noe random men 170 er kanjse 80% mer enn gjenomsnittet uten og ha noe fasit!

ELSKER TRENING!!

94 modell Wink  altså 17 år Smiley

høyde 182cm
vekkt ca: 82kg

Trenings logg

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=123629.new#new



har dysleksi så ikke mas om at jeg skriver dårlig, om de ikke er nødvendig Tongue

Utlogget s0pr0

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 518
  • Honnør: 232
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 518

  • With the force of one thousand suns!
Sv: 170 kg i markløft som 16 åring.
« #123 : 19. juni 2011, 20:52 »
170 som 16 åring er helt ok, men ikke noe man skimter med øynene av, da de fleste skal klare det etter 5-6 måneder trening.

100% feil.
Vet ikke om du er oppdatert på hvordan Ola 16-åring ser ut i dag jeg?
Veldig få 16-åringer som ville klart 170 i mark med bare 5-6 måneder trening i forkant, det blir rett og slett for dumt å bagatellisere vekter slik.

Jeg tipper gjennomsnittlig maksløft for en 16-åring etter 5-6 måneders seriøs trening ville vært ~110-120.

Utlogget rsagneskar

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 468
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 468

Sv: 170 kg i markløft som 16 åring.
« #124 : 19. juni 2011, 21:19 »
100% feil.
Vet ikke om du er oppdatert på hvordan Ola 16-åring ser ut i dag jeg?
Veldig få 16-åringer som ville klart 170 i mark med bare 5-6 måneder trening i forkant, det blir rett og slett for dumt å bagatellisere vekter slik.

Jeg tipper gjennomsnittlig maksløft for en 16-åring etter 5-6 måneders seriøs trening ville vært ~110-120.


takk!
ELSKER TRENING!!

94 modell Wink  altså 17 år Smiley

høyde 182cm
vekkt ca: 82kg

Trenings logg

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=123629.new#new



har dysleksi så ikke mas om at jeg skriver dårlig, om de ikke er nødvendig Tongue

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: 170 kg i markløft som 16 åring.
« #125 : 19. juni 2011, 22:08 »
jeg ler for di at de er så idiotisk at du ikke skjønner at de er bra og dra 170 kg!

Det er de samme som de er en mann på 190cm, og at ikke han skjønner at folk er høye før de er 2 meter høye..

jeg sier at man ikke må ha verdensklasse talent, men man må ha de rellativt i naturen for og klare dette!! går du på gata og spørr en naturlig svær/sterk 16 åring, så tar han ikke 170 i mark!! Nå sier jeg bare noe random men 170 er kanjse 80% mer enn gjenomsnittet uten og ha noe fasit!



Veldig rotete forklart, forstår faktisk ikke en dritt av det du prøver å forklare her, kanskje det er pga jeg har lavt blodsukker, men prøv å forklar bedre!!

Man må ikke ha det i naturen for å klare 170 i mark som 16 åring, NEI. Man må trene rett, spise rett og ikke ha helt ræva gener, som enkelte her inne muligens har.
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: 170 kg i markløft som 16 åring.
« #126 : 19. juni 2011, 22:09 »
100% feil.
Vet ikke om du er oppdatert på hvordan Ola 16-åring ser ut i dag jeg?
Veldig få 16-åringer som ville klart 170 i mark med bare 5-6 måneder trening i forkant, det blir rett og slett for dumt å bagatellisere vekter slik.

Jeg tipper gjennomsnittlig maksløft for en 16-åring etter 5-6 måneders seriøs trening ville vært ~110-120.

Beklager, mente selfølgelig:

170 som 16 åring er helt ok, men ikke noe man skimter med øynene av, da de fleste skal klare det etter 5-6 måneder med seriøs trening.
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Sv: 170 kg i markløft som 16 åring.
« #127 : 19. juni 2011, 22:31 »
Beklager, mente selfølgelig:

170 som 16 åring er helt ok, men ikke noe man skimter med øynene av, da de fleste skal klare det etter 5-6 måneder med seriøs trening.


Hva vil det si å skimte med øynene?

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: 170 kg i markløft som 16 åring.
« #128 : 19. juni 2011, 22:32 »
Hva vil det si å skimte med øynene?

 Shocked
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget s0pr0

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 518
  • Honnør: 232
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 518

  • With the force of one thousand suns!
Sv: 170 kg i markløft som 16 åring.
« #129 : 19. juni 2011, 23:02 »
Du overvurderer nok norske 16-åringer kraftig:)
SKjønner egentlig ikke hva du ønsker å oppnå med et så åpenbart galt estimat? Med 185 kg selv har du liksom ikke all verdens å slå i bordet med, men men. Ikke ment som noen fornærmelse.

Tror forresten Evis siktet til at "skimte med" kanskje burde byttes ut med "sperre opp;" null treff på google indikerer sjelden korrekt språkbruk=)

Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Sv: 170 kg i markløft som 16 åring.
« #130 : 19. juni 2011, 23:09 »
Shocked

Nei.

skimte -et; -ing se utydelig; så vidt se: det var så mørkt at jeg bare skimtet ansiktet hans.

Utlogget DrTexas

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 91
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 91

Sv: 170 kg i markløft som 16 åring.
« #131 : 20. juni 2011, 00:24 »
sukk...jeg får vel bakke sitronen, selv om det ikke er for mitt beste i denne tråden.

En 16 åring som tar 170 er sterkere enn flest andre, og det er ett glimrende løft. Men hvis du er 16år, ikke veldig lav, ikke har småe hender eller unaturlig korte pølse fingre, så vil 170 være innen rekkevidde på ett halvt år ja. Om du trener for å kunne ta det naturligvis. Dette er iallefall mitt syn på det, av erfaring på andre.

Utlogget Mummelmann

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 576
  • Honnør: 437
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 576

Sv: 170 kg i markløft som 16 åring.
« #132 : 20. juni 2011, 00:33 »
Ta dere en tur på norske videregående skoler, test ferskisene som er helt gjennomsnittlige og representative for sin aldersgruppe og fortell meg så hvordan du/dere skal øke maksen deres i mark med sannsynligvis rundt 70-90 kilo på et halvt år.

Tviler på at 16 åringene i min hjemkommune var/er så fantastisk mye svakere enn resten av befolkningen. Prøvde markøft selv for første gang da jeg var 18 år, veide rundt og 105 kilo og er 1.93 høy, altså godt over snittet, dro 150 kilo da og det var nærmest ingen på min alder som var i nærheten av det. Selv om 150 og 170 kilo virker lite for folk som trener mye så må nok mange her inne se litt mer nyanser. Du trenger ikke ha "ræva gener" for ikke å nå 170 som 16 åring på et halvt år trening, bare gjennomsnittlige.

PS: Jeg har langt fra supergener, hvis noen oppfattet at jeg tror det. Var ikke spesielt sterk i noe annet første gang jeg prøvde det rundt 18 års alder.

Utlogget DrTexas

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 91
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 91

Sv: 170 kg i markløft som 16 åring.
« #133 : 20. juni 2011, 00:38 »
Ta dere en tur på norske videregående skoler, test ferskisene som er helt gjennomsnittlige og representative for sin aldersgruppe og fortell meg så hvordan du/dere skal øke maksen deres i mark med sannsynligvis rundt 70-90 kilo på et halvt år.


Bare ved å ta markløft og legge på seg en haug med vekt. Vanlig er mellom 60-80, 100kg økning går fint det, men for å være fair så innebærer det konsekvent trening, ingen forstyrrelser som skole, diet, søvn, og det hjelper å ha en coach eller andre man trener med.

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: 170 kg i markløft som 16 åring.
« #134 : 20. juni 2011, 00:52 »
Nei.

skimte -et; -ing se utydelig; så vidt se: det var så mørkt at jeg bare skimtet ansiktet hans.

Beklager, jeg kaller ialfall det utrykket for å skimte Wink

Du overvurderer nok norske 16-åringer kraftig:)
SKjønner egentlig ikke hva du ønsker å oppnå med et så åpenbart galt estimat? Med 185 kg selv har du liksom ikke all verdens å slå i bordet med, men men. Ikke ment som noen fornærmelse.

Tror forresten Evis siktet til at "skimte med" kanskje burde byttes ut med "sperre opp;" null treff på google indikerer sjelden korrekt språkbruk=)

Jeg har 190, selv når jeg ikke har fått trent noe tungt pga dårlig grep, altså jeg har økt 130kg på 1 år..
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!