Skrevet av Emne: Pulver/piller for jenter...  (Lest 10383 ganger)

Utlogget Lillelotte

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 819
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 819

Sv: Pulver/piller for jenter...
« #45 : 23. mai 2011, 19:51 »
He he Smiley Ok...da har jeg vel fått litt kjøtt på benet..he he

Gjennom og prøve å tilke alle disse ordene tallene og kodene tror jeg kanskje som nevnt flere ganger...at piller/pulver ikke er noe for meg..

Men heller fokusere veldig på kost og trene mer styrke Smiley

Takk for en engasjert gjeng da!!

Har aldri vært noe fan av piller for hverken det ene eller andre, og kvier meg selv bare ved tanken på å ta en paracet... Min bibel består av riktig kost og riktig trening, så vil kiloene forsvinne, og kroppen forme seg  Smiley Vel... nå som det er sagt, og i fare for å anbefale noe som muligens ikke er lovlig, eller som jeg vet innholde i , så sleit jeg med noen irriterende kilo etter graviditet for noen år siden... Som sagt, ikke vet jeg innholdet, det er det sikkert noen her på forumet forøvrig som vet ?? men mener å huske jeg kjøpte de over grensa.. Tigerpiller..Om det er navnet eller hva de blir kalt vet jeg ikke, men makan.. dissa funka for meg  Smile Jeg kvitta meg med de pokkers ekstra kiloene jeg aldri trodde jeg skulle bli kvitt, og de har heller aldri kommet tilbake  Cheesy Utenom dette, har jeg ingen tro på at dette potetlandet her selger piller som har noen særlig effekt...  Tongue Så spis bra og tren bra, så kommer du dit du vil  Smile Om ikke over natta, så kommer det...

Utlogget 3sp3n

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 960
  • Honnør: 69
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 960

Sv: Pulver/piller for jenter...
« #46 : 23. mai 2011, 19:54 »
) Vel... nå som det er sagt, og i fare for å anbefale noe som muligens ikke er lovlig, eller som jeg vet innholde i , så sleit jeg med noen irriterende kilo etter graviditet for noen år siden... Som sagt, ikke vet jeg innholdet, det er det sikkert noen her på forumet forøvrig som vet ?? men mener å huske jeg kjøpte de over grensa.. Tigerpiller..Om det er navnet eller hva de blir kalt vet jeg ikke,

El tigre?

Effedrin :Smiley

Utlogget FitMom

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 037
  • Honnør: 157
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 037

Sv: Pulver/piller for jenter...
« #47 : 23. mai 2011, 19:56 »
Har aldri vært noe fan av piller for hverken det ene eller andre, og kvier meg selv bare ved tanken på å ta en paracet... Min bibel består av riktig kost og riktig trening, så vil kiloene forsvinne, og kroppen forme seg  Smiley Vel... nå som det er sagt, og i fare for å anbefale noe som muligens ikke er lovlig, eller som jeg vet innholde i , så sleit jeg med noen irriterende kilo etter graviditet for noen år siden... Som sagt, ikke vet jeg innholdet, det er det sikkert noen her på forumet forøvrig som vet ?? men mener å huske jeg kjøpte de over grensa.. Tigerpiller..Om det er navnet eller hva de blir kalt vet jeg ikke, men makan.. dissa funka for meg  Smile Jeg kvitta meg med de pokkers ekstra kiloene jeg aldri trodde jeg skulle bli kvitt, og de har heller aldri kommet tilbake  Cheesy Utenom dette, har jeg ingen tro på at dette potetlandet her selger piller som har noen særlig effekt...  Tongue Så spis bra og tren bra, så kommer du dit du vil  Smile Om ikke over natta, så kommer det...
Tusen takk for koslig tilbakemelding Smiley Å ja 2 graviditeter har gjort sine spor, sliter med dette valpefettet..huff

Utlogget Lillelotte

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 819
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 819

Sv: Pulver/piller for jenter...
« #48 : 23. mai 2011, 20:00 »
El tigre?

Effedrin :Smiley

Som sagt, innholdet vet jeg ikke  Huh Fine farger - funka  woot

Utlogget .......1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 701
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 701

Sv: Pulver/piller for jenter...
« #49 : 23. mai 2011, 20:26 »
Det er vel ikke pengene det står på, om du har sett i "treningsskapet" mitt Wink

Hva er problemet ditt med dette produktet da?

Utlogget .......1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 701
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 701

Sv: Pulver/piller for jenter...
« #50 : 24. mai 2011, 19:00 »
Hva er problemet ditt med dette produktet da?

Skal du ikke svare? Er det noe i veien med dette produktet, eller liker du bare å leke bedreviter?

Prøvde forøvrig Rapid Burn for første gang i dag. Tok tre piller en halvtime før løpeturen, og det ble ny pers på den løypen. 7,66 km i kupert terreng ble unnagjort på 47 minutter og 51 sekunder med en snittpuls på 157 bpm og makspuls på 178 bpm. Til sammenligning løp jeg den samme løypen på torsdag på 48 minutter og 42 sekunder med en snittpuls på 159 bpm og makspuls på 183 bpm. Altså kortere tid, og lavere puls i dag.

Skal selvsagt ikke gi Rapid Burn all æren, dagsform har sikkert en del å si, men jeg har løpt den løypen i tre år nå, og aldri hatt så god tid eller puls før. Kommer garantert til å fortsette med dette produktet.

Utlogget 3sp3n

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 960
  • Honnør: 69
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 960

Sv: Pulver/piller for jenter...
« #51 : 24. mai 2011, 19:18 »
Skal du ikke svare? Er det noe i veien med dette produktet, eller liker du bare å leke bedreviter?

Det var da svært. Jobber du for pf?

Nei, jeg liker ikke produktet.
Ja, jeg har prøvd det.
Det er overpriset, og inneholdet er ikke spesielt "bra". Som jeg har sagt over, når ulovlige midler gir deg en bitteliten piff, hva kan man forvente av dette?

Prøvde forøvrig Rapid Burn for første gang i dag. Tok tre piller en halvtime før løpeturen, og det ble ny pers på den løypen. 7,66 km i kupert terreng ble unnagjort på 47 minutter og 51 sekunder med en snittpuls på 157 bpm og makspuls på 178 bpm. Til sammenligning løp jeg den samme løypen på torsdag på 48 minutter og 42 sekunder med en snittpuls på 159 bpm og makspuls på 183 bpm. Altså kortere tid, og lavere puls i dag.

Flott, da gjør koffeinet jobben sin. Eller skal du skylde på kanel ekstrakten? Altså, dyre koffeinpiller.

Utlogget .......1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 701
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 701

Sv: Pulver/piller for jenter...
« #52 : 24. mai 2011, 19:49 »
Altså, dyre koffeinpiller.

Du glemmer at pillene inneholder mer enn bare koffein. Det er godt dokumentert at krydder som kanel og spansk pepper øker fettforbrenningen. 3-4 kopper kaffe og diverse krydder fra Black Boy gjør sikkert samme nytten, men jeg betaler gjerne litt ekstra for å få det i pilleform, cause I'm a bawler, and that's how I roll, son.

AntiXrist

  • Gjest
Sv: Pulver/piller for jenter...
« #53 : 24. mai 2011, 20:09 »
Hvorfor betale mye penger for et produkt som kanskje øker forbrenningen din med maks 100kcal / døgn? (Dette er bare synsing, hvor mye du kan få ut av det, og er tatt med for å sette ting på spissen) - Uansett så tror jeg ikke at man kan ta noe som øker forbrenning så mye som eks 500-1000kcal per dag.

Til poenget: Hvorfor faktisk betale en god del penger for et produkt som hjelper deg å forbrenne litt ekstra, enn å faktisk KUTTE ned kostnadene dine med å kutte litt ned på maten/og, eller utføre mer aktivitet - just a thought!

Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Sv: Pulver/piller for jenter...
« #54 : 24. mai 2011, 20:11 »
Jeg tilbyr tjenester som garantert brenner flere kalorier enn slike produkter.  woot

AntiXrist

  • Gjest
Sv: Pulver/piller for jenter...
« #55 : 24. mai 2011, 20:12 »
Jeg tilbyr tjenester som garantert brenner flere kalorier enn slike produkter.  woot

Pics or it didn't happen Wink

Utlogget .......1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 701
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 701

Sv: Pulver/piller for jenter...
« #56 : 24. mai 2011, 20:33 »
Jeg tilbyr tjenester som garantert brenner flere kalorier enn slike produkter.  woot

Som mor, som sønn. Tongue

Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Sv: Pulver/piller for jenter...
« #57 : 24. mai 2011, 20:43 »
Som mor, som sønn. Tongue

Det stemmer, pappa!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!