Skrevet av Emne: PUMP!  (Lest 4272 ganger)

Utlogget ThaPumpKing

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 719
  • Honnør: 34
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 719

Sv: PUMP!
« #15 : 29. mai 2011, 21:48 »
Hva er det med deg? Klarer du ikke å oppføre deg i cyberspace så burde du ikke oppholde deg der.
Agreed
Kroppsvekt: 70 kg
Benkpress: 90kg
Knebøy: 120Kg
Markløft: +130
Chins: 15 rep!

Bildelogg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=98997.msg1478179;topicseen#new

Utlogget DrTexas

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 91
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 91

Sv: PUMP!
« #16 : 30. mai 2011, 10:24 »
Men hvis du hevder du har gått opp fra 74kg til 104 på syv måneder, så er det no jævla mer værre enn kosttilskudd i bildet her Smiley

Dette høres mye ut som min fortid. veide 74kg i desember, veide 105 i april og nå rundt 100kg. Altså etter 6-7 måneder. Jeg er ikke veldig slank, men har hørt jeg ser langt bedre ut nå enn så tynn som jeg var. Hvorfor skulle dette vært ille?

Utlogget Maevar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 676
  • Honnør: 598
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 676

Sv: PUMP!
« #17 : 30. mai 2011, 10:25 »
Er ikke så sjukt det da.. Gikk opp 20kg på 4 mnd i fjor jeg. Går fint an.

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

Sv: PUMP!
« #18 : 30. mai 2011, 10:32 »
30kg, fy faen, jeg suger, har jo brukt 15år på 25kg... dog 10 av dem gikk på et år.. det siste året pga. mye tilskudd, mye mat og mye trening.  Jeg skylder på HIt og heavy duty at jeg kun gikk opp 2kg på 10 av de 15 åra... regner med å klare 5 kg til innen neste jul, går litt sakte, da jeg vil ikke bli for feit.
ikke bare hadde jeg vondt over alt da jeg trente etter Mantxers nyeste prinsipper med trening hver 4 dag..., jeg hatet trening, og følte meg 70 år gammel da jeg var 30.
Nå nærmer jeg meg 40, trener 5-7 dager i uka, til tider veldig høyt volum.. og ble jaggu, tyngre, større og sterkere. og føler meg bedre nå enn da jeg var 20 år!  Fordelen med mye trening, og mye volum er, 1. midnre skader/smerter 2. jævlig høy matlyst hver dag.  hit treninger gjorde meg ikke sulten, noe som førte til dårlig vekst.   men er du pågymmet 1-2 timer om dagen, eter du derreter...
Som Lee Priest sier, jeg tror ikke på overtrening, kun underspising..

Men er man f.eks 190 høy, og undervektig, ser jeg ikke noe umulighet å legget på seg 30kg på kort tid, har selv en kompis som så ut som han kom fra auswitch før han trente, og med 3 mnder trening, gikk opp nesten 30 kg, klart da gikk ha fra iggy pop deff, til chubby hubby på sikker 20% pluss kroppsfett... men stor, JA. sikkert kun 15kg av dette var muskler...

Han ble satt på mat regime som var "spis til du spyr"... han måtte ete latterlig mye mat...
Han er vel 175 høy... og ca ..50 kg da han startet, og endte opp på 80 kg, og han spiste matmengden en på 100kg ville spist..

Har man ikke noe problem med å bli feit, da kan man øke fort i vekt. Ingen som skrev at han gikk fra 75-104 med samme fettprosent.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!